kertokaapa miten lihava ja punakka nainen saisi seksiä
olen nelikymppinen tosi lihava (160 cm ja 130 kg) ja naamaltani punakka kuin tomaatti. Minussa ei ole ulkoisesti mitään piirrettä josta voisi sanoa positiivista.En meikkaa, koska olen mielestäni ihan ok näköinen näin. usein nauran peilikuvalleni itsekin. On kaksoisleukaa ja pottunokkaa ja keltaiset mutta terveet hampaat. Luonnekin on hiljainen ja yksin viihtyvä, tarpeen tullen kipakka ja pidän kyllä puoleni. On ollut pakko sillä kukaan ei koskaan mitään minulle vapaaehtoisesti ole tarjonnut.
Sairauksiakin on ja niiden myötä painoa kertynyt. Kävelen kyllä mielelläni paikasta A paikkaan B, työttömänä ollessa en liiku lainkaan. En käytä alkoholia lainkaan en tupakoi enkä syö makeaa. Arvaan että joku haluaa tietää paljonko syön. No, aamulla kahvit ilman sokeria ja pari voileipaa ja iltapäivällä kaupasta ostettu einesrasia ja pari voileipää. kerran viikossa herkuttelen 200g suklaalevyllä ja siitä en luovu :D. Olen lapsesta asti ollut lihava ja pidän itsestäni tällaisena kuin olen. Jos en pitäisi, menisin laihdutusleikkaukseen.
En ole koskaan seurustellut enkä siis seksiäkään harrastanut. Ei ole isommin kiinnostanutkaan. Nyt on ilmennyt eräs syy, jonka vuoksi ainakin muutaman kerran pitäisi saada seksiä ja nimenomaan miehen kanssa. Työpaikoillani on miehiä, mutta he eivät huomaa minua, tuskin edes vastaavat tervehdykseen.
Baareissa yms paikoissa en käy, en niissä viihdy melun ja humalaisten takia. Kertokaapa apu ongelmaani. Paitsi laihdutus, siihen en ala.
Kommentit (92)
"Nyt on ilmennyt eräs syy, jonka vuoksi ainakin muutaman kerran pitäisi saada seksiä ja nimenomaan miehen kanssa."
Heh. Oi voi. Minä voisin kyllä ihan mielenkiinnosta tarjoutua eksperimenttiin. Olen vapaa ja komea, joviaali seuramies.
Punakkuuden saa häivytettyä Acon itsestäänruskettavalla kasvovoiteella. Sitä saa apteekista.
Nainen pääsee pitkälle mielenkiintoisella persoonallisuudella. Mieti kuinka eroat kanssasisaristasi. Nalkutatko ja valitatko vähemmän jne? Minkälaisesta huumorista pidät?
ap vastaa:
Enpä tiedä miten eroaisin muista.... ehkä siinä, että puhun vain kun on asiaa sanottavana. En ole kiinnostunut ihmisistä muuten kuin pakosta (työ). Mielelläni kuvaisin itseäni että niin tavallinen kuin olla voi. Mutta en kai sitten kuitenkaan ole tavallinen? Sanon jos on aihetta ja sanon kerran, se riittää. Miehillekin ,sen mitä heidän kanssaan olen työskennellyt. Eli en nalkuta. Tosin en tyhjästä sanokaan. nauran todella harvoin, asioille jotka muita ei naurata. Vitsejä en ymmärrä tai ymmärrän vuoden päästä.
Nettideittejä kokeilin vastikään, saatuani syyn siihen. Laitoin rehellisesti tiedot ja tuloksena ei yhtään vastausta. Pitääkö sinne valehdella? Vaan totuushan paljastuu kuitenkin tavatessamme?
Niin mikä ihme se salaperäinen syy oikein on? Libidosi nousi vihdoinkin? Vai teetkö jotain tieteellistä tutkimusta?
Kesää on vielä jäljellä. Rehellisyys maan perii loppujen lopuksi nettideiteissäkin. Oletko jo Alastomassa Suomessa?
Ap vastaa:
Syyllä ei ole merkitystä muille kuin minulle. Kysyin ihan muuta asiaa ja ehkä kokemuksia samantyyppisessä tilanteessa olleilta (vauvapalstalla kun ollaan niin vaikkapa niiltä jotka yksineläjinä ovat halunneet lapsen mutta eivät miestä)
Kyllä tuo alkoi kiinnostamaan, kun puhut siitä niin salaperäisesti ja mystisesti. "Eräs syy"... Mikä ihme se voi olla, jos et halua lasta? Ilmeisesti neitsyytesikään ei ole ongelma, kun olet ollut sellainen noin vanhaksi. Sori että utelin.
Varmaan kannattaa kokeilla kaikkia nettisaitteja, jos ei baarit kiinnosta. Mitä näitä nyt on, iskuri, alastonsuomi jne. Ja olla sitten ihan rehellinen, vaikka siinä syyssä sitten kanssa.
Ala huoraksi. Ilmoitus nettiin ja hinta halvaksi, kyllä joku aina liukkaille eksyy vaikka olisi isompikin fättis kyseessä. Samalla tienaat suolarahatkin ja saat munaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:51"]
Ala huoraksi. Ilmoitus nettiin ja hinta halvaksi, kyllä joku aina liukkaille eksyy vaikka olisi isompikin fättis kyseessä. Samalla tienaat suolarahatkin ja saat munaa.
[/quote]
Kävelin kerran punaisten lyhtyjen alueella ja katselin uteliaisuudestani tarjontaa koska en ollut ikinä nähnyt aikaisemmin maksullisia naisia. Yhdessä ikkunassa eläkeikäinen mummeli kutoi jotain ja kyllä hänellekin ilmeisesti asiakas löytyi kun hän hävisi ikkunasta. Siellä alueella oli kyllä kaikenlaista mitä ikinä kuvitella saakkaa mutta kuitenkin nuoremmatkin näyttivät täysi-ikäisiltä.
Otat maksullisen totuttamaan toiveitasi tai etsit noilta seksitreffi sivuilta. Mikäli etsit pidempi aikaista suhdetta se voi olla hankalampaa muttei mahdotonta. Riippuu pitkälle sinun omasta asenteesta. Suosittelen ottamaan jonkun kenellä on kokemusta, sellainen joka tekee ja toimii kuten haluat.
Äh, AP katsoi dokkarin tänään, jossa nykkiläinen nainen halusi ja sai lapsen. Hohhoijakkaa...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:39"]
Ap vastaa:
Syyllä ei ole merkitystä muille kuin minulle. Kysyin ihan muuta asiaa ja ehkä kokemuksia samantyyppisessä tilanteessa olleilta (vauvapalstalla kun ollaan niin vaikkapa niiltä jotka yksineläjinä ovat halunneet lapsen mutta eivät miestä)
[/quote]
Mikä syy voi olla paitsi lapsi? Tutkimus? Oletko kirjailija?
Kuulostaa hyvältä..oikeastaan liiankin hyvältä. Nalkuttamaton, omistus(sitoutumis)haluton nainen, selvä, sopivan pehmeä..
Hunaja-ansalta kuulostaa, en usko.
Toisaaltaan..terve viiskymppinen 170/105 mies on erittäin helppo kuljetettava..itselleen varsinkin, mutta huutoni olen vastannut.
Edit: olikin 170/104..kohta lokki vie. Tai tuuli, mutta eipä vielä heiluta pahasti, järvi ihan peilinä..pian aurinko vaan tekee olon sietämättömäksi, mutta sekin on hienoa.
OkCupid on hyvä ja ilmainen deittisivu.
OkCupidissa on paljon hyviä testejä. Jos niistä on kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:53"]
Kuulostaa hyvältä..oikeastaan liiankin hyvältä. Nalkuttamaton, omistus(sitoutumis)haluton nainen, selvä, sopivan pehmeä..
Hunaja-ansalta kuulostaa, en usko.
Toisaaltaan..terve viiskymppinen 170/105 mies on erittäin helppo kuljetettava..itselleen varsinkin, mutta huutoni olen vastannut.
[/quote]
Kannattaa ainakin varautua itse ostamillaan kumeilla ja huolehtia myös siitä käytetystä. Ellei sitten ole piuhat poikki. Saattaaapi muuten tulla hunaja hintoihinsa vaikka varmaan itsekin tajuat kun 50 jo olet.
ap vastaa:
En ole kehitysvammainen ja en halua vauvaa, en pidä lapsista. Tuo mitä kerroin, on se mitä päivän aikana syön. Jos gynekologinen tutkimus onnistuu vaivatta luulen että myös yhdyntä onnistuu. Ja en ole hakemassa mitään suurta rakkautta vaan seksiä ja vain muutaman kerran. Mieheltä edellytän että on selvin päin ja puhdas. Siis hygieenisesti :)