kuinka yleistä on että mies nuolee naisen märäksi?
Mua on siis ruvennut mietityttämään että ottaako miehet naiselta "suihin" ja onko se kovinkin yleistä? Tekeekö teidän miehet näin? Mun mieheni ei ole koskaan tehnyt niin vaikka se olisi mun unelma. Olen siltä kysynytkin että voisitko, mutta jätti kysymykseni huomioimatta. :(
Muuten seksi on hyvää jne, mutta ei ikinä nuole mua märäksi..
Kommentit (91)
Naiset voidaan jakaa vibra ja dildo -naisiin.
Vibra-naiset tykkää nuolemisesta, ja jopa vaativat sitä ja usein myös edellyttävät lisäkiihoketta penetraatiossa saadakseen orgasmin.
Dildo-naiset tykkää toki myös, mutta nuolenta ei ole oleellinen kiihottumisen kannalta. He myös saavat orgasmin peniksestä penetraatiossa, eivätkä tarvitse lisäkiihoketta.
Erityisempää tieteellistä todistetta ei ole, mutta oman empiirisen tutkimuksen perusteella näin, noin 500 naisen otoksella.
m47
Yleisyydestä en tiedä, mutta omalle vaimolleni nuolen lähes aina 1-3 orgasmia ennen yhdyntää. Samalla fiiliksen mukaan sormetellen... Nautin siitä kun vaimoni orgasmi on lähellä ja voin kiusoitella ja venyttää sitä tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Yleisyydestä en tiedä, mutta omalle vaimolleni nuolen lähes aina 1-3 orgasmia ennen yhdyntää. Samalla fiiliksen mukaan sormetellen... Nautin siitä kun vaimoni orgasmi on lähellä ja voin kiusoitella ja venyttää sitä tilannetta.
Käytätkö samalla myös rautalankaa ja siirtoleukapihtejä?
Hups, tuli kysymys väärään keskusteluun.
Unohda rautalangat ja pihdit...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mie ainakin nuolen. Vaimon pillulla on mukava leikitellä kielellä, saan omituisia kiksejä kun hän vääntelehtii ja kramppailee holtittomasti orkun kourissa. Ja onhan hyvin nuollun pillun tarjoamat kyydit ihan eri sfääreistä kuin kylmiltään aloiteltu.
M30
Tämä! Sama homma. Tykkää nuolla ja paljon.. vaimo vaan ei malta antaa minun nuolla pitkään kun on sen verran kiihkoissaan. Love it..
Mun vaimo squirttailee, kun sitä nuolee. Hän kutsuu niitä pikkuorkuiksi. Pari sellaista alle, niin hän on aivan kiimoissaan. Ottaa esim. loppuun asti suihin, koska se kuulemma kiihottaa älyttömästi.
Eilen just tuollainen sessio <3 Oman tulemisen jälkeen nuolin ja sormetin vaimon vielä varsinaiseen orkkuun.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo squirttailee, kun sitä nuolee. Hän kutsuu niitä pikkuorkuiksi. Pari sellaista alle, niin hän on aivan kiimoissaan. Ottaa esim. loppuun asti suihin, koska se kuulemma kiihottaa älyttömästi.
Eilen just tuollainen sessio <3 Oman tulemisen jälkeen nuolin ja sormetin vaimon vielä varsinaiseen orkkuun.
M42
Ihanat te!
Mun tapailukumppani nuolee mulle aina kaiken muun kivan aluksi ensimmäisen orgasmin ja siinä käsittelyssä herahdan aivan valuvaksi. Sen lisäksi saan suuseksiä myös naintikertojen välissä ja sillä tavalla saamani oman kosteuden lisääminen liukkarin sijaan kondomia käytettäessä on aivan ihana lisä muuhun nautintoon. Esimerkiksi illalla ja yöllä sain suuseksiä neljä kertaa. Edellisiltä kumppaneita en ole saanut hyvää suuseksiä ja se tekee seksistä yleensäkin ihan mielettömän orgastista.
Varmaan melkein 100 %. Harvalla miehellä on niin kuiva suu ettei pimppi kostu lipsutellessa.
Meillä suuhoito kuuluu puolin ja toisin seksiin. Todella nautinnollista..
Erittäin hyvä kirjoitus. Tutkittua tietoa tällä palstalla tarvitaan, eikä pelkästään mutu-kiihkoitua.
Yhden ihmisen kirjoitus on vain yhden ihmisen mielipide, valitettavan moni esiintyy kaikkien siskojen ja veljien edustajana.