Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse
Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.
Kommentit (5862)
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Se yks nyrkkeilijäsankari ja sit se toinen nyrkkeilijäsankari erehtyvät viimein samaan kehään.
Musta Dahlia
Edelleen nou. Ei muuta kuin erään 2 uusi yritys gongin kumahdettua.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Se yks nyrkkeilijäsankari ja sit se toinen nyrkkeilijäsankari erehtyvät viimein samaan kehään.
Kaupungin valot
Valitettavasti ei ihan niin vanha leffa. Mutta et ole vielä kanveesissa, laita uusi terävä koukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä: Kun kosmetiikka peittää ei pinnalla vaan ihon alla piilevät ongelmat.
V
Ei kertakaikkiaan käy.
Taatusti vetoaa samaan katsojakuntaan kyllä.
Pahoittelut nyt en keksi tähän hätään kiinnostavaa vinkkiä.
Vielä tuosta kosmetiikasta. Hyökkäys on paras puolustus.
Elokuva pohjustaa tulevaa. Siis populaarikulttuurin kaanonissa. Moni on hyräillyt sitä (tulevaa) teemaa ehkäpä jopa ääneen ja suihkussa kun on ollut oikein kova meno. Ainakin 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan enää lue laadukasta kirjallisuutta, vihje koski kirjaa "Rakkautta koleran aikaan" ja kirjailijan suuri merkkiteos on "sadan vuoden yksinäisyys, lukekaa hyvät ihmiset, ekassa elokuva oli tökerö, toisesta ei ole edes yritetty.....
No täällä katsotaan suureksi saavutukseksi, kun arvaa oikein "Uuno Epsanjassa".
Siltä pohjalta.
Ja jos jotakuta, ketä tahansa, jäi vaivaamaan mikä "toisinaan vain seisoo. toisinaan nousee kannelle" tjsp.
Nimimerkki "winner" ilmaisi tietoja joita ei voi ilman tietoa tietää. Mutta titteli jäi roikkumaan. No se oli sitä aikaa. Ketjun idea muuntuu pikkasen lennosta ja ajankohdasta riippuen. Mikässen kivempaa - älkää huoliko. Nyt ollaan kaikki kai jo edes selvittepäin. Hyvä!
Nosferatu.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Jonnet eivät tiedä kauhuleffoja ja sit niitä tapetaan, kun ne vastaa puhelimeen.
Cell
No ei just ihan sitä haettu tässä... uutta putkeen vaan!
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta jossa väkivaltaa , mies astuu lankun päälle (murtuu) , mies putoaa kuoppaan.
Dolores Claiborne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan enää lue laadukasta kirjallisuutta, vihje koski kirjaa "Rakkautta koleran aikaan" ja kirjailijan suuri merkkiteos on "sadan vuoden yksinäisyys, lukekaa hyvät ihmiset, ekassa elokuva oli tökerö, toisesta ei ole edes yritetty.....
No täällä katsotaan suureksi saavutukseksi, kun arvaa oikein "Uuno Epsanjassa".
Siltä pohjalta.
Pikemminkin saa osakseen sarkasmiin piilotettua nolaamista. Että siltä pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Kun hautajaiset menee aivan pieleen ja amerikkalainen versio pilaa sitä entisestään.
⚰
Vierailija kirjoitti:
Mä joka laitoin tuohon väliin tuon kommenttini niin en ole mikään ihminen jolla olisi sinuun mitään vastaan. Mä oon tälläinen ihminen vaan joka on ihmetellyt vain sinun huimaa tietämystäsi musiikista ja elokuvista. Luin kyllä kommenttisi jossa kerroit tehneesi näihin aiheisiin töitä, joten se selittää näitä juttuja. Koitetaan puhua niin ettei halveerata toisiamme. Ja sama koskisi muitakin kommentoijia. Mennään ihan aiheen mukaan. Mikään ketjuhan ei mene ikinä täysin kaikkien mielien mukaan hyvin niin mennään näin miten nyt menee.
Olen ehdottanut jo winnerin ihailijaketjuun siirtymistä, jos/kun halutaan heitellä mutapalloja minulle off topicista. Jostain syystä räyhikset eivät sinne sitten tule, D-ketjussa jotain omaa rageaan heittelevät ja poistelevat, se kertoo ihan tarpeelliset jutut heistä. Tiedän sattumoisin erittäin tarkkaan, miten netissä trollit toimivat ja eräille ei vaan mene jakeluun, että nyt on niin iso trolli vastassa, ettei heillä yksinkertaisesti ole mitään mahdollisuuksia loukata tai ärsyttää minua, mikä tietysti tarkoituksenaan on, vaan poikkeuksetta sulavat itse minun erinomaisuuteni valossa ;D Tämä jääköön tästä aiheesta viimeiseksi jäkätykseksi tässä ketjussa, vaikka tietysti tavallaan kiehtovaa seurattavaa onkin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos jotakuta, ketä tahansa, jäi vaivaamaan mikä "toisinaan vain seisoo. toisinaan nousee kannelle" tjsp.
Nimimerkki "winner" ilmaisi tietoja joita ei voi ilman tietoa tietää. Mutta titteli jäi roikkumaan. No se oli sitä aikaa. Ketjun idea muuntuu pikkasen lennosta ja ajankohdasta riippuen. Mikässen kivempaa - älkää huoliko. Nyt ollaan kaikki kai jo edes selvittepäin. Hyvä!
Nosferatu.
Olen ollut selvinpäin koko ikäni. Hankalasti muuten kaikki tässä maailmassa pärjää, mitä sitä sitten vielä lisää sotkemaan?
Juu tiesin, että tiesit, että tiedät, että tiedän, mutta piti antaa muillekin vielä sanansa sanottavaksi. Sekin kun koetaan ylimielisyytenä, ettei kerro muille valmiiksi :(
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä joka laitoin tuohon väliin tuon kommenttini niin en ole mikään ihminen jolla olisi sinuun mitään vastaan. Mä oon tälläinen ihminen vaan joka on ihmetellyt vain sinun huimaa tietämystäsi musiikista ja elokuvista. Luin kyllä kommenttisi jossa kerroit tehneesi näihin aiheisiin töitä, joten se selittää näitä juttuja. Koitetaan puhua niin ettei halveerata toisiamme. Ja sama koskisi muitakin kommentoijia. Mennään ihan aiheen mukaan. Mikään ketjuhan ei mene ikinä täysin kaikkien mielien mukaan hyvin niin mennään näin miten nyt menee.
Olen ehdottanut jo winnerin ihailijaketjuun siirtymistä, jos/kun halutaan heitellä mutapalloja minulle off topicista. Jostain syystä räyhikset eivät sinne sitten tule, D-ketjussa jotain omaa rageaan heittelevät ja poistelevat, se kertoo ihan tarpeelliset jutut heistä. Tiedän sattumoisin erittäin tarkkaan, miten netissä trollit toimivat ja eräille ei vaan mene jakeluun, että nyt on niin iso trolli vastassa, ettei heillä yksinkertaisesti ole mitään mahdollisuuksia loukata tai ärsyttää minua, mikä tietysti tarkoituksenaan on, vaan poikkeuksetta sulavat itse minun erinomaisuuteni valossa ;D Tämä jääköön tästä aiheesta viimeiseksi jäkätykseksi tässä ketjussa, vaikka tietysti tavallaan kiehtovaa seurattavaa onkin. Kiitos.
Myönnät siis olevasi trolli. Et sitten parempaa tekemistä keksi?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain ratoksi arvoitus romaanista sekä tv-elokuvasta:
Naapuri opastaa naapureitaan ajattelemaan hiukan nokkaansa pitemmälle.
Tätä on helpompi jatkaa.
Neuvot realisoituvat erilaisiksi hankinnoiksi, osin melko suuriksikin, mutta ehdottoman tarpeellisiksi! Auttaminen ei ole pelkästään pyyteetöntä.
Elokuvassa ja sen nimessä samaistutaan verrattoman hyvin tarinaan istuvaan eläinlajiin. Löytyy monesta kodista.
Hamsteri
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain ratoksi arvoitus romaanista sekä tv-elokuvasta:
Naapuri opastaa naapureitaan ajattelemaan hiukan nokkaansa pitemmälle.
Tätä on helpompi jatkaa.
Neuvot realisoituvat erilaisiksi hankinnoiksi, osin melko suuriksikin, mutta ehdottoman tarpeellisiksi! Auttaminen ei ole pelkästään pyyteetöntä.
Elokuvassa ja sen nimessä samaistutaan verrattoman hyvin tarinaan istuvaan eläinlajiin. Löytyy monesta kodista.
Hamsteri
Oikein mänt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä: Kun kosmetiikka peittää ei pinnalla vaan ihon alla piilevät ongelmat.
V
Ei kertakaikkiaan käy.
Taatusti vetoaa samaan katsojakuntaan kyllä.
Pahoittelut nyt en keksi tähän hätään kiinnostavaa vinkkiä.
Vielä tuosta kosmetiikasta. Hyökkäys on paras puolustus.
Elokuva pohjustaa tulevaa. Siis populaarikulttuurin kaanonissa. Moni on hyräillyt sitä (tulevaa) teemaa ehkäpä jopa ääneen ja suihkussa kun on ollut oikein kova meno. Ainakin 60-luvulla.
Eläinten kauttako tämäkin sitten ratkeaa.
Populaarikulttuurin (yksi) kaanon jota tässä tavallaan pohjustetaan hakee myöskin viitekehitystä eläinmaailmasta. Yön eläimiä. Ei ne lupaavat rokkarit.
Miksi tässä ketjussa joku kaksivuotiaan tasolla oleva jankkaa ylimielisyydestä? Pysytään aiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa joku kaksivuotiaan tasolla oleva jankkaa ylimielisyydestä? Pysytään aiheessa!
Varmaan sama tyyppi joka lällättelee Frööbelin palikoiden lauluja Damiano-ketjussa.
Poliisi soluttautuu homoklubille etsiessään jotakin.