Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaapa miten lihava ja punakka nainen saisi seksiä

Vierailija
27.07.2014 |

olen nelikymppinen tosi lihava (160 cm ja 130 kg) ja naamaltani punakka kuin tomaatti. Minussa ei ole ulkoisesti mitään piirrettä josta voisi sanoa positiivista.En meikkaa, koska olen mielestäni ihan ok näköinen näin. usein nauran peilikuvalleni itsekin. On kaksoisleukaa ja pottunokkaa ja keltaiset mutta terveet hampaat. Luonnekin on hiljainen ja yksin viihtyvä, tarpeen tullen kipakka ja pidän kyllä puoleni.  On ollut pakko sillä kukaan ei koskaan mitään minulle vapaaehtoisesti ole tarjonnut.

Sairauksiakin on ja niiden myötä painoa kertynyt. Kävelen kyllä mielelläni paikasta A paikkaan B, työttömänä ollessa en liiku lainkaan. En käytä alkoholia lainkaan en tupakoi enkä syö makeaa. Arvaan että joku haluaa tietää paljonko syön. No, aamulla kahvit ilman sokeria ja pari voileipaa  ja iltapäivällä kaupasta ostettu einesrasia ja pari voileipää. kerran viikossa herkuttelen 200g suklaalevyllä ja siitä en luovu :D. Olen lapsesta asti ollut lihava ja pidän itsestäni tällaisena kuin olen. Jos en pitäisi, menisin laihdutusleikkaukseen.

En ole koskaan seurustellut enkä siis seksiäkään harrastanut. Ei ole isommin kiinnostanutkaan. Nyt on ilmennyt eräs syy, jonka vuoksi ainakin muutaman kerran pitäisi saada seksiä ja nimenomaan miehen kanssa. Työpaikoillani on miehiä, mutta he eivät huomaa minua, tuskin edes vastaavat tervehdykseen.

Baareissa yms paikoissa en käy, en niissä viihdy melun ja humalaisten takia. Kertokaapa apu ongelmaani. Paitsi laihdutus, siihen en ala.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on 2 vuotta vanha itkuvirsi.Miettikää kun vastaatte

Vierailija
82/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Turkissa hakemassa mies, tai maksa gigolosta? No teit niin tai näin aktiivinen sun on oltava kumminkin. Meikkaa, flirttaile, käy siellä baareissa. Jotain on tehtävä, ei kaunottarillekaan ne prinssit ihan ovelle yhtäkkiä saavu valkealla ratsullaan?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa keskustelua. Itse ja hyvin suuri osa miehistä pitävät (joskaan eivät sitä aina julkisesti tunnusta) vähän tuhdimmista naisista. Tämä näkyy myös seksipalstoilla. Lähes kaikilla rehevillä naisilla näyttää olevan sormus sormessa.

Vierailija
84/92 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 02:54"]

En kyllä keksi millainen mies sinua haluaisi panna... Olen pahoillani, mutta totta se on. Tuolla painoll tuskin voit tulla edes raskaaksi. Ja miten se muna edes sinne pilluun pääsisi kun on niin paljon läskiä?

Helvetin rasittava ääliö olet. Jos sinulla ei niitä vinkkejä ole, niin ole hiljaa. Ketään ei kiinnosta typerät mielipiteesi.

Mua kiinnostaa vähäsen..

Pate

Vierailija
85/92 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä panen mieluusti lihavempia naisia ne kiihotaa enemmä

Vierailija
86/92 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan vielä 19.7. kirjoitamaani viestiin. Tapaan mielelläni sinunolosiastasi naista. Koska sinulle sopisi ja missä? Ismo

Vierailija
87/92 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vakirakastajan ja muitakin,vaikka olen 170/105. Kasvot suht nätit kai?

Vierailija
88/92 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan vaan pyytämällä saa.

Vierailija
89/92 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ihan vaan pyytämällä saa.

kertokaapa miten lihava ja punakka nainen saisi seksiä

Vierailija

klo 2:47 | 27.7.2014

Ehkä ap on jo kuollut vanhuuteen?

Vierailija
90/92 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on 2 vuotta vanha itkuvirsi.Miettikää kun vastaatte

Terveiset tulevaisuudesta viiden vuoden kuluttua, edelleen vuonna 2021 ei mietitä.

Vierailija
91/92 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mielelläni sun imeä ja niellä itseäni. Muuta en voi tarjota. Kiinnostaako?

Vierailija
92/92 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan mielelläni sun imeä ja niellä itseäni. Muuta en voi tarjota. Kiinnostaako?

Kenelle kuvittelet kirjoittelevasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi