Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaapa miten lihava ja punakka nainen saisi seksiä

Vierailija
27.07.2014 |

olen nelikymppinen tosi lihava (160 cm ja 130 kg) ja naamaltani punakka kuin tomaatti. Minussa ei ole ulkoisesti mitään piirrettä josta voisi sanoa positiivista.En meikkaa, koska olen mielestäni ihan ok näköinen näin. usein nauran peilikuvalleni itsekin. On kaksoisleukaa ja pottunokkaa ja keltaiset mutta terveet hampaat. Luonnekin on hiljainen ja yksin viihtyvä, tarpeen tullen kipakka ja pidän kyllä puoleni.  On ollut pakko sillä kukaan ei koskaan mitään minulle vapaaehtoisesti ole tarjonnut.

Sairauksiakin on ja niiden myötä painoa kertynyt. Kävelen kyllä mielelläni paikasta A paikkaan B, työttömänä ollessa en liiku lainkaan. En käytä alkoholia lainkaan en tupakoi enkä syö makeaa. Arvaan että joku haluaa tietää paljonko syön. No, aamulla kahvit ilman sokeria ja pari voileipaa  ja iltapäivällä kaupasta ostettu einesrasia ja pari voileipää. kerran viikossa herkuttelen 200g suklaalevyllä ja siitä en luovu :D. Olen lapsesta asti ollut lihava ja pidän itsestäni tällaisena kuin olen. Jos en pitäisi, menisin laihdutusleikkaukseen.

En ole koskaan seurustellut enkä siis seksiäkään harrastanut. Ei ole isommin kiinnostanutkaan. Nyt on ilmennyt eräs syy, jonka vuoksi ainakin muutaman kerran pitäisi saada seksiä ja nimenomaan miehen kanssa. Työpaikoillani on miehiä, mutta he eivät huomaa minua, tuskin edes vastaavat tervehdykseen.

Baareissa yms paikoissa en käy, en niissä viihdy melun ja humalaisten takia. Kertokaapa apu ongelmaani. Paitsi laihdutus, siihen en ala.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa..taas näitä ap:n keksittyjä juttuja.

Vierailija
42/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:53"]

Kuulostaa hyvältä..oikeastaan liiankin hyvältä. Nalkuttamaton, omistus(sitoutumis)haluton nainen, selvä, sopivan pehmeä..

Hunaja-ansalta kuulostaa, en usko.

Toisaaltaan..terve viiskymppinen 170/105 mies on erittäin helppo kuljetettava..itselleen varsinkin, mutta huutoni olen vastannut.

[/quote]

Kannattaa ainakin varautua itse ostamillaan kumeilla ja huolehtia myös siitä käytetystä. Ellei sitten ole piuhat poikki. Saattaaapi muuten tulla hunaja hintoihinsa vaikka varmaan itsekin tajuat kun 50 jo olet.

[/quote]

Juuh..En enään ajatellut isäksi(lisää), niinku virallisesti, mutta tietysti jotain hedelmöityshoitoa ja sukusolujen luovutusta voi harkita..

Tietysti potilaan kanssa on käytävä tarkat haastattelut äidiksi sopivuuden todentamiseksi ja vähän lakijuttujakin on tarkasteltava.

Esim. Onko siemenet pakko kierrättää tukkurin kautta, vai saako suoratoimitussopimuksella samanlaisen vastuuvapauden tavaran laadun, myöhemmin aiheuttamien vahinkojen jne.?

Ja jos tuota niin kuin "lääkkeeksi"

http://m.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet2012082215982535_se.shtml

niin sitä r i i t t ä ä, mutta vain tupla-annoksella e-pillereitä saa nauttia,muuten niitä "vahinkoja" sattuu taas..

..auttaisko lappu kylkee..no, tussilla kylkeen

" Saa nauttia vain lääkinnällisessä tarkoituksessa. Raskaus ja viihdekäyttö kielletty!"

vastuuvapauteen?

Joo, prkle, toinen vaan yrittää auttaa ja sitten menee monimutkaseks,

taira alkaa mitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jonkun verran ylipainoinen, mutta saisin seksiä kuinka paljon tahansa. Jos menen paikalliseen kuppilaan ja juttelen miesten kanssa, niin pääsisin varmasti jonkun mukaan. Kaiken maailman ehdotuksia tulee sieltä ja myös joiltain facebook-kavereilta. En silti ala millekään, koska olen naimisissa ja uskollinen miehelleni.

Joten ehdotan, että tee itsestäsi kaunis. Pukeudu niin, että asu on riittävän väljä, mutta silti kaunis ja peittävä. Meikkaa tarvittaessa. Ja ulkonäköä tärkeämpää on se, mitä sinulla on korvien välissä. Jotkut miehet nimittäin pitävät seksikkäänä sitä älyä, arvostavat enemmän kuin ulkonäköä. Itse en ainakaan huolisi miestä, joka pinnallisena kyttäisi olenko lihonut tai laihtunut kilon. Elämässä kun on muutakin tärkeämpää ;)

Tsemppiä miehen metsästykseen! ;)

Vierailija
44/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ainakin 35 kiloa pois, tomaatti ja kasviskeittoja kehiin, liikuntaa, on niitä miehiäkin runsasmuotoisia vattan kohdalta ja punasena naamastaan . 

Vierailija
45/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuka tasokas tuollaista nussii. Alaston suomea en suosittele koska ylläpito todella töykeää ja ylimielistä, 1 väärä sana niin lennät pois. Ylläpito kaikenlisäksi näkee myös pmat yksityisviestit ja kavereille tarkoitetut kuvat.

Vierailija
46/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:06"]

Minäkin olen jonkun verran ylipainoinen, mutta saisin seksiä kuinka paljon tahansa. Jos menen paikalliseen kuppilaan ja juttelen miesten kanssa, niin pääsisin varmasti jonkun mukaan. Kaiken maailman ehdotuksia tulee sieltä ja myös joiltain facebook-kavereilta. En silti ala millekään, koska olen naimisissa ja uskollinen miehelleni.

Joten ehdotan, että tee itsestäsi kaunis. Pukeudu niin, että asu on riittävän väljä, mutta silti kaunis ja peittävä. Meikkaa tarvittaessa. Ja ulkonäköä tärkeämpää on se, mitä sinulla on korvien välissä. Jotkut miehet nimittäin pitävät seksikkäänä sitä älyä, arvostavat enemmän kuin ulkonäköä. Itse en ainakaan huolisi miestä, joka pinnallisena kyttäisi olenko lihonut tai laihtunut kilon. Elämässä kun on muutakin tärkeämpää ;)

[/quote]

Miksi tämä sai alapeukun?

Vierailija
47/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:06"]

[/quote]

Miksi tämä sai alapeukun?

[/quote]

Baariseura on huonoin tapa menettää neitsyys. Jos on jo 40v säästänyt niin miksi pitää kiirehtiä johonkin huonoon panoon. Luulisi saavansa jonkun kaverin tai paremman henkilön sen menettämiseen. Neitsyys on tässä valttikortti, sama kuin heittäisi sen pois. Huono kokemus voi lopettaa koko innostuksen.

Vierailija
48/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Huoraksi alkaminen on käynyt mielessä, käytännön toteutus tuntuu hankalalta. Pitäisi ilmoitella, missä ja turvallisuuskin epäilyttää (väkivalta yms). Kyse on vain maksimissaan kolmesta kerrasta.

Nettiin en itsestäni enempää tietoja anna, varsinkaan yhteystietoja; siksi nettitreffailutyypinen toiminta ei tämän pidemmälle onnistu.

Ongelma voi todennäköisesti olla myös se, että suurista puheistaan huolimatta tositilanteessa laiseni naisen kanssa ei sitten mies pystykään mihinkään. Ja vielä kertaalleen: en ala muuttamaan itseäni moisen takia.

Vierailija
49/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon miehiä,  jotka saavat kiksinsä lihavista naisista. Ihan kokemuksesta tiedän, sillä olin pari vuotta töissä erään deittipalvelun asiakaspalvelussa, ja työnkuvaan kuului ilmoitusten moderointi. :> Löydät varmasti seksiseuraa netistä, ilmoitus vain sisään ja viestejä odottelemaan!

Vierailija
50/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:47"]Nettiin en itsestäni enempää tietoja anna, varsinkaan yhteystietoja; siksi nettitreffailutyypinen toiminta ei tämän pidemmälle onnistu.[/quote]
Ei tarvitse antaa mitään yhteystietoja. Laitat pituuden ja painon, kuten tännekin. Mies vastaa joko deittisivun  viestipalvelun kautta, tai sitten voit keksiä itsellesi anonyymin sähköpostiosoitteen. Sitten pyydät miestä tulemaan klo 15 ensi keskiviikkona torin länsilaidan jätskikioskille, menet sinne, esittelet itsesi keksityllä nimellä, menette jörnäisemään ja that's it.

Vierailija
51/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:10"]

Pipsa?

[/quote]

Ikää liikaa, painoa liian vähä että olisi.

Vierailija
52/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa muuta ole kuin se, että haluat varmasti muistaa/tietää kenelle menetät neitsyyden. Sen jälkeen on kai sama ketä panee. Siksi ystävä/tuttu on hyvä ratkaisu. Ujous voi iskeä vieraiden miesten kanssa.

Vierailija
53/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon tursakkeita, jotka naivat vaikka lammasta reikää saadakseen.

Vierailija
54/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse seksiä, pärjäät kyllä ilmankin.

Vierailija
55/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatus, että kolme kertaa pitää päästä paneximaan, mutta sitten on ilmeisesti kiintiö pysyvästi täynnä.

Vierailija
56/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:22"]

Mielenkiintoinen ajatus, että kolme kertaa pitää päästä paneximaan, mutta sitten on ilmeisesti kiintiö pysyvästi täynnä.

[/quote]

Ehkä ap suunnittelee rituaalimurhaa, joka edellyttää nimenomaan ne maagiset 3 kertaa seksiä.

Vierailija
58/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!! Nyt jäi niin paljon vaivaamaan tämä miksi pitää olla kolme kertaa seksiä miehen kanssa. Kerro nyt edes jotenkin epäsuorasti mihin liittyy. Ja av-näkijät: teorioita kehiin.

Eihän tässä saa untakaan kun vaan mietin tätä, prkl........

Vierailija
59/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hoikka nainen joka tehtailee läskivihakeskusteluita

Vierailija
60/92 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan taatusti saat seksiä, kun meet ettii vain seksiseuraa deittisivustoille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan