Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse

Vierailija
20.07.2021 |

Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.

Kommentit (5862)

Vierailija
1861/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner=loser

Vierailija
1862/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Futiksenpelaaja päätyy jahtaamaan pankkirosvoja, opettelee surffaanmaan jja saadessaan vihdoin miehensä kiinni sanoutuu irti palkkatyöstään.

Break point

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on tehdas joka tappaa muita lapsia.

Vierailija
1864/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika juoksee junan perässä.

Trainspotting

Vierailija
1865/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät paistetut tomaatit

Vierailija
1866/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova iltapäivä vai mikä se oli se missä se mies juuttuu autollaan ruuhkaan. 

Vierailija
1867/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pojan pitäisi päättää kumman vanhemman luokse asettuu heidän avioeronsa jälkeen, hän päättääkin ottaa hatkat. Elättää itsensä huijarina ja onkin pian maansa paras ja etsityin sellainen. Lopuksi tulee palkatuksi töihin vangitsijoidenaa toimesta, koska on niin nerokas.

Catch me if you can't?

Vierailija
1868/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies rakentaa moottoripyörän ja ajaa sillä suola-aavikolla.

Vierailija
1869/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vie museosta lintua esittävän taulun, kun pommi on räjähtänyt.

Vierailija
1870/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigli Jennifer Lopez 

Vierailija
1871/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika juoksee junan perässä.

Trainspotting

Pojat , Loiri juoksee

Vierailija
1872/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matemaatikko sairastuu skitsofreniaan ja saa Nobelin.

Kaunis mieli

Vierailija
1873/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Suomi sekoaa joka ikistä kansalaista myöten ja muistaa tapahtuman vielä 20 vuodenkin päästä jolloin siitä tapahtumasta tehdään elokuva.

Vuonna kahdeksanviis kauan on aikaa siis jne

Vierailija
1874/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekehtivä tornitalo?

Vierailija
1875/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elokuvassa on sylivauva ja liikaa puolalaisia vitsejä.

Vierailija
1876/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä ja lady?

Vierailija
1877/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieroutunut pariskunta laivalla tapaan herttaisen ja tyylikkään nuoren parin.

Katkera Kuu

Vierailija
1878/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumessa olevat askeleet ratakisevat rikoksen.

Vierailija
1879/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Michael Myers heiluu vihreänä

Paistetut vihreät perunat?

Vierailija
1880/5862 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joka laitoin tuohon väliin tuon kommenttini niin en ole mikään ihminen jolla olisi sinuun mitään vastaan. Mä oon tälläinen ihminen vaan joka on ihmetellyt vain sinun huimaa tietämystäsi musiikista ja elokuvista. Luin kyllä kommenttisi jossa kerroit tehneesi näihin aiheisiin töitä, joten se selittää näitä juttuja. Koitetaan puhua niin ettei halveerata toisiamme. Ja sama koskisi muitakin kommentoijia. Mennään ihan aiheen mukaan. Mikään ketjuhan ei mene ikinä täysin kaikkien mielien mukaan hyvin niin mennään näin miten nyt menee.

Olen ehdottanut jo winnerin ihailijaketjuun siirtymistä, jos/kun halutaan heitellä mutapalloja minulle off topicista. Jostain syystä räyhikset eivät sinne sitten tule, D-ketjussa jotain omaa rageaan heittelevät ja poistelevat, se kertoo ihan tarpeelliset jutut heistä. Tiedän sattumoisin erittäin tarkkaan, miten netissä trollit toimivat ja eräille ei vaan mene jakeluun, että nyt on niin iso trolli vastassa, ettei heillä yksinkertaisesti ole mitään mahdollisuuksia loukata tai ärsyttää minua, mikä tietysti tarkoituksenaan on, vaan poikkeuksetta sulavat itse minun erinomaisuuteni valossa ;D Tämä jääköön tästä aiheesta viimeiseksi jäkätykseksi tässä ketjussa, vaikka tietysti tavallaan kiehtovaa seurattavaa onkin. Kiitos.

Vaikeahan se on tuollaista itserakasta trollia voittaa. Kerjätään huomiota tavalla tai toisella, jos ei kehuja, niin haukutkin käy. Tuskin on sattuma, että häiriköit nimenomaan Damiano-ketjussa, joka lienee palstan suosituin ja jossa on kosolti mahdollisuuksia saada hännystelijöitä. Suuri joukko kateellisia suomijuntteja inhoaa tuota laulajaa ja nokkelana miehenä sanoitat näiden hörönaurajien ajatuksia.

Ilmiö on tuttu psykologiasta ja jokaisen häirikkölasten ja -nuorten kasvattajan tuntema. Mitä isommat juhlat aikuisilla, sitä  varmemmin tenava kärttää huomiota omilla tempuillaan ja pyörii jaloissa.

Tämä ketju olisi erittäin helppo tuhota. Nostaisi vaan sinun taannoisia muiden nolaamisviestejä ja tätä offtopicia säännöllisesti esiin uusienkien lukijoiden silmille. En kuitenkaan laskeudu Sinun tasolle, voit jatkaa leikkimistä kunhan pysyt itse kohtuuden rajoissa.

Tässä tulee hirmuinen trolli. Mikähän leffa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi