Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies oikein puuhaa?

Vierailija
11.07.2014 |

Olemme olleet yhdessä vajaa 2 vuotta. Miehellä löytyy parikin eri deittisovellusta puhelimesta,, huomaamattomasti ilman varsinaista kuvaketta. Käytin puhelinta kerran ihan luvallisesti kun avasin tyttärelle peliä, ilmeisesti ei uskonut että älyäisin mitään. Parasta on että ilmeisesti kyseisellä maksullisella palvelulla etsitään itäblokin maista VAIMOJA. Näitä rajan takaa tulevia naisia mies kuuluvasti usein kuitenkin huorittelee ym..Puhelimen hankkinut vähän ennen tapaamistamme joten voi olla että käytellyt palvelua aiemmin. Mutta.. Kaikkein parasta on se että itse olen kaunis, venäläiseksikin luultu, itsestäni, miehestä ja kodista huolehtiva nainen jolla kaiken lisäksi hyvä ammatti ja oma toimeentulo. Seksiä mies saisi vaikka monta kertaa päivässä. Mikä helvetti miehiä vaivaa? Kun mikään ei riitä. Ilmeisesti etsii vielä sitä tosirakkautta? ei ole kuulemma valmis menemään naimisiin vielä tässä vaiheessa. Pakkaanko tavarat nyt ettei tarvitse kärsiä enempää? Kertokaa te viisaammat. Vai odottelenko että saan narautettua kunnolla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vetämään, miksi odotella. Voit myös mainita tuosta miehellesi. Itse asiassa näytäpä vaikka tämä viesti.

Vierailija
2/3 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisennäköinen porvoolainen. Seksivau

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, että vieläkö hän niitä reitti sovelluksia tarvitsee.