Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse
Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.
Kommentit (5862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä: Kun kosmetiikka peittää ei pinnalla vaan ihon alla piilevät ongelmat.
V
Ei kertakaikkiaan käy.
Taatusti vetoaa samaan katsojakuntaan kyllä.
Pahoittelut nyt en keksi tähän hätään kiinnostavaa vinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita ovat nää vastaukset, joissa ei lainata kysymystä eikä mitenkään viitata siihen, mihin vihjeeseen ollaan vastaamassa.
Niitä sitten monta peräkkäin..
Mä ihmettelen, että kuinka vaikeaa tämän palstan käyttö on toisille. Voisikohan tuon puhekuplankin poistaa, kun siitä ei kauheasti ole mitään hyötyä? Luulisi menevän perille miten tämä palsta toimii ihan vaan muutamassa kokeilussa.
Mikä on puhekupla?
Tarantinon leffa,
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te omia ratkaisemattomia upata niin helpommin saisi tietää mitkä ovat ratkaisemattomia? En jaksaisi monta sivua mennä taakse päin ja yrittää muistella mihin ollaan jo vastailtu.
Mä voin tehdä jos en tänään, niin viimeistään huomisillaksi yhden koosteen, jossa on monta vielä auki olevaa samassa, niin helpottuu sekin, kun muutenkin meinasin niitä nostella.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain ratoksi arvoitus romaanista sekä tv-elokuvasta:
Naapuri opastaa naapureitaan ajattelemaan hiukan nokkaansa pitemmälle.
Tätä on helpompi jatkaa.
Neuvot realisoituvat erilaisiksi hankinnoiksi, osin melko suuriksikin, mutta ehdottoman tarpeellisiksi! Auttaminen ei ole pelkästään pyyteetöntä.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Päähenkilön identiteetin saattaa ratkaista itseen kohdistettu radikaali väkivalta.
vihje 2: siitä ei vaan saa puhua.
Fight Club.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Valkoihoinen viidakon sankari heiluu liaanissa ja yrittää pelastaa isänsä, joka on aiemmin ollut jääkaapissa.
vihje 2: Isä on tarinan varsinainen sankari - ollut jo usean leffan ajan.
Tämäkin on sitten erittäin helposti ratkaistavissa katsomalla ko. elokuva ja luulen, että sen ovatkin useimmat ketjulaiset nähneet ja tuossa eka vihjeessä on jo leffan kaksi eniten puhuttanutta kohtausta...
Tiettävästi vielä auki tämä helppo arvaus?
Sanot helppo, mutta itse oon aivan kujalla.
Liaanista tulee mieleen Tarzan ja googlettelemani mies pakastimessa englanniksi niin tuli Dragon Balls kuvia. Jompí kumpi noista?
Olet puolittain oikeassa, elokuvassa mainitsemassani kohdassa ON Tarzan-viittaus.
Googlen käytön arvostelijoille (ja faktojentarkistusten vihollisten harmiksi) katsos täytyy myös tietää, mitä sieltä hakee ensin, että voi edes haaveilla pätevänsä jollain keskustelupalstalla. Pärjäisin tässä ketjussa erittäin hyvin myös tyystin ilman nettiä, usko pois. Dragon Balls on tästä leffasta aika kaukana.
Helpolla tarkoitan sitä, että kun luet vastauksen, niin se on todennäköinen kädenläpsäys otsaan, että niinpä tietysti! Mutta joskus parasta ei ole päämäärä, vaan matka sinne, älä luovuta ;D
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Päähenkilön identiteetin saattaa ratkaista itseen kohdistettu radikaali väkivalta.
vihje 2: siitä ei vaan saa puhua.
Fight Club.
Jees!
Vierailija kirjoitti:
Epäonninen perhe asuu kauhujen talossa, joka on rakennettu vainajien päälle.
Amityville horror.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Luokkayhteiskunta matkustaa junassa.
Idän pikajunan arvoitus.
Periaatteessa, mutta aiemmin ketjussa olen jo vastannut sen olevan oikeana arvauksena Snowpiercer, joten pysyn kannassani. Hyvä arvaus kuitenkin ;D
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tyttö. Tappaja. Poliisi. Kukkanen.
Onko tuo kukkanen vain hämäystä?
Black Dahlia.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Valkoihoinen viidakon sankari heiluu liaanissa ja yrittää pelastaa isänsä, joka on aiemmin ollut jääkaapissa.
Tämäkin on sitten erittäin helposti ratkaistavissa katsomalla ko. elokuva ja luulen, että sen ovatkin useimmat ketjulaiset nähneet ja tuossa eka vihjeessä on jo leffan kaksi eniten puhuttanutta kohtausta...
Liaanista tulee mieleen Tarzan ja googlettelemani mies pakastimessa englanniksi niin tuli Dragon Balls kuvia. Jompí kumpi noista?Olet puolittain oikeassa, elokuvassa mainitsemassani kohdassa ON Tarzan-viittaus.
Googlen käytön arvostelijoille (ja faktojentarkistusten vihollisten harmiksi) katsos täytyy myös tietää, mitä sieltä hakee ensin, että voi edes haaveilla pätevänsä jollain keskustelupalstalla. Pärjäisin tässä ketjussa erittäin hyvin myös tyystin ilman nettiä, usko pois. Dragon Balls on tästä leffasta aika kaukana.
Helpolla tarkoitan sitä, että kun luet vastauksen, niin se on todennäköinen kädenläpsäys otsaan, että niinpä tietysti! Mutta joskus parasta ei ole päämäärä, vaan matka sinne, älä luovuta ;D
Varmaan pärjäisit. En vaan oikein tajua mikä motiivi sinulla on maanisesti mesoa jossain Damiano-ketjussakin, kiusaat ihmisiä, jotka oikeasti fanittavat jotain laulajaa. Onko se junttia musiikkia vai oletko vain kateellinen komeille nuorille miehille, kuten sinun hännystelijät siellä?
PS. Damiano-jutut ei kuulu tänne kuin siltä osin, että ovat yksi syy miksen viitsi itse enää "leikkiä sinun hiekkalaatikolla". Ainoa leffa mikä tulee mieleen on Nuija ja tosinuija
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Mies ja tytär muuttavat taloon, jossa pieni veritippa lattialla tuo tarinan kohtalokkaat rakastavaiset jälleen yhteen.
vihje 2: Suku on pahin, Jeesus itki
vihje 3: Kuuluisa kauhukirjoittaja myös ohjasi omaan novelliinsa perustuvan elokuvan, joka sai useita jatko-osia. Tv-sarja ja uusi elokuvakin tuotannossa nyt kun oikeudet palasivat takaisin kirjoittajalle.
Hmm. Bag of Bones (Kalpea aavistus)?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te omia ratkaisemattomia upata niin helpommin saisi tietää mitkä ovat ratkaisemattomia? En jaksaisi monta sivua mennä taakse päin ja yrittää muistella mihin ollaan jo vastailtu.
Mä voin tehdä jos en tänään, niin viimeistään huomisillaksi yhden koosteen, jossa on monta vielä auki olevaa samassa, niin helpottuu sekin, kun muutenkin meinasin niitä nostella.
Mukavaa, on sinustakin jotain iloa. :)
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, on sinustakin jotain iloa. :)
Joku Frööbelin palikat setti olisi kanssa kova
Vierailija kirjoitti:
Perheen asuntoauto hajoaa keskelle maantietä ja aavikolla hiiviskelee epämuodostuneita tappajia.
Stephen King's Desperation.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Liaanista tulee mieleen Tarzan ja googlettelemani mies pakastimessa englanniksi niin tuli Dragon Balls kuvia. Jompí kumpi noista?Olet puolittain oikeassa, elokuvassa mainitsemassani kohdassa ON Tarzan-viittaus.
Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta.
Joukko ääliöitä kokoontuu yhteen paikkaan huutamaan toisilleen?
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
HeVi -osastolta löytyvän, syötäväksi kelpaavan prosessoinnin jälkeen tulee veden ympäröimä paikka. Suomalaisen ohjaama.
vihje 2: Elokuvan pääosassa esiintyi ohjaajan silloinen naisystävä.
tätä ei vissiin ole vielä ratkaistu? Pitänee nostaa vanhoja niin saa pois jaloista...
kurkunleikkaajien saari
Oikein tiesit, jees!