Sisäreisien yhteenhinkkaus..
Varsinkin näillä keleillä tuppaa reidet hinkkaa yhteen, välillä jopa vereslihalle asti. Onko muilla vastaavaa ongelmaa plus että niistä on jäänyt jopa "arvet" sisäreisiin ja hävettää laittaa biksut tai lyhyet shortsit. Häviääkö ne? Mulla taisi tulla ne jo parivuotta sitte eikä ole edes menny pois vielä..
Kommentit (66)
Suosittelen apteekkien myymää Tenavan Rasvatalkkia. Sopii hyvin atooppiselle iholle.
Ihme jalat teillä :o olen 120kg eikä hankaa reidet yhteen !
Mä käytän pyöräilyhousumittaisia bambualkkareita, oon ostanut ne Sokokselta. Miellyttävää materiaalia eikä hiosta vaikka käytän alla vielä tavallisia alkkareita.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:34"]Ihme jalat teillä :o olen 120kg eikä hankaa reidet yhteen !
[/quote]
No aivan satavarmasti hankaa.
on tuttu vaiva.... just tämän takia käytän usein sukkahousuja. ne tekee olon paljon mukavammaksi kun hikinen iho ei reisissä hankaa yhteen. käytän usein kesälläkin ohuita sukkahousuja tämän vuoksi esim. mekon tai shortsien kanssa.
Mistä saa lyhyitä pyöräilyshortseja nykyään? Haluaisin pitkän hameen alle. Lyhyempien kanssa käytän vihattuja leggareita. Pitkän hameen alle olisi kiva saada lyhyet, ettei olisi niin kuumat.
T. Länkisäärinen, nykyään ylipainoinen (mutta laihoillakin voi olla pihtipolvet)