Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse

Vierailija
20.07.2021 |

Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.

Kommentit (5862)

Vierailija
1821/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElokuvanNimiKertooTarinan kirjoitti:

Syksyllä pitkällä yksinäisellä matkalla olevan avioparin mies kuolee, nainen jää yksin ja olosuhteiden pakosta avioituu uudelleen tuntemattoman kanssa.

Ei mikään uusi elokuva ja sijoittuu vanhaan aikaan. Todella kaunis. (Anteeksi hups, onkohan sarja?)

Vierailija
1822/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala, miksi teit muut miehet savesta, mutta minun mieheni paskasta!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta kirjoitti:

Syksyllä pitkällä yksinäisellä matkalla olevan avioparin mies kuolee, nainen jää yksin ja olosuhteiden pakosta avioituu uudelleen tuntemattoman kanssa.

Ei mikään uusi elokuva ja sijoittuu vanhaan aikaan. Todella kaunis. (Anteeksi hups, onkohan sarja?)

Tarinasta on tehty sekä sarja, että elokuva, tarkistin!

-Haluatteko lisää vinkkejä? 😊

Vierailija
1824/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SarjaJaElokuva kirjoitti:

Rakkaudesta kirjoitti:

Tarinasta on tehty sekä sarja, että elokuva, tarkistin!

-Haluatteko lisää vinkkejä? 😊

Annan vinkin, vaikkei ketään kiinnostaisikaan. Sijoittuu Amerikkaan. Nainen ei olisi pärjännyt talvea yksin vailla suojaa ja asuntoa, hänen oli pakko avioitua, jotta selviäisi (ajan tapa, muunlainen yhdessä asuminen ei olisi tullut kysymykseenkään)

-Lieneekö ainoa joka on nähnyt kyseisen sarjan? (En olekaan katsonut elokuvaa, huomasin.)

Vierailija
1825/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Valkoihoinen viidakon sankari heiluu liaanissa ja yrittää pelastaa isänsä, joka on aiemmin ollut jääkaapissa.

vihje 2: Isä on tarinan varsinainen sankari - ollut jo usean leffan ajan.

Tämäkin on sitten erittäin helposti ratkaistavissa katsomalla ko. elokuva ja luulen, että sen ovatkin useimmat ketjulaiset nähneet ja tuossa eka vihjeessä on jo leffan kaksi eniten puhuttanutta kohtausta...

Tiettävästi vielä auki tämä helppo arvaus?

Sanot helppo, mutta itse oon aivan kujalla.

Liaanista tulee mieleen Tarzan ja googlettelemani mies pakastimessa englanniksi niin tuli Dragon Balls kuvia. Jompí kumpi noista?

Olet puolittain oikeassa, elokuvassa mainitsemassani kohdassa ON Tarzan-viittaus.

Googlen käytön arvostelijoille (ja faktojentarkistusten vihollisten harmiksi) katsos täytyy myös tietää, mitä sieltä hakee ensin, että voi edes haaveilla pätevänsä jollain keskustelupalstalla. Pärjäisin tässä ketjussa erittäin hyvin myös tyystin ilman nettiä, usko pois. Dragon Balls on tästä leffasta aika kaukana.

Helpolla tarkoitan sitä, että kun luet vastauksen, niin se on todennäköinen kädenläpsäys otsaan, että niinpä tietysti! Mutta joskus parasta ei ole päämäärä, vaan matka sinne, älä luovuta ;D

Varmaan pärjäisit. En vaan oikein tajua mikä motiivi sinulla on maanisesti mesoa jossain Damiano-ketjussakin,  kiusaat ihmisiä, jotka oikeasti fanittavat jotain laulajaa. Onko se junttia musiikkia vai oletko vain kateellinen komeille nuorille miehille, kuten sinun hännystelijät siellä?

Sen olen useasti sanonut D-ketjussa mikä siellä mättää, mutta montakaan niistä viisauksista ei siellä säily 5 minuuttia ja useita alapeukkuja kauempaa. Ketjun varsinainen kiusaaja/poistelija siellä on eri henkilö kuin minä, todennäköisesti hän, joka intoili äsken Uuno-spämmillä ja näyttää itsekseen uhoavan jotain siellä D-ketjussakin. Palataan tähän asiaan sitten kun Måneskin-elokuva tulee joskus, niin arvuuttelen sitten sitä ;D mutta muuten off topic tässä ketjussa tästä lähtien. Tulkaa winner-ketjuun hössöttämään minulle (ja minusta) jos on tarpeen, mä siedän kyllä maanistakin mesoamista :D

MUTTA siis, enough bullsh*t, mikähän elokuva tuossa olisi kyseessä? No, yksi vihje vielä. Tarzania leikkivän ISÄ on tässä se kuuluisuus, jonka tiedät heti, vaikket tätä elokuvaa olisi katsonutkaan

Joku voisi tietysti ajatella, että jos omat kommentit saa paljon alapeukkuja ja ne poistetaan niin silloin on jotain pielessä. Itse vain vilkaisin tuota ketjua, mutta heti näkee että olet mesonut ja häiriköinyt siellä kauan. Ei ole "yksi poistelija". Joku empatiakykyinen voisi miettiä myös, että mitä jos Sinulle tärkeää elokuvaketjua häirittäisiin samalla tavalla kuin tuota Damiano-ketjua.

Jos tätä ketjua spämmättäisiin, niin siihen sopisi leffankin sanonta:  Mies niittää sitä mitä kylvää (googleta oikea elokuva).  Myös sanonnat: niin makaa kuin petaa tai sitä saa mitä tilaa.  Nuijalla ja tosinuijalla viittasin sinuun ja itseeni, tuntee itsensä nuijaksi kun tosinuijan kanssa chättää jollain tyhmällä palstalla.

Vierailija
1826/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopari eroaa tuskaisesti ja sitten pettää uusia kumppaneitaan toistensa kanssa.

Vierailija
1827/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ratsastelevat ilman hevosia.

Vierailija
1828/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle itämaiselle henkilölle käy kuin Jeesukselle.

Vierailija
1829/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan vastaa, joten kerron: Love Comes Softly. Katsomisen arvoinen, ainakin sarja!

Vierailija
1830/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yks nyrkkeilijäsankari ja sit se toinen nyrkkeilijäsankari erehtyvät viimein samaan kehään.

Vierailija
1831/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Valkoihoinen viidakon sankari heiluu liaanissa ja yrittää pelastaa isänsä, joka on aiemmin ollut jääkaapissa.

Tämäkin on sitten erittäin helposti ratkaistavissa katsomalla ko. elokuva ja luulen, että sen ovatkin useimmat ketjulaiset nähneet ja tuossa eka vihjeessä on jo leffan kaksi eniten puhuttanutta kohtausta...

Liaanista tulee mieleen Tarzan ja googlettelemani mies pakastimessa englanniksi niin tuli Dragon Balls kuvia. Jompí kumpi noista?

Olet puolittain oikeassa, elokuvassa mainitsemassani kohdassa ON Tarzan-viittaus.

Googlen käytön arvostelijoille (ja faktojentarkistusten vihollisten harmiksi) katsos täytyy myös tietää, mitä sieltä hakee ensin, että voi edes haaveilla pätevänsä jollain keskustelupalstalla. Pärjäisin tässä ketjussa erittäin hyvin myös tyystin ilman nettiä, usko pois. Dragon Balls on tästä leffasta aika kaukana.

Helpolla tarkoitan sitä, että kun luet vastauksen, niin se on todennäköinen kädenläpsäys otsaan, että niinpä tietysti! Mutta joskus parasta ei ole päämäärä, vaan matka sinne, älä luovuta ;D

Varmaan pärjäisit. En vaan oikein tajua mikä motiivi sinulla on maanisesti mesoa jossain Damiano-ketjussakin,  kiusaat ihmisiä, jotka oikeasti fanittavat jotain laulajaa. Onko se junttia musiikkia vai oletko vain kateellinen komeille nuorille miehille, kuten sinun hännystelijät siellä?

Sen olen useasti sanonut D-ketjussa mikä siellä mättää, mutta montakaan niistä viisauksista ei siellä säily 5 minuuttia ja useita alapeukkuja kauempaa. Ketjun varsinainen kiusaaja/poistelija siellä on eri henkilö kuin minä, todennäköisesti hän, joka intoili äsken Uuno-spämmillä ja näyttää itsekseen uhoavan jotain siellä D-ketjussakin. Palataan tähän asiaan sitten kun Måneskin-elokuva tulee joskus, niin arvuuttelen sitten sitä ;D mutta muuten off topic tässä ketjussa tästä lähtien. Tulkaa winner-ketjuun hössöttämään minulle (ja minusta) jos on tarpeen, mä siedän kyllä maanistakin mesoamista :D

MUTTA siis, enough bullsh*t, mikähän elokuva tuossa olisi kyseessä? No, yksi vihje vielä. Tarzania leikkivän ISÄ on tässä se kuuluisuus, jonka tiedät heti, vaikket tätä elokuvaa olisi katsonutkaan

Joku voisi tietysti ajatella, että jos omat kommentit saa paljon alapeukkuja ja ne poistetaan niin silloin on jotain pielessä. Itse vain vilkaisin tuota ketjua, mutta heti näkee että olet mesonut ja häiriköinyt siellä kauan. Ei ole "yksi poistelija". Joku empatiakykyinen voisi miettiä myös, että mitä jos Sinulle tärkeää elokuvaketjua häirittäisiin samalla tavalla kuin tuota Damiano-ketjua.

Jos tätä ketjua spämmättäisiin, niin siihen sopisi leffankin sanonta:  Mies niittää sitä mitä kylvää (googleta oikea elokuva).  Myös sanonnat: niin makaa kuin petaa tai sitä saa mitä tilaa.  Nuijalla ja tosinuijalla viittasin sinuun ja itseeni, tuntee itsensä nuijaksi kun tosinuijan kanssa chättää jollain tyhmällä palstalla.

Anteeksi offtopic, huutelen sivusta sen verran, että w-henkilö on tosiaan häiriköinyt Damiano-ketjua alusta asti ja sanonut haluavansa tuhota sen. Mikään järkipuhe ei mene jakeluun.

Vierailija
1832/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukko ihmisiä saa kutsun saarelle, kukaan heistä ei selviä hengissä.

Eikä yksikään pelastunut. 

(Sitä toista nimeä ei saa enää käyttää).

Vierailija
1833/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Se yks nyrkkeilijäsankari ja sit se toinen nyrkkeilijäsankari erehtyvät viimein samaan kehään.

Kuin raivo härkä?

Vierailija
1834/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Musta Dahlia

Vierailija
1835/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Kaupungin valot

Vierailija
1836/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Anteeksi offtopic, huutelen sivusta sen verran, että w-henkilö on tosiaan häiriköinyt Damiano-ketjua alusta asti ja sanonut haluavansa tuhota sen. Mikään järkipuhe ei mene jakeluun.

Ei tarvii pyydellä anteeksi offtopicia. En tajua sitä logiikkaa, että ko.herra syöltää offtopiccia muissa ketjuissa ja varjelee "omaa" ketjuaan kuin sanonko mä mitä.

Vierailija
1837/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen rakastuu 200 vuotta sitten eläneeseen raamikkaaseen mieheen ja synnyttää hänelle lapsen, jonka naisen aviomies kasvattaa omanaan.

Nosto

Vierailija
1838/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Jonnet eivät tiedä kauhuleffoja ja sit niitä tapetaan, kun ne vastaa puhelimeen.

Cell

Vierailija
1839/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Mä joka laitoin tuohon väliin tuon kommenttini niin en ole mikään ihminen jolla olisi sinuun mitään vastaan. Mä oon tälläinen ihminen vaan joka on ihmetellyt vain sinun huimaa tietämystäsi musiikista ja elokuvista. Luin kyllä kommenttisi jossa kerroit tehneesi näihin aiheisiin töitä, joten se selittää näitä juttuja. Koitetaan puhua niin ettei halveerata toisiamme. Ja sama koskisi muitakin kommentoijia. Mennään ihan aiheen mukaan. Mikään ketjuhan ei mene ikinä täysin kaikkien mielien mukaan hyvin niin mennään näin miten nyt menee.

Vierailija
1840/5862 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Kuin raivo härkä?

Ei. Sen vihje olisi ollut Jake mottaa kuin ärsyyntynyt sorkkaeläinuros.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi