Sisäreisien yhteenhinkkaus..
Varsinkin näillä keleillä tuppaa reidet hinkkaa yhteen, välillä jopa vereslihalle asti. Onko muilla vastaavaa ongelmaa plus että niistä on jäänyt jopa "arvet" sisäreisiin ja hävettää laittaa biksut tai lyhyet shortsit. Häviääkö ne? Mulla taisi tulla ne jo parivuotta sitte eikä ole edes menny pois vielä..
Kommentit (66)
Compeedin rakonestopuikko toimii. Kestää hikoilunkin hyvin, toisin kuin talkki.
Mulla hinkkaa ainoastaan 5cm matkalta. Laihdutan. Katsotaan auttaako. Lantio tosin kapea ja reidet lihaksikkaat.
Hinkkaa nyt 157/59 ja hinkkasi myös 157/46. Reiteni vaan on sen malliset, että ylhäältä on paksut vaikka muuten olisinkin hoikka. Vartalomalli on tiimalasi. Lantio on leveä, tai sitten vyötärö vaan tosi kapea. Siis lantio on paljon vyötäröä leveämpi, mutta jos täällä sanottiin kapealanteisten ongelmaksi niin en ymmärrä mikä minun ongelmani sitten aiheuttaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:05"]Laihduta!!!!
[/quote]
Miten se tähän liittyy? Olen normaalipainoinen.
[/quote]
Sama ja mulla täysin sama ongelma. Aina tarvii caprit olla mekonkin alla, kun muuten tulee kipeät reidet.
mullakin oli tuota ennen, isoksi ongelmaksi asti. nykyään ei ole enää, mutta löysin ratkaisun jota kannan edelleen käsilaukussa, jos alkaa tuntua siltä että reidet ärtyy. eli apteekistä Compeedin vihreä "puikko" jota voi laittaa jalkoihin estämään hiertymiä. se on huulirasvan oloista ja tekee ihon pinnasta "liukkaan" oloisen. on myös taivas juuri tuohon jalkavaivaan, mutta pelasti reiteni.
ja kyllä, mullakin meni niin "verille" pari kertaa että jäi tavallaan arpia tai punaisia jälkiä, en kyllä muista montako kuukautta tai vuotta kesti kadota mutta ei mulla niitä enää ole, joten toivoa on!mietityttää kyllä miksi ongelmakin katosi, paino ei ole ainakaan pudonnut, enempi päinvastoin...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:33"]Teillä on kummallisen malliset reidet... Meneekö ne näin? )(
[/quote]
Ei kun näin Y, tohon vaan tuli pimppi mukaan.
Onneksi minulla on kaunis ja hoikka venäläinen nainen, barbien näköinen. Ei kärsi suominaisten ongelmista.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:43"]Onneksi minulla on kaunis ja hoikka venäläinen nainen, barbien näköinen. Ei kärsi suominaisten ongelmista.
[/quote]
Taitaa sulla hinkkaa ne reidet Ku avasikin tämän keskustelun, mutta hei hyvä juttu ettei sun vaimolla moista ongelmaa : D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:43"]Onneksi minulla on kaunis ja hoikka venäläinen nainen, barbien näköinen. Ei kärsi suominaisten ongelmista.
[/quote]
Ei hinkkaa, mutta on muuten niin osoa tavaraa alaosastolla ;)
Taitaa sulla hinkkaa ne reidet Ku avasikin tämän keskustelun, mutta hei hyvä juttu ettei sun vaimolla moista ongelmaa : D
[/quote]
No pitäiskö liikkua vähän enemmän ettei ne sisä reidet hinkkaisi toisiinsa? Itellä ei onneks ongelmaa.
Te naiset ette tiedäkään, mitä on olla mies kesähelteellä.
t. Venäläisen naisen napannut iso mies
Löysiä naisia Suomi täynnä, jo ihan nuoretkin täysin velttoja. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta. Hyvä että meitä terveellisiä elämäntapoja noudattaviakin on. Treenatkaa!
Talkkia sisäreisiin. Pyöräilyshortsit hameen alle. Pidemmät sortsit, caprit tai pitkät housut.
Mikäli et suojaa reisien sisäpinnan ihoa, niin puhdista tulehtunut iho ja laita hiertymiin kuivattavaa Bacibact-puuteria.
Ohut iho kannattaa mieluummin suojata vaatetuksella.
Mulla ei talkki auttanut, mutta pyöräilysortsit toimii. Voiskin kokeilla rakkopuikkoa joskus... :)
Helpottavaa kuulla, että jollain muullakin on sama ongelma. Olen kokeillut talkkia, mutta se ei tosiaan toimi koko päivää näillä helteillä. Seuraavaksi kokeilen Compeedia ja jos en tykkää, sitten Bandelettesia. Minulla on ollut sama ongelma aina, normaalipainoisena ja nyt hieman ylipainoisenakin. Olisi kiva käyttää hameita helteellä.
Osaan vain kuvitella kuinka paljon se kirvelee, jos vereslihalla oleviin alueisiin menee esim. hikeä. :S
Itselläni ei reidet osu yhteen, joten olen hieman huono neuvomaan. :( Tsempit kuitenkin...
Oikein hyviä neuvoja täällä, laitan vielä omani: housualushame. Eli periaatteessa sama kuin alushame, mutta housuina. Minulla on sellainen malli, missä on väljät lepattavat lahkeet, ja olen tykännyt kun se ei hiosta niinkuin ihonmyötäisempi malli.