Kuinka monta purkkia kermaa teillä on nyt jääkaapissa?
Kommentit (49)
4. 4 menee viikossa (6hlö talous) melkein joka viikko.
Puoli. Jäi torstain munakkaasta. Pitäiskin nakata pakkaseen odottamaan talvea ja kiusauksia.
Kuka nyt joka päivä käyttäisi? Käytän ehkä kerran kuussa.
Mitä kermaa? Vispikermaa on jostain juhlaleivonnasta jäänyt pari purkkia, ruokakermaa on varmaan kolme. Molempia ostan aina kerralla enemmän, laktoosittomat säilyvät kuukausia. Kermaviiliä on myös aina useampi purkki. Kuohukermaa ei löydy, ostan sitä vain, jos täsmänä johonkin tarvitsee. Harvoin siis.
Ei ole ikinä ollut yhtäkään kermapurkkia mun jääkaapissa eikä tule olemaankaan. Ei ole käyttöä. N52
Kaksi ruokakermaa on. Kaksi kuohukermaa käytin tänään ruoan laittoon ja mustikkarahkan tekoon.
2 puolen litran purkkia. Litran purkkia odotellessa...
3
Käytän sitä riisipuuron valmistamiseen. Minulla on pieni palkka ja vain 32 tuntia/ kk, joten elän hyvin pienellä. Riisipuuroa valmistan siksi lounaaksi useita kertoja kuukaudessa. Tuo kermapurkki maksaa 45 senttiä ja siitä tulee kattilallinen riisipuuroa.
Ei yhtään. Joskus käytän ruokakermaa ruoan laitossa.
Hinta on karannu kermallakin, joten pysyköön siellä kaupassa. Ilmankin pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Litran purkit meni jo, olisko joskus kasarilla nähty viiminen.
Kermahullulla viinapullo auennut lauantain kunniaksi
Ei yhtään, aika harvoin tulee kermaa käytettyä mihinkään, ei edes kuukausittain.
Vierailija kirjoitti:
3
Käytän sitä riisipuuron valmistamiseen. Minulla on pieni palkka ja vain 32 tuntia/ kk, joten elän hyvin pienellä. Riisipuuroa valmistan siksi lounaaksi useita kertoja kuukaudessa. Tuo kermapurkki maksaa 45 senttiä ja siitä tulee kattilallinen riisipuuroa.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
3
Mitä kermaa saa noin halvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Litran purkit meni jo, olisko joskus kasarilla nähty viiminen.
Keväisin on, kun on paljon yo-juhlia jne.
Vierailija kirjoitti:
Puoli. Jäi torstain munakkaasta. Pitäiskin nakata pakkaseen odottamaan talvea ja kiusauksia.
Pakastat kermaa ja vieläpä yhtä desilitraa?? Ketä sillä ajattelit jouluna kiusata? Lorautat anopin kahvin sekaan 😂
0. En käytä edes joka vuosi.