Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse
Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.
Kommentit (5862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tyttö. Tappaja. Poliisi. Kukkanen.
Onko tuo kukkanen vain hämäystä?
Black Dahlia.
Tämä on sekä tytön, että kukkasen kasvutarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies muistelee mielisairaalassa vietettyä nuoruuttaan.
Tapahtuiko tämä Oulussa
Oulu ikuisesti
Nuorukainen rikkoo viidettä käskyä ja hirtetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukko ääliöitä kokoontuu yhteen paikkaan huutamaan toisilleen?
Vauvapalsta The Movie.
Jalkapallon EM
Vierailija kirjoitti:
Seven
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Valkoihoinen viidakon sankari heiluu liaanissa ja yrittää pelastaa isänsä, joka on aiemmin ollut jääkaapissa.
vihje 2: Isä on tarinan varsinainen sankari - ollut jo usean leffan ajan.
Tämäkin on sitten erittäin helposti ratkaistavissa katsomalla ko. elokuva ja luulen, että sen ovatkin useimmat ketjulaiset nähneet ja tuossa eka vihjeessä on jo leffan kaksi eniten puhuttanutta kohtausta...
Tiettävästi vielä auki tämä helppo arvaus?
Sanot helppo, mutta itse oon aivan kujalla.
Liaanista tulee mieleen Tarzan ja googlettelemani mies pakastimessa englanniksi niin tuli Dragon Balls kuvia. Jompí kumpi noista?Olet puolittain oikeassa, elokuvassa mainitsemassani kohdassa ON Tarzan-viittaus.
Googlen käytön arvostelijoille (ja faktojentarkistusten vihollisten harmiksi) katsos täytyy myös tietää, mitä sieltä hakee ensin, että voi edes haaveilla pätevänsä jollain keskustelupalstalla. Pärjäisin tässä ketjussa erittäin hyvin myös tyystin ilman nettiä, usko pois. Dragon Balls on tästä leffasta aika kaukana.
Helpolla tarkoitan sitä, että kun luet vastauksen, niin se on todennäköinen kädenläpsäys otsaan, että niinpä tietysti! Mutta joskus parasta ei ole päämäärä, vaan matka sinne, älä luovuta ;D
Varmaan pärjäisit. En vaan oikein tajua mikä motiivi sinulla on maanisesti mesoa jossain Damiano-ketjussakin, kiusaat ihmisiä, jotka oikeasti fanittavat jotain laulajaa. Onko se junttia musiikkia vai oletko vain kateellinen komeille nuorille miehille, kuten sinun hännystelijät siellä?
Sen olen useasti sanonut D-ketjussa mikä siellä mättää, mutta montakaan niistä viisauksista ei siellä säily 5 minuuttia ja useita alapeukkuja kauempaa. Ketjun varsinainen kiusaaja/poistelija siellä on eri henkilö kuin minä, todennäköisesti hän, joka intoili äsken Uuno-spämmillä ja näyttää itsekseen uhoavan jotain siellä D-ketjussakin. Palataan tähän asiaan sitten kun Måneskin-elokuva tulee joskus, niin arvuuttelen sitten sitä ;D mutta muuten off topic tässä ketjussa tästä lähtien. Tulkaa winner-ketjuun hössöttämään minulle (ja minusta) jos on tarpeen, mä siedän kyllä maanistakin mesoamista :D
MUTTA siis, enough bullsh*t, mikähän elokuva tuossa olisi kyseessä? No, yksi vihje vielä. Tarzania leikkivän ISÄ on tässä se kuuluisuus, jonka tiedät heti, vaikket tätä elokuvaa olisi katsonutkaan
Kaunis nainen laittaa nukkuvan gangsterin varpaiden väliin sanomalehtitötteröt ja sytyttää ne palamaan.
winner kirjoitti:
Jonnet ei muista sitten muuta outoa tässä leffassa kuin kirkkaan valon välähdyksen.
Men in black.
Vierailija kirjoitti:
Pieni elokuva tappamisesta
Vierailija kirjoitti:
PS. Damiano-jutut ei kuulu tänne kuin siltä osin, että ovat yksi syy miksen viitsi itse enää "leikkiä sinun hiekkalaatikolla". Ainoa leffa mikä tulee mieleen on Nuija ja tosinuija
Ymmärrän kyllä, miksi assosioit sen nimenomaan minuun, mutta ei ollut se ;D
Kaksi naista tekee tarpeensa kuppiin ja aloittaa leikkimään sisällöllä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Jonnet ei muista sitten muuta outoa tässä leffassa kuin kirkkaan valon välähdyksen.
Men in black.
Muistaakseni olen tähän jo vastannut että Kyllä! Näin on!, mutta *flash* hmmm, vastasinkohan mä tähän jo?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä kutsuu poikaa nimeltä ja poika eikun vain veistelee.
EEEEEEEEMIL!
Vaahteramäen Eemeli.
Sorry, taidan vastata liikaa sellaisiin, joihin on jo vastattu..
On tasa-arvoisten maiden liitto ihmisoikeuksineen, valuuttoineen ja ristiin ei saa lainata, eikä taata lainoja.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Mies ja tytär muuttavat taloon, jossa pieni veritippa lattialla tuo tarinan kohtalokkaat rakastavaiset jälleen yhteen.
vihje 2: Suku on pahin, Jeesus itki
vihje 3: Kuuluisa kauhukirjoittaja myös ohjasi omaan novelliinsa perustuvan elokuvan, joka sai useita jatko-osia. Tv-sarja ja uusi elokuvakin tuotannossa nyt kun oikeudet palasivat takaisin kirjoittajalle.
Hmm. Bag of Bones (Kalpea aavistus)?
Hyvä arvaus, mutta ei ollut se. Kauheinta tässä kaikessa alkaa olla kohta se, jos kukaan ei tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista tekee tarpeensa kuppiin ja aloittaa leikkimään sisällöllä.
2 girls & a cup.
Vastaan tähän täysin oikein vain ja ainoastaan henkilökuvaani kohta tehtävien jännittävien lisäarvausten takia ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
All work and no play makes Jack a dull boy.
Toimisto sijaitsee keskellä ison kerrostalon ala-aulaa ja siltikin siinä on ikkuna ulos.
Ruokavarastoon pyritään kirveellä. Hyllyllä on purkkeja, joissa on alkuperäisen amerikalaisen kuva.
Yllätä minut!
Hohto.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te omia ratkaisemattomia upata niin helpommin saisi tietää mitkä ovat ratkaisemattomia? En jaksaisi monta sivua mennä taakse päin ja yrittää muistella mihin ollaan jo vastailtu.
Mä voin tehdä jos en tänään, niin viimeistään huomisillaksi yhden koosteen, jossa on monta vielä auki olevaa samassa, niin helpottuu sekin, kun muutenkin meinasin niitä nostella.
Mukavaa, on sinustakin jotain iloa. :)
Kiitän! Huolestuttavaa tahtiahan noita nyt ratkotaan, onkohan jollekulle ihan kunnia-asia päihittää minut ;D
Syksyllä pitkällä yksinäisellä matkalla olevan avioparin mies kuolee, nainen jää yksin ja olosuhteiden pakosta avioituu uudelleen tuntemattoman kanssa.
Vauvapalsta The Movie.