Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäreisien yhteenhinkkaus..

Vierailija
27.07.2014 |

Varsinkin näillä keleillä tuppaa reidet hinkkaa yhteen, välillä jopa vereslihalle asti. Onko muilla vastaavaa ongelmaa plus että niistä on jäänyt jopa "arvet" sisäreisiin ja hävettää laittaa biksut tai lyhyet shortsit. Häviääkö ne? Mulla taisi tulla ne jo parivuotta sitte eikä ole edes menny pois vielä..

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi muutama kesä sitten noin ja ongelma on esiintynyt 13-vuotiaasta alkaen (urheilin jopa kahdeksan kertaa viikossa omissa harrastuksissani) ja nykyään 15 kilogramman ja lievän ylipainon saavuttamisen jälkeen vaiva luonnollisesti ilmoittaa yhä itsestään.

Ostin H&M:ltä sellaiset pitsireunaiset "tukishortsit" kun mistään muualta en löytänyt moisia ilman tukiefektiä. Pitsireuna on kiva, jos hame nousee ilmaan tuulessa ja ei ainakaan pikkarit vilku.

Ja arvet ovat kadonneet parissa vuodessa, jäljellä ovat vaan raskausarvet reisien yleisen kasvun kannalta. Reisieni ympärysmitta on ollut teinistä lähtien yli 60cm, eli olen hyvin perinteinen päärynämalli suuren takamuksen kanssa (sekin oli suuri jo teini-iässä, muistona yhä poikien vihjailut).

Joskus erityisesti kesäisin mietin, että pitäisi varmaan käydä kirurgin veitsen alla ottamassa vähän ylimääräistä pois välistä, sillä laihduttaminen ei tähän vaivaan auta eikä urheilu, sillä ollessani ikäluokkani sporttisempia isoine reisilihaksineni vaiva oli ihan sama kuin nytkin. Toistaiseksi joko sukkahousut tai lyhyet pyöräily- tai alusshortsit ovat ratkaisu pulmaani hameen tai mekon kanssa.

Vierailija
22/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortseiksi leikatut sukkahousut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla laihduttaminen on helpottanut asiaa niin, että pystyn pitämään hameita. Tiedän, että kaikilla se ei kuitenkaan auta. Jos sattuu olemaan jalat senmalliset, että hinkkaavat yhteen, niin eipä sille sitten voi mitään.

Vierailija
24/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla arpia ole, mutta en käytä koskaan hametta. Kokeile jotain arpien vaalennusvoidetta ja käytä lahkeita alla, jos haluat hametta pitää.

Vierailija
25/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita leveä Tena-vaippa alushousuihin! Kävelytyyli muuttuu leveämmäksi ja vaappuvammaksi, eivätkä reidet enää osu yhteen!

Vierailija
26/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi parasta keinoa:

- pyöräilyshortsit hameen alle

- talkkia RUNSAASTI reisien väliin ja jos on kuuma päivä, pitää sitä lisätä jossain vaiheessa vessassa  lisää.

Vierailija
27/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaista voidetta reisiin, niin ei iho hankaudu rikki.

Vierailija
28/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän helteillä sellaista vartalodödöä. Olen apteekista ostanut. Tuubi josta tulee rasvannäköistä töhnää jota levitetään hikoileville alueille. Eihän nuo itsekseen hikoa mutta hikoavat kun ovat yhdessä. Tämä poistaa sen hankauksen siitä vaikkei muuta tee. Itselläni oli ennen myös ihan rikki iho mutta tuota käyttämällä olen saanut sen normaaliksi. Vitdit kun em muista sitä nimeä :( en ole ostanut sitä vuoteen niin unohtui. Koitan etsiä nimeä ja palaan jos löydän :)

Vierailija
29/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:07"]Mä käytän helteillä sellaista vartalodödöä. Olen apteekista ostanut. Tuubi josta tulee rasvannäköistä töhnää jota levitetään hikoileville alueille. Eihän nuo itsekseen hikoa mutta hikoavat kun ovat yhdessä. Tämä poistaa sen hankauksen siitä vaikkei muuta tee. Itselläni oli ennen myös ihan rikki iho mutta tuota käyttämällä olen saanut sen normaaliksi. Vitdit kun em muista sitä nimeä :( en ole ostanut sitä vuoteen niin unohtui. Koitan etsiä nimeä ja palaan jos löydän :)

[/quote]

Löytyi heti :) Bats. Löytyi hakusanalla voidemainen deodorantti. Purkki jossa tummansininen teksti (en osaa linkittää sitä tähän)

Vierailija
30/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää lyhytlahkeisia pyöräilyhousuja!! Niissä on sellainen ominaisuus helteellä, että reidet hikoilevat ja kaventuvat siinä samalla.

Vierailija
31/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsittömät, mustat housuliivit, joiden lahje yltää reiden puoliväliin. Näitä löytyy Anttilan ja Sokoksen alusvaateosastoilta ja ovat aivan älyttömän hyvät hameen kanssa jos reidet on paksut. En voisi kuvitella pitäväni hametta ilman housuliiviä.

Vierailija
32/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei hinkkaa reidet yhteen mutta voisin kuvitella että jostain näistä voisi olla apua :)

-tarpeeksi pikät shortsit. Eli nahka ei hinkkaa toisiaan vasten. Leikkaa vaikka itse vanhoista farkuista!

-hydrokortisonia parin päivän kuuri.

- suosi luonnonkuituja ja vältä muoveja

Vierailija
33/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hinkkasi ennen, farkut jopa kului sisäreisien kohdalta!! -22kg, ei hinkkaa enää, ja muutenkin paljon parempi olo!

Vierailija
34/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kummallisen malliset reidet... Meneekö ne näin? )(

Vierailija
35/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:05"]Laihduta!!!!

[/quote]

Ei se laihdutus auta, jää kuitenkin ne löysät nahkat

[/quote]

ei jäänyt :) t.34

Vierailija
36/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:33"]Teillä on kummallisen malliset reidet... Meneekö ne näin? )(

[/quote]

Ei. Itsellä oli aikanaan reidet ylhäältä kiinni, ja sieltä hinkkasi yhteen. Mutta reiden puoli välistä alkoi jo "väljemmät vedet", minulla oli päärynävartalo, iso pylly ja reidet :) -34

Vierailija
37/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:05"]Laihduta!!!!

[/quote]

Ei se laihdutus auta, jää kuitenkin ne löysät nahkat

[/quote]

ei jäänyt :) t.34

[/quote]

Minulla jäi löysät nahkat (laihdutin vielä enemmän). Ei kuitenkaan enää hinkkaa niin pahasti, ettenkö voisi hametta pitää. Pitkiä matkoja ei silti tee mieli hameessa kävellä helteellä. Sitten voi tulla ongelmia.

Vierailija
38/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kiitos vinkistä! ihon värisistä sukkahousuista leikatut shortsit pelastaa mun elämän! mä todellakin oon läski ja sen takia reidet hinkkaa toisiinsa, mutta laihdutan kyllä koko ajan, mutta en tälle kesälle vielä kerkeä tätä määrää läskiä sulattamaan joten tuosta on oiva apu!

Vierailija
39/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä, tosin arpia ei ole jäänyt.

Etsin slkukesästä lyhyitä lahkeellisia trikoosprtseja, kuin leggarit siis mutta lyhytlahkeiset. Ei löytynyt mistään! Pyöräilysortseja tai muokkaavia alushousuja en halua, koske ne ovat liian tukalat helteillä. Muita ei löytynyt yhtään mistään, Stockaltakaan.

Täältä AV:lta sain parhaan vinkin, Compeed rakonestopuikko. Talkki tai rasvat eivät suta, mutta tämä puikko on ollut kesän pelastukseni! Käytän tarvittaessa myös jalkoihin, kun uudet sandaalit hieman hiertävät. Ainetta menee tosi vähän, ei tahraa, ei näy.

Pöksyjä ostan, jos vastaan tulee. Muuten ei kai auta kuin rasvaimu täsmäpaikkoihin:(

Vierailija
40/66 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:37"]hei kiitos vinkistä! ihon värisistä sukkahousuista leikatut shortsit pelastaa mun elämän! mä todellakin oon läski ja sen takia reidet hinkkaa toisiinsa, mutta laihdutan kyllä koko ajan, mutta en tälle kesälle vielä kerkeä tätä määrää läskiä sulattamaan joten tuosta on oiva apu!

[/quote]

tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä