Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö täällä saa esittää valtavirrasta eriävää mielipidettä homoudesta?

Vierailija
27.07.2014 |

Äsken poistettiin se ketju, jonka aloittaja ei hyväksynyt lapsenvahtinsa homoutta. Olen huomannut, että homoutta koskevia ketjuja on poistettu ennenkin. Eikö tällaisella yleisellä keskustelupalstalla tosiaan saa esittää valtavirrasta poikkeavia näkemyksiä? Itse en homoutta hyväksy, enkä aio muuta väittääkään, vaikka suuri osa varsinkin täällä kirjoittelevista ihmisistä hyväksyisikin. Vastustan jyrkästi homojen avioliittolakiehdotusta, eikä homoille mielestäni todellakaan pitäisi antaa adoptio-oikeutta. Lapsella on oikeus äitiin ja isään!

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:41"]

Eli jos lapsesi on homo, katkaiset välit?

[/quote]

En kasvata lastani homoksi. Jos jostain syystä silti ryhtyy sellaiseksi (ei onneksi ole vielä niin vanha, että tajuaisi seksiasioista mitään), pitäisimme kunnon puhuttelun. Jos vielä aikuisena jatkaisi samalla linjalla, niin pitäisi harkita välien katkaisemista viimeisenä keinona saada lapsi tajuamaan, miten väärin käyttäytyy.

Vierailija
22/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:46"]

Ei ole oikeutta, silloin kun mielipide on lainvastainen. Et saa mitään muutakaan kansanryhmää tai vähemmistöä syrjiä tai haukkua julkisesti.

[/quote]

En ole haukkunut tai syrjinyt ketään. Tämä on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus. En sitten tiedä siitä toisesta ketjusta, en lukenut sitä kokonaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on siis umpihomo, niin mitä hittoa sen pitäisi tehdä? Olla vain yksin, vaikka olisi sitten muitakin yksinäisiä homoja. Mitä se silloin haittaa, jos ovat yhdessä? Yhtä homoja ne olisi, vaikka olisivat yksinkin.

Vierailija
24/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homotkin ovat täysin normaaleja ihmisiä ja hui kamala, omistan jopa kaverin joka on homo! :o Antaa kaikkien kukkien kukkia :)

Vierailija
25/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ketään kiinnostaisi se että mitä juuri sinä et hyväksy tai hyväksyt? Luulisi sinun aikuisena ihmisenäjo tajuavan että teet itsesi vaan typeräksi tuollaisten mielipiteidesi kanssa.

Ovat minustakin esimerkiksi heteropariakunnat typeriä. Kaikki pitää tehdä yhdessä ja ollaan ihan avuttomina jos se mies ei vaikka haluakaan lähteä Prismaan valikoimaan Niklakselle kalsareita lauantaina aamupäivästä. Mutta jotkut haluavat elää elämänsä niin, eikä se ole minulta pois. 

Vierailija
26/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:48"]

Ei ole oikeutta, silloin kun mielipide on lainvastainen. Et saa mitään muutakaan kansanryhmää tai vähemmistöä syrjiä tai haukkua julkisesti.

[/quote]

En ole haukkunut tai syrjinyt ketään. Tämä on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus. En sitten tiedä siitä toisesta ketjusta, en lukenut sitä kokonaan. 

[/quote]

Ei hyväksyminen = syrjintä. Siihen sinulla ei ole lain mukaan oikeutta.

Vierailija
27/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sulla ap on oikeus omaan mielipiteeseen ja minun puolesta saat sen tuoda julki.

Mutta kun se homoseksuaalisuus ei ole oma valinta. Toivotaan, ettei sun lapsesta tule homoa, sähän aiheutat sille hirveitä itsetunto-ongelmia(pahimmassa tapauksessa itsemurhan).

Vierailija
28/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintä tai kansanryhmää vastaan kiihoittaminen ei ole mikään mielipiteen ilmaisu.

Vierailija
29/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:41"]

[/quote]

En kasvata lastani homoksi. Jos jostain syystä silti ryhtyy sellaiseksi (ei onneksi ole vielä niin vanha, että tajuaisi seksiasioista mitään), pitäisimme kunnon puhuttelun. Jos vielä aikuisena jatkaisi samalla linjalla, niin pitäisi harkita välien katkaisemista viimeisenä keinona saada lapsi tajuamaan, miten väärin käyttäytyy.

[/quote]

Huh huh... Olen sanaton!!

Vierailija
30/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:48"]

[/quote]

[/quote]

Ei hyväksyminen = syrjintä. Siihen sinulla ei ole lain mukaan oikeutta.

[/quote]

Väitteesi on naurettava. Se, ettei hyväksy jotakin, ei tosiaankaan välttämättä tarkoita sitä, että syrjisi ketään. 

Vierailija
31/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastustan henkeen ja vereen heteroseksuaalisuutta - miksei minua kuunnella?

Vierailija
32/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:41"]

[/quote]

[/quote]

Huh huh... Olen sanaton!!

[/quote]

Niinpä. Jotenkin yllättää, että jollain on tuollainen ajatusmaailma...

Vierailija
33/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pieni ero: On ok olla sitä mieltä että homous on väärin mutta ei ole ok antaa potkut palkolliselleen homouden takia.

Tai jos et ymmärrä, sama logiikka toimii myös toisinpäin. Jos pomosi tulisi nyt kaapista ulos, hänen ei tarvitse ymmärtää heterouttasi mutta hän ei tosiaankaan voi irtisanoa sinua siksi ettet ole homo.

Vierailija
34/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ihan itse päättää haluaako olla homo vai hetero? Mulle ei kukaan  ole kertonut:(....

Joo, provohan tämä :)

Vierailija
35/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa miinuspeukku viestiin 13. Pahoittelen.

Ap:n käsitys on kauhistuttava. Kyse ei ole valinnasta. Homoseksuaaliksi synnytään.

Vierailija
36/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä otsikossa esiintyvää kysymystä seuraa poikkeuksetta se, että kysyjä toteaa että hän ei oikein tykkää homoista ja on tyhmää ja häntä sortavaa, että hän ei saa levittää vihaansa. Koska sananvapaus. Huoh.

Vierailija
37/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ap. Kerrohan rehellisesti mitä mieltä olen minusta.

Olen 13-vuotias tyttö ja olen täysin sinut oman seksuaalisuuteni kanssa, olen nimittäin lesbo. Tiedän, ettei tämä ole mikään ohimenevä vaihe, sillä en ole kertaakaan elämässäni ihastunut poikaan. Tämä ei voi myöskään johtua mistään "ympäristön vaikutuksesta", sillä tiesin jo hyvin pienenä, etteivät pojat kiinnosta. Väitä mitä väität, mutta lesbous/homous/bi-seksuaalisuus on synnynnäistä. Tällä hetkellä seurustelen minun ikäiseni maailman ihanimman tytön kanssa.

Kuvitellaanpas, että sinä olet minun äitini. Mitä tekisit, jos näkisit minun kehittymässä tällaisena kuin olen, lesbona? Entä miten toimisit, jos näkisit minun ja tyttöystäväni suutelemassa kotisohvallasi?

Kerro myös rehellisesti, mistä sinä ajattelet lesbouteni johtuvan. Puhu sydämesi kyllyydestä!

Ai niin, ehkä tähän kannattaisi mainita, että olen tullut kaapista ulos ja samoin tyttöystäväni. Meidät hyväksytään, ja me voimme huoletta vaikkapa pussailla vanhempieni nähden.

No niin, lava on sinun. :)

Vierailija
38/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:45"]No niin, ap. Kerrohan rehellisesti mitä mieltä olen minusta.

Olen 13-vuotias tyttö ja olen täysin sinut oman seksuaalisuuteni kanssa, olen nimittäin lesbo. Tiedän, ettei tämä ole mikään ohimenevä vaihe, sillä en ole kertaakaan elämässäni ihastunut poikaan. Tämä ei voi myöskään johtua mistään "ympäristön vaikutuksesta", sillä tiesin jo hyvin pienenä, etteivät pojat kiinnosta. Väitä mitä väität, mutta lesbous/homous/bi-seksuaalisuus on synnynnäistä. Tällä hetkellä seurustelen minun ikäiseni maailman ihanimman tytön kanssa.

Kuvitellaanpas, että sinä olet minun äitini. Mitä tekisit, jos näkisit minun kehittymässä tällaisena kuin olen, lesbona? Entä miten toimisit, jos näkisit minun ja tyttöystäväni suutelemassa kotisohvallasi?

Kerro myös rehellisesti, mistä sinä ajattelet lesbouteni johtuvan. Puhu sydämesi kyllyydestä!

Ai niin, ehkä tähän kannattaisi mainita, että olen tullut kaapista ulos ja samoin tyttöystäväni. Meidät hyväksytään, ja me voimme huoletta vaikkapa pussailla vanhempieni nähden.

No niin, lava on sinun. :)

[/quote]Tuli kirjoitusvirhe, alun "olen" pitäisi olla "olet".

Vierailija
39/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei uskalla vastata viimeisimpään viestiin :D Raukkamaista

Vierailija
40/97 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:38"]

Se pieni ero: On ok olla sitä mieltä että homous on väärin mutta ei ole ok antaa potkut palkolliselleen homouden takia.

Tai jos et ymmärrä, sama logiikka toimii myös toisinpäin. Jos pomosi tulisi nyt kaapista ulos, hänen ei tarvitse ymmärtää heterouttasi mutta hän ei tosiaankaan voi irtisanoa sinua siksi ettet ole homo.

[/quote]

Jos muistan lapsenvahtiketjun aloituksen oikein, niin kysehän oli vain satunnaisista lapsenvahtikeikoista. Kai nyt lapsen vanhemmilla on oikeus olla antamatta lisää keikkoja ihmiselle, jota eivät koe soveliaaksi lapsenvahdiksi, oli syy sitten mikä tahansa? Eri asia jos kyse olisi ollut ns. oikeasta työsuhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän