Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaapa miten lihava ja punakka nainen saisi seksiä

Vierailija
27.07.2014 |

olen nelikymppinen tosi lihava (160 cm ja 130 kg) ja naamaltani punakka kuin tomaatti. Minussa ei ole ulkoisesti mitään piirrettä josta voisi sanoa positiivista.En meikkaa, koska olen mielestäni ihan ok näköinen näin. usein nauran peilikuvalleni itsekin. On kaksoisleukaa ja pottunokkaa ja keltaiset mutta terveet hampaat. Luonnekin on hiljainen ja yksin viihtyvä, tarpeen tullen kipakka ja pidän kyllä puoleni.  On ollut pakko sillä kukaan ei koskaan mitään minulle vapaaehtoisesti ole tarjonnut.

Sairauksiakin on ja niiden myötä painoa kertynyt. Kävelen kyllä mielelläni paikasta A paikkaan B, työttömänä ollessa en liiku lainkaan. En käytä alkoholia lainkaan en tupakoi enkä syö makeaa. Arvaan että joku haluaa tietää paljonko syön. No, aamulla kahvit ilman sokeria ja pari voileipaa  ja iltapäivällä kaupasta ostettu einesrasia ja pari voileipää. kerran viikossa herkuttelen 200g suklaalevyllä ja siitä en luovu :D. Olen lapsesta asti ollut lihava ja pidän itsestäni tällaisena kuin olen. Jos en pitäisi, menisin laihdutusleikkaukseen.

En ole koskaan seurustellut enkä siis seksiäkään harrastanut. Ei ole isommin kiinnostanutkaan. Nyt on ilmennyt eräs syy, jonka vuoksi ainakin muutaman kerran pitäisi saada seksiä ja nimenomaan miehen kanssa. Työpaikoillani on miehiä, mutta he eivät huomaa minua, tuskin edes vastaavat tervehdykseen.

Baareissa yms paikoissa en käy, en niissä viihdy melun ja humalaisten takia. Kertokaapa apu ongelmaani. Paitsi laihdutus, siihen en ala.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos ja etsi itsesi näköisiä miehiä Mene keskustelemaan heidän kanssaan ja kerro mitä haluaisit.

Vierailija
2/92 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettifeittisivuilta varmaan löytyy seksiseuraa sinullekin! Monet miehet on kiinnostuneita pyöreistä naisista! Ja itseäni ainakin kiihottaa ajatus jonkunn puuttessa elävän tytön "auttamisesta".Rohkeasti vaan baanalle ja ennen kuin huomaatkaan on munaa tarjolla niin paljon kuin vaan jaksat ottaa vastaan ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et mitenkään? Olen sinua kymmenen vuotta nuorempi, kymmenen senttiä pidempi ja 50 kiloa laihempi ja ainoa asia, mitä minä saan miehiltä, on satunnaiset läskihuutelut. Olen niin ikään neitsyt, enkä edes kuvittele, että koskaan pääsisin siitä eroon, olisin kyllä halunnut, mutta en onnistunut laihduttamaan ja nyt on joka tapauksessa myöhäistä.

Mutta kerro nyt, miksi sinun pitää harrastaa seksiä kolme kertaa?!! Ei sellaista syytä olekaan... "
Sulle voisin lahjottaa 50kpl sarjalipun, jos kiinnostaa.
Ehtona perusteellinen tutustuminen ennen lahjan luovuttamista.

Vierailija
4/92 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa reilusti yhteyttä, mie pidän juuri pyöreästä naisesta.Kiitos!

Vierailija
5/92 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi nelikymppinen! Kerrot reilusti itsestäsi....se on hieno asia! Nyt kuule sait minut kiinnostumaan ja voisin vaikkapa auttaa sinua. Mie olen 58v ja asun Imatralla. Täysin raitis olen ollut yli 10v....ja tykkäisin sinunlaisesta....anteeksi ylipainoisesta. Missäpäin sinä asut?

Vierailija
6/92 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pervot miehet tykkää läskeistä. Suomessa aika monetkin!

Vierailija
7/92 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset rinnat sinulla on? 

Vierailija
8/92 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin useampaakin "isoa" tyttöä hoidelleena voin sanoa, että kyllä saa seksiä. Kyyti on mahtavaa ja he eivät vauhtiin päästyään häpeile mitään. Ottavat suihin kunnolla ja antavat nuolla pillua.

t. m-50

Vierailija
9/92 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä tähän keskusteluun itsellä tuli mieleen lisätä oli se, että kai kilpirauhasarvot on sinulta tarkistettu? (Vaikka vanha keskustelu onkin).

Vierailija
10/92 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä maistuisi oikein kunnon BBW. Missä oot?

Vierailija
11/92 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppinen neitsyt? Ja vielä kunnollisen kokoinenkin! No nyt alko kiinnostamaan... Oletko Etelä-Suomesta? Tai valmis matkustamaan tänne?

Voisimme ensin tavata ihan kahvittelun merkeissä jossain julkisella paikalla ja sen jälkeen katsoa, kohtaako kemiat ja mennäänkö asiassa eteenpäin.

Olen normikokoinen 37 vuotias mies Vantaalta. Tällä hetkellä sinkku. Ok näköiseksikin mainittu.

Vierailija
12/92 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään? Olen sinua kymmenen vuotta nuorempi, kymmenen senttiä pidempi ja 50 kiloa laihempi ja ainoa asia, mitä minä saan miehiltä, on satunnaiset läskihuutelut. Olen niin ikään neitsyt, enkä edes kuvittele, että koskaan pääsisin siitä eroon, olisin kyllä halunnut, mutta en onnistunut laihduttamaan ja nyt on joka tapauksessa myöhäistä. 

Mutta kerro nyt, miksi sinun pitää harrastaa seksiä kolme kertaa?!! Ei sellaista syytä olekaan... 

Vierailija
13/92 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh taas. Kyllä nainen kuin nainen saa seksiä, kun vaan vähän vihjaa. Ainakin minulta......

t. m-50

Vierailija
14/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffejä suosittelen. Kerro itsestäsi juuri noin kuin kuvailit, kyllä varmasti sinullekin miesseuraa löytyy. Vaikutat oikein mukavalta. 

Vierailija
15/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tais jäädä se päivän ruokien luettelointi lounaaseen. Mitä muuta syöt päivän aikana?? Alkuperäiseen kysymykseesi en osaa vastata...

Vierailija
16/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vähä pattitilanteessa. Honey, jostain sun on luovuttava. Onko se sitte suklaalevystä, meikkaamattomuudesta, baareissa käymättömyydestä... ja se meikkaaminen kesällä voi koostua ohuesta meikkaamisesta, ei pakkelia tarvitse lapioida naamaan.

ps. Lumene naturalcodella on ainakin puuteri, jossa on vihreä osio. Vihreä vähentää naaman punoitusta

Vierailija
17/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 02:50"]

Sulla tais jäädä se päivän ruokien luettelointi lounaaseen. Mitä muuta syöt päivän aikana?? Alkuperäiseen kysymykseesi en osaa vastata...

[/quote]

Oletko kehitysvammainen?

Vierailija
18/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanko haluat?

Vierailija
19/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi millainen mies sinua haluaisi panna... Olen pahoillani, mutta totta se on. Tuolla painoll tuskin voit tulla edes raskaaksi. Ja miten se muna edes sinne pilluun pääsisi kun on niin paljon läskiä?

Vierailija
20/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 02:54"]

En kyllä keksi millainen mies sinua haluaisi panna... Olen pahoillani, mutta totta se on. Tuolla painoll tuskin voit tulla edes raskaaksi. Ja miten se muna edes sinne pilluun pääsisi kun on niin paljon läskiä?

[/quote]

Helvetin rasittava ääliö olet. Jos sinulla ei niitä vinkkejä ole, niin ole hiljaa. Ketään ei kiinnosta typerät mielipiteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme