Miehen paita haisee oudolle pesuaineelle - väittää lainanneensa kaverille
Siis sille kaverille jota käyttää tekosyynä aina kaikkeen outoon. Onko tuo nyt ihan normaalia että paitoja jne lainaillaan kavereiden kesken vai jatkanko tivaamista?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:23"]Ai nyt tuollainen selitys. Vieraissa ollut ja sillonen nainen pessyt omo sensitivillä jos sinä peset tendillä.
[/quote]
Minä käytän hajusteettomia pesuaineita, ja tuosta paidasta nousee jokin pesuainelöyhkä, ei nyt hirveän paha mutta erottuva kuutenkin. Kyllä sen eron huomaa heti.
Ap
[/quote] Vakoile vaan sitä miestä, tarkista taskut, lompakko kun menee suihkuun, voi jotain selvitä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:19"]No jos näin moni pesee niin kai se on uskottava että tuokin skenaario on mahdollinen. Itse en pesisi juuri siksi ettei tule tällaisia ikäviä väärinkäsityksiä. Varmaan muuten soittaisin jommalle kummalle mutta he on pyytäneet ettei heitä sotketa meidän suhteeseen.. Joka tietysti taas kyseenalaistaa koko miehen kertomuksen.
[/quote]
Ai kamala, ei mulle tulis edes tuommonen skenaario mieleen. Tottakai lainatut vaatteet pestään :D
Omasta mielestäni kuulostaa ihan normaalille, mutta mitäs tälläinen kolmekymppinen sinkkunainen mistään tietää.
Mitäköhän muuta tekevät kaverinsa kanssa?
Olet juuri sellainen kyttääjä ämmä. Kyllä hän pettää sinua ja tämä on varmaa. Kuka nyt jaksaa tuollaista kyttääjä narisijaa? Olet varmaan katsomassa hänen kännykkää minne on soittanut. Hanki nyt perkele oma elämä. Tuo liitto EI KAUAA KESTÄ!!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:49"]Missä tilanteessa lainannut?
[/quote]
Olin keskiviikosta tähän päivään sukulaisissa lasten kanssa, ja miehen mukaan oli ollut tämän tekosyykaverinsa ja tämän vaimon kanssa meillä grillailemassa ja aloittelemassa iltaa. Tämä kaverimies oli sitten kuulemma sotkenut paitansa ja mies oli lainannut. Ja sitten oli käynyt hakemassa puhtaana takaisin. Miksi olisivat pesseet paidan lainauksen jälkeen?
Kyllä täällä oli viiniä juotu, laseja oli astianpesukoneessa 5, joten se kyllä kertoisi että porukkaa on ollut enemmän. Oluttölkkejä oli 8, ja outoja siideritölkkejä 2. Viinipulloja 2.
Ap
Mä ainakin pesen kaikki lainaamani vaatteet. Jos tällä miehellä vielä vaimo niin hän on kohteliaasti sen tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:55"]Olet juuri sellainen kyttääjä ämmä. Kyllä hän pettää sinua ja tämä on varmaa. Kuka nyt jaksaa tuollaista kyttääjä narisijaa? Olet varmaan katsomassa hänen kännykkää minne on soittanut. Hanki nyt perkele oma elämä. Tuo liitto EI KAUAA KESTÄ!!
[/quote]
Kiitos vain, mutten kyllä edes osaa käyttää mieheni puhelinta, mites kyttäät. Ja kyllä ollaan jo useampi vuosi oltu yhdessä, meillä on kaksi lastakin.. Tuohon pettämiseen en osaa sanoa mitään mutta kyllähän se tietysti mieleen tulee.
Ap
Miehet ovat sellaisia. Heti pettämässä kun tilanne vain sen sallii ja sitten keksitään tekosyitä eikä voida tunnustaa että pani se paita päällä ja se meni niin hikeen että se oli pesussa siellä. Se oli hyvä pano ja mies vielä siitä syystä hieman haaveellinen sekä hajammielinen.
Voi elämän kevät! Totta kai on palauttanut paidan pestynä! En ymmärrä, että sellaisiakin ihmisiä on olemassa, jotka eivät palauttaisi lainaamaansa tavaraa käyttökunnossa....
Jos jatkat kyttäämistä ja lasien laskemista ja paidan haistelemista niin ero tulee. Parempi lopettaa sellainen kokonaan ja oikeaasti hankkia sitä omaakin elämää eikä jatkuvaa kyttäystä. Se ei ole tervettä. Oma elämä? Mitä se on? No se on sitä että alkaa vaikka harrastamaan, hankkii uusia ihmissuhteita,lopettaa vaatimisen ja kyttäämisen. Kerran täällä vaan eletän.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:58"]Kortsuja montako?
[/quote]
Ei ollut kondomeja missään, ei edes roskiksessa. Sitäpaitsi tuskin mitään on meillä tapahtunut jos paita oli pesty muualla.
Epäilys heräsi heti kun haistoin paitaa, ja kun oikeasti käyttää tuota kaveria tekosyynä aina kun lähtee yöllä johonkin. Hänellä on tuon kaverin vara-avain, niin saattaa lähteä arki-iltana vielä puolen yön aikaan kuskaamaan avainta kaverilleen, ja ne reissut kestävät pari tuntia.. Parhaimmillaan menee kaverilta suoraan töihin. Olen tavannut tämän kaverin, enkä pidä hänestä saati hänen vaimostaan. Mieheni mukaan viettävät aikaa kolmisin, vaikea uskoa.
Ap
Ja lopeta tivaaminen helvetti. Se vasta tyhmää on
Tietysti lainattu paita palautetaan pestynä. Laseja kuluu helposti enemmän kuin yksi, kun unohtaa minne omansa laski. 2 viinipulloa kolmelle ihan normaali määrä. Samoin nuo miedot. Mä en tajua, miksi noilla "merkeillä" yhtään mitään edes ajattelet.
Mä otan uuden lasin kun hukkaan vanhan. Aika vähän juotavaa jos on ollut useampi.
Miksi tänne piti tehdä näinkin turha avaus taas kerran?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:53"]On kyllä hauska ketju :) mutta tosiaan, jos haluat olla aivan varma (tuskin nyt olet koska miehen kaverin vaimo ei ensin suostunut edes kertomaan mitään... Vaikuttaa vähän "suojelulta") niin mene sinne miehen kaverin luokse ja nuuhki pesuaineita, kyllä huomaa onko samaa vai ei, hajuaisti muistaa pitkään. Eihän sinun tietenkään tarvitse sanoa että "moi saanko tulla teille nuuhkimaan pesuainettane varmuuden vuoksi?" Vaan sanot että olisi mukava nähdä ja tutustua ja voin tuoda jonkun piiraan vaikka, ja sitten menet sinne piiraan tms kanssa ja olet mukava ja kun menet vessaan isket! Etsit pesuaineen ja nuuhkit :) sillä selvä, jos ei haise samalle voit kysyä heiltä mitä oikeasti on tapahtunut, et kerro nuuhkinnasta kun vasta jos on pakko mutta sanot että tiedät ettei asia ole niin kun vaimo kertoi...Löysit joo sen paidan sieltä pesukorista mutta ken tietää, jos sekin on rekvisiittaa!
[/quote]
No huhhuh!! Oletko samanlainen vauhkoontunut mustankipeä urpo kuin apkin? Neuvot ihan miten saada parhaiten asiat tehtyä?
Ei voi kuin ihmetellä tätä taas!
Kyllä jos kyseessä olis mun kaverin muija niin tasan en meille sisälle yksinään päästäisi. Ei tommosella olis mitää asiaa meille vaikka 7 sortin illallisen lupais mukanaa tuua.
[/quote]
Voiei olin sarkastinen !!! Minähän aloitin sanomalla että onpas hauska ketju ja lopetin sanomalla että sekin voi olla rekvisiittaa, mistä mielestäni kävi täysin ilmi että olin sarkastinen ! :D mutta eikait sitten. En tietenkään ollut tosissani kun kirjoitin kaiken maailman nuuhkimisesta haha. Ja ei, en ole sellainen, mieheni saa mennä minne haluaa milloin vaan ja en tarkastele mitään sen juttuja tai ole mitenkään mustasukkainen :) anteeksi väärinkäsitys, luulin että viestistäni paistaisi läpi sarkastisuus, koska eihän kukaan voisi niin oikeasti ajatella ! Ainoa mikä viestissäni oli totta oli tuo hajuaisti juttu, se nimittäin muistaa hajuja pitkään.