Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaapa miten lihava ja punakka nainen saisi seksiä

Vierailija
27.07.2014 |

olen nelikymppinen tosi lihava (160 cm ja 130 kg) ja naamaltani punakka kuin tomaatti. Minussa ei ole ulkoisesti mitään piirrettä josta voisi sanoa positiivista.En meikkaa, koska olen mielestäni ihan ok näköinen näin. usein nauran peilikuvalleni itsekin. On kaksoisleukaa ja pottunokkaa ja keltaiset mutta terveet hampaat. Luonnekin on hiljainen ja yksin viihtyvä, tarpeen tullen kipakka ja pidän kyllä puoleni.  On ollut pakko sillä kukaan ei koskaan mitään minulle vapaaehtoisesti ole tarjonnut.

Sairauksiakin on ja niiden myötä painoa kertynyt. Kävelen kyllä mielelläni paikasta A paikkaan B, työttömänä ollessa en liiku lainkaan. En käytä alkoholia lainkaan en tupakoi enkä syö makeaa. Arvaan että joku haluaa tietää paljonko syön. No, aamulla kahvit ilman sokeria ja pari voileipaa  ja iltapäivällä kaupasta ostettu einesrasia ja pari voileipää. kerran viikossa herkuttelen 200g suklaalevyllä ja siitä en luovu :D. Olen lapsesta asti ollut lihava ja pidän itsestäni tällaisena kuin olen. Jos en pitäisi, menisin laihdutusleikkaukseen.

En ole koskaan seurustellut enkä siis seksiäkään harrastanut. Ei ole isommin kiinnostanutkaan. Nyt on ilmennyt eräs syy, jonka vuoksi ainakin muutaman kerran pitäisi saada seksiä ja nimenomaan miehen kanssa. Työpaikoillani on miehiä, mutta he eivät huomaa minua, tuskin edes vastaavat tervehdykseen.

Baareissa yms paikoissa en käy, en niissä viihdy melun ja humalaisten takia. Kertokaapa apu ongelmaani. Paitsi laihdutus, siihen en ala.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistämällä

Vierailija
62/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tartte olla suomalainen, niin aika helposti löytäsit mamumiehen sua nusasemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:25"]

Apua!! Nyt jäi niin paljon vaivaamaan tämä miksi pitää olla kolme kertaa seksiä miehen kanssa. Kerro nyt edes jotenkin epäsuorasti mihin liittyy. Ja av-näkijät: teorioita kehiin.

Eihän tässä saa untakaan kun vaan mietin tätä, prkl........

[/quote]

Muakin jäi. vaivaamaan Mikä ihmeen "eräs syy" ja miksi juuri muutaman kerran, mutta sitten ei enää? Siis häh?

Vierailija
64/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:32"]Ap on hoikka nainen joka tehtailee läskivihakeskusteluita

[/quote]

Jep

Vierailija
65/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa;

Ei sillä syyllä ole muille väliä. En välittäisi koko seksistä lainkaan, mutta välttääkseni toisen asian ajattelin sitä kokeilla. Tosiaan nettideittisivustoilla vastauksia en saanut yhtään. Tuttu mies olisi kiva, mutta kuten sanoin, työpaikalla eivät edes tervehdi vastaan ;) Omaa veljeä en viitsi kokeilla :D

Hyvä vinkki tuo maahanmuuttajamiehet.  Onko kellään kokemusta heistä ja heidän uskonnoistaan seksin ja ns yhdenillan jutun suhteen? Joka tapauksessa toiminto täytyy suorittaa toisella paikkakunnalla, jossa tarjontaakin lienee enemmän.

Vierailija
66/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jaksa lukea kaikkia viha viestejä joten vastaan suoraan.

Vaikka olet lihava se ei sinun markkinoitasi huononna miesten keskuudessa. Jos olet kuten kerroit olevasi niin se sulkee pois pahimmat kusipäät. Itse en esimerkiksi katso hirveästi ulkonäköä mutta jos oikein paha variksenpelätin olet, en mulkkuani sinuun laittaisi. Persoonallisuus on tärkeä. Tunnen monia lihavia naisia ja usein myös heillä on parhaimmat persoonat. Laita vähän pakkelia naamariin ja ole itsesi niin varmasti onnistut mutta älä huijaa ketään miestä tulevaksi isäksi. Kerro tästä avoimesti jos näin haluat.

Vähän muhkeammilla naisilla pillu tuntuu ihanan kireältä näin miehen näkökulmasta ;)

Vierailija
67/92 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet muuten siisti ja terve niin kyllä minä voisin pökätä ihan mielenkiinnosta. Voisi olla ihan mukava kokemus ja hauska nähdä miltä se sinustakin tuntuu jos et oikeasti ole koskaan saanut. Tarjous edellyttää sitä että hoidat itsesi Helsinkiin hotelliin päivällä tapahtuvaa tapaamista varten, omalla kustannuksellasi ;) Sen lisäksi tietenkin vakuutat minut ensin siitä että olet tosissasi ja aito etkä nettitrolli, tämä saattaakin olla se vaikein osuus.

Vierailija
68/92 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäis tuon alun perusteella ainakaan olla mahdotonta, minä ainakin olen naista auttanut tuollaissa tilantessa.  Rehellisillä puheilla oltiin molemat liikkeellä.

Jos ei onnistu, se on ihmeellinen sattuma.

Vierailija
69/92 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluun sua, nuolen sulle ensin orkun, txt 0403603454

Vierailija
70/92 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/92 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon miehiä, jotka pitävät kaltaisstasi naisesta. Olisi kiva tutustua sinuun.

Vierailija
72/92 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin profiili AS:een. Siellä kyllä on heppiheikkiä ja munamarkoa joka lähtöön, joten saanti varma.

Vierailija
73/92 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kiinnostunut avioparin seurasta ja tuntea samanaikaisesti sekä miehen että naisen kädet kaulallasi, rinnoillasi, vatsallasi, reisilläsi? Haluaisitko rakastella eri asennoissa ja kokea mahtavia orgasmeja? Kaikki tämä järjestyisi sinulle!

Vierailija
74/92 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet pehmeä piluinen

Vierailija
75/92 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin naida  sinua

Vierailija
76/92 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko missään määrin kiinnostunut miehistä muuten? Ulkonäköä kompensoi hyvin miellyttävä luonne, mutta ollaan haasteissa jos samassa paketissa on "en tee mitään toisen eteen, eikä kyllä kiinnostakkaan, kuhan annat mitä haluan" - luonne ja silmää haastava ulkonäkö.

Usein ihmisten kanssa toimiessa kannattaa tulla hieman vastaan.

Vierailija
77/92 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tarjota munaskua. Saattaa olla että pituutta tarviis puolet lisää että pääsisi emättimeen muttta voidaan testata. M36 + 15 cm

Vierailija
78/92 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi millainen mies sinua haluaisi panna... Olen pahoillani, mutta totta se on. Tuolla painoll tuskin voit tulla edes raskaaksi. Ja miten se muna edes sinne pilluun pääsisi kun on niin paljon läskiä?

Tulipa paha mieli tästä kommentista. Ihan sama vaikka netissä voisikin kirjoitella anonyyminä, silti pitäisi ehkä joku raja olla siinä, mitä voi toiselle IHMISELLE sanoa..

Vierailija
79/92 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi millainen mies sinua haluaisi panna... Olen pahoillani, mutta totta se on. Tuolla painoll tuskin voit tulla edes raskaaksi. Ja miten se muna edes sinne pilluun pääsisi kun on niin paljon läskiä?

Tulipa paha mieli tästä kommentista. Ihan sama vaikka netissä voisikin kirjoitella anonyyminä, silti pitäisi ehkä joku raja olla siinä, mitä voi toiselle IHMISELLE sanoa..

Eiköhän tuo ole yksittäisen henkilön mielipide, jolla on heikko osaaminen monilta alueilta, mukaanlukien anatomia. Onneksi prosentuaalisesti tuollaisia ihmisiä on vähän.

Vierailija
80/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nelikymppinen tosi lihava (160 cm ja 130 kg) ja naamaltani punakka kuin tomaatti. Minussa ei ole ulkoisesti mitään piirrettä josta voisi sanoa positiivista.En meikkaa, koska olen mielestäni ihan ok näköinen näin. usein nauran peilikuvalleni itsekin. On kaksoisleukaa ja pottunokkaa ja keltaiset mutta terveet hampaat. Luonnekin on hiljainen ja yksin viihtyvä, tarpeen tullen kipakka ja pidän kyllä puoleni.  On ollut pakko sillä kukaan ei koskaan mitään minulle vapaaehtoisesti ole tarjonnut.

Sairauksiakin on ja niiden myötä painoa kertynyt. Kävelen kyllä mielelläni paikasta A paikkaan B, työttömänä ollessa en liiku lainkaan. En käytä alkoholia lainkaan en tupakoi enkä syö makeaa. Arvaan että joku haluaa tietää paljonko syön. No, aamulla kahvit ilman sokeria ja pari voileipaa  ja iltapäivällä kaupasta ostettu einesrasia ja pari voileipää. kerran viikossa herkuttelen 200g suklaalevyllä ja siitä en luovu :D. Olen lapsesta asti ollut lihava ja pidän itsestäni tällaisena kuin olen. Jos en pitäisi, menisin laihdutusleikkaukseen.

En ole koskaan seurustellut enkä siis seksiäkään harrastanut. Ei ole isommin kiinnostanutkaan. Nyt on ilmennyt eräs syy, jonka vuoksi ainakin muutaman kerran pitäisi saada seksiä ja nimenomaan miehen kanssa. Työpaikoillani on miehiä, mutta he eivät huomaa minua, tuskin edes vastaavat tervehdykseen.

Baareissa yms paikoissa en käy, en niissä viihdy melun ja humalaisten takia. Kertokaapa apu ongelmaani. Paitsi laihdutus, siihen en ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi