Miehen paita haisee oudolle pesuaineelle - väittää lainanneensa kaverille
Siis sille kaverille jota käyttää tekosyynä aina kaikkeen outoon. Onko tuo nyt ihan normaalia että paitoja jne lainaillaan kavereiden kesken vai jatkanko tivaamista?
Kommentit (71)
Takuuvarma ratkaisu on tulla uskoon ja vaihtaa se SIKA uskovaan mieheen.
Loppuu tämänsuuntainen veivaaminen ja voi keskittyä oikeaan elämään.
Aha. Selkeesti pidetty homppelointi-bileet porvoossa.:D
Näin minä kuvittelen tapahtuvan kun apn mies haluaa tavata kaveriaan josta ap ei pidä.
mies: lähden pertille käymään
ap: et lähde, hoidat lapsia ja minä menen ostoksille ja sitten vaahtokylpyyn. pertti ei varmaan ymmärrä kun on lapseton.
myöhemmin samalla viikolla, kymmenen uutisten jälkeen
mies: vien pertille avaimet
ap: mitä se taas on avaimensa unohtanut, aikuinen ihminen. missä liisa muka on?
mies: liisa on työmatkalla. tulen pian.
ap: tulet heti takaisin, sinun pitää hoitaa vauva aamulla että saan nukkua. etkä jää taas yöksi!
ja mies jää sille tielle... ei pertti mitään avaimia unohda ja liisakin on kotona, mies ei vaan saa muuten mennä. ap lähtee jonnekin ja heti mies kutsuu kaverin ja vaimon kylään kun ei muuten pysty koska ap ei pidä heistä.
Niin ja apn mies on ehkä itse sotkenut paitansa, vaikkapa oksennuksella kun on mennyt niin yli äyräiden juomisen kanssa kun ap kerrankin ei ole valvomassa (ap päivitteli "suurta" alkoholimäärää) ja pertti ja liisa ovat pesseet paidan piilottaakseen todisteet ettei ap saa paskahalvausta. Sitten mies on keksinyt tarinan...
Ap täällä, pakko oli soittaa tälle miehen kaverin vaimolle... Eka sanoi että meidän pitää selvittää keskenään mutta suostui sitten kertomaan että olivat olleet meillä ja omalla miehellä oli tipahtanut ruokaa rinnuksille. Mun mies oli sitten antanut uuden paidan ja kuulemma pistänyt sen hänen miehen paidan pyykkikoriin. Kävin tarkistamassa ja siellä oli likaisena. Asia selvitetty, loppu hyvin kaikki hyvin.
Ap
Ap, et kai ole Johanna.. Tai Kirsi.. :DDDDD
http://www.feissarimokat.com/2014/07/pirttihirmun-puheenvuoro/
http://www.feissarimokat.com/2014/07/pirttihirmun-puheenvuoro-osa-2/
Jos et saa seksiä tarpeeksi, ja olet siksi niin kireä.. Niin runkkaa vaikka, ni kiristä pinna niin paljoa. Huh huh..
Oikeesti? Itselle ei tulisi kyllä mieleenkään laskea "outouksia" kodissa oman reissun jälkeen. Ei myöskään mikään ihme jos on lainannut paitaansa kaverilleen. Itse löysin varpajaisten jälkeen useammat pyyhkeet ja jotkut kalsaritkin plus sukat pukuhuoneesta kun kävin nelosen pyöräyttämässä.
Heitin kyselemättä likapyykkikoriin nämä vieraatkin ja pesin puhtaaksi ennenkuin pyysion miestä etsimään niille kodit. Eikä tullut kyllä pieneen mieleen, että jonkun vaimo ihmettelisi outoa pesuaineen tuoksua....
Ehkä teidän suhteessanne on aika paljon muutakin pielessä jos noista noin vahvat epäilykset herää? Mites oma itsetuntosi? Huomioiko miehesi sinuá tarpeeksi?
Itse keskittyisin noihin asioihin ennemmin kuin laskisin pulloja, tölkkejä ja laseja...
Siis toihan on ihan sovittu juttu, että kaverin vaimo valehtelee sulle asiasta! Jos se eka tokaisee, että teidän täytyy osata keskenänne keskustella ym. Ja sitten kertookin asian noin. Sopineet etukäteen koko jutun. Miehes on vedelly jotain kosteaa tuheroa siellä sun poissaollessasi. :) ehkä jopa orgiat.
Jaahans...
Jos miehesi kaveri pariskunta (mies+nainen) on ollut teillä juhlimassa. Se juomamäärä ei todellakaan ole paljoa. Ja siiderit luultavasti naisen.
Mies kaveri siis sotkenut paitansa ja lainannut miehesi paitaa, ok. Ehkä useampi palauttaa pestynä. Miksi kaverin paita jätetty teidän pyykkikoriin? Eivät ottaneet mukaan esim naisen kassiin? Noh, ehkei mahtunut kassiin ja lähtivät baariin. Se siitä.
Mutta mitä hittoa se miehes on joku "avaimenkantaja" ja avaimen vienti kestää useita tunteja?!?! Tai ei tule ollenkaan kotiin, täh? Ilmottaako edes?
Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:19"]No jos näin moni pesee niin kai se on uskottava että tuokin skenaario on mahdollinen. Itse en pesisi juuri siksi ettei tule tällaisia ikäviä väärinkäsityksiä. Varmaan muuten soittaisin jommalle kummalle mutta he on pyytäneet ettei heitä sotketa meidän suhteeseen.. Joka tietysti taas kyseenalaistaa koko miehen kertomuksen.
[/quote]
Ai kamala, ei mulle tulis edes tuommonen skenaario mieleen. Tottakai lainatut vaatteet pestään :D
[/quote]
Haha, mä voin kuvitella ap:n vaatelainailut... :D
Ap menee palauttamaan kaverilta lainaamaansa paitaa. Heidän ylleen leviää kiusallinen hiljaisuus, kun ap huomaa kaverin tuijottavan paidan rinnuksilla olevaa ketsuppitahraa ja kainaloiden hikiläikkiä. Ap: "Niin tuota... en viitsinyt pestä, ettei sulle tule ongelmia. Tiedäthän, jos siihen tarttuisi vieraan pesuaineen tuoksu, miehesi vielä luulisi että olet pessyt paitasi vieraan miehen luona." Kaveri: *syvä hiljaisuus ja epäuskoinen katse*
AP kuulostaa ihmiseltä, joka laskee kondomit laatikosta ennen kuin poistuu kotoa ja tullessaan avaa suihkun viemärin tarkistaakseen, onko sinne jäänyt väärän värisiä tai pituisia hiuksia. Jos miehen äiti on ap:n poissa ollessa käynyt kylässä, ap huomaa heti huulipunan jäljet anopin käyttämässä lasissa ja vaatii anopilta näytteen tämän käyttämästä huulipunasta, jotta voi verrata sitä lasissa oleviin jälkiin.
No haloo, jos kaverit tuo sulle ruokaa niin palautat kakkuvuoan likaisena?! Tottakai lainatut tavarat pestään! Eri on sitten keiden kanssa sitä viinaa on juotu.