Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka yleistä on että mies nuolee naisen märäksi?

Vierailija
26.07.2014 |

Mua on siis ruvennut mietityttämään että ottaako miehet naiselta "suihin" ja onko se kovinkin yleistä? Tekeekö teidän miehet näin? Mun mieheni ei ole koskaan tehnyt niin vaikka se olisi mun unelma. Olen siltä kysynytkin että voisitko, mutta jätti kysymykseni huomioimatta. :(

Muuten seksi on hyvää jne, mutta ei ikinä nuole mua märäksi..

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää etten ole koskaan nuollut naista märäksi. Siinä vaiheessa kun olen nuolemaan päässyt niin naiset ovat kyllä olleet jo todella märkiä.

Toistaalta, ei muakaan olla koskaan imetty kovaksikaan. Muna on aina ollut pystyssä jo ennen sitä.

Vierailija
42/91 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nuoleminen aika yleistä on, mutta jostain syystä minulle sattunut sellaiset kumppanit, jotka ei nuole. Pari edellistä eksää ei ikinä nuollut, toisen kanssa olin 8v. Sen jälkeen on ollut seksiseuraa ja useampi kyllä nuollutkin. Mutta nykyiset pari vakihoitoa ei kumpikaan nuole, eikä välitä myöskään suihinotosta. Onneksi se nyt ei itselle tärkein ole, mutta välillä sitä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori. Ex-mies ei nuollut mua koskaan. Joskus hyväili käsillä alapäätä, mutta yleensä vain hyväili, nuoli ja imi rintoja, mutta olin/olen aina valmis seksiin muutenkin, eli märkä jo ajatuksesta.

No exän kanssa en saanut myöskään orgasmia juuri koskaan ,mutta sitten rohkaistuin kerran ja otin asian puheeksi. Hän oli loukkaantunut kun en ollut kertonut aiemmin, mutta hän sitten päätti kerran kokeilla nuolemista ja sai mut vikisemään, huokailemaan ja tulemaan.

Sen jälkeen alkoi nuolla mua joka kerta ja keskittyi muutenkin minun hyväilemiseen ja kiusoittelemiseen enemmän. Hän siis huomasi, että se kiihoittaa häntäkin tosi paljon.

Seuraavien kumppanien odotinkin antavan suuseksiä. Työnsin päästä alaspäin jos ei muuten tajunnut. 😁

Vierailija
44/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt nuolla kuivaksi, mutta ei oikein onnistu.

Vierailija
45/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kuinka yleistä se muilla on, mutta itse tykkään siitä tosi paljon ja about joka toinen sekstailukerta nuolen vaimolle ensimmäisen orgasmin ennen kuin aletaan tosi toimiin. Nautin oikeasti siitä nesteen mausta, kun pimpsa kostuu oikein kunnolla nuolemisen aikana. Vaimo tykkää ja välillä sitten tekee myös vastapalveluksen omalla suuhoidolla ja loppuun saakka :)

Vierailija
46/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?  ketään pitää nuolla,lapsiahan sitä tehhään

Vierailija
47/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin aletaan tositoimiin? Eli, miehelle orgasmia panolla.  Ensin vaan hiukan orgasmia naiselle.. juu juu

Vierailija
48/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin aletaan tositoimiin? Eli, miehelle orgasmia panolla.  Ensin vaan hiukan orgasmia naiselle.. juu juu

Jos tarkemmin luet, niin kirjoitin että ENSIMMÄISEN orgasmin nuolen.. pari seuraavaa hän saa seksin aikana. Omalla orgasmilla en niin väliä pidä... kiva nähdä kun rouva nauttii :)

Vierailija
49/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nuolee lähes joka kerta. En edes muista milloin viimeksi ei olisi nuollut.

Vierailija
50/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tietää kirjoitti:

Nuoleminen on turhaa.

+ 20 senttinen sisään ja kovaa jyystöä.

Äiti ei tiedä mitään. 20 senttisen pitää opetella nuoleminen jo ehti alussa, jotta saa pillun ottamaan vastaan ison kalun.  Pillua pitää nuolla huolella pitkään kunnes alkaa ahmimaan sormia tai nainen vetää vihdoin päälle. Useimmiten kannattaa nuolla orgasmi ennen naimista, jotta pillu on varmasti tarpeeksi halukas ja vastaanottavainen.  Silloin iso kalu tuottaa nautintoa myös naiselle.  Pikaseksit harvemmin onnistuu ollenkaan, ilman nuolemista.  Liukkaritkaan ei auta, jos pillu ei ole tarpeeksi kiimassa ja avautunut ottamaan vastaan.  Olen siksi nuollut vaimon pillua aina joka kerta jo yli 40 vuotta.  Vaimo myös odottaa ja haluaa, että nuolen aina, useimmiten orgasmiin asti. 

Vierailija
51/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkemmin luet, niin kirjoitin että ENSIMMÄISEN orgasmin nuolen.. pari seuraavaa hän saa seksin aikana. Omalla orgasmilla en niin väliä pidä... kiva nähdä kun rouva nauttii :)

Joo, mutta eikö siis naisen nuolemalla saatu orgasmi ole seksiä?? Vain pano on sitäkö?

Vierailija
52/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisten tutkimusten mukaan 73,4% miehistä nuolee naisiansa, mutta määrä on vähenemään päin. Miehet ovat tulleet tietoisiksi kurkkusyövän ja piparissa esiintyvän viruksen yhteydestä ja näinollen lopettaneet nuolemisen.

Tässä on suuria maakohtaisia eroja ja pohjoismaissa miehet ovat reilusti aktiivisimpia suuseksin saralla kuin eteläisen euroopan veljet.

Huomioitavaa on myös se, että etelä-euroopan naiset ovat innokkaampia antamaan suuseksiä miehillensä kuin pohjois-euroopan siskot.

Tutkimusten mukaan, naisten tyytyväisyys seksiin oli huomattavasti suurempaa etelässä, kuin pohjoisessa, joten suuseksin määrä ei korreloinut tyytyväisyyteen.

Etelän naisten vastauksiste ilmeni, että he pitivät miehekkäistä miehistä, jotka ottivat tilanteen haltuun ja osoittivat varmoin ottein halunsa.

Toki tilastollusia poikkeuksia oli, mutta ne eivä vaikuttaneet olennaisesti tutkittuun tulokseen.

Tutkija yrittävät vielä selvittää aineistostaa, että kokevatko pohjoisen naiset omat miehensä saamattomiksi vätyksiksi suostuessaan ohjattavaksi ja odottavatko he myös miehiltään dominoivampaa käytöstä.

Vierailija
53/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta eikö siis naisen nuolemalla saatu orgasmi ole seksiä?? Vain pano on sitäkö?

Veikkaan että tuollainen nillittäjä ja pilkunviilaaja ei ole tainnut ihan hetkeen saada suuseksiä kun noin ahdistaa 😂.

Seksillä tarkoitin yhdyntää.. anteeksi. Korjaan tekstiäni sinulle tajuttavaan muotoon, eli koko tapahtuma esileikistä, nuolemisen kautta yhdyntään sekä kaikilla em. tavoilla saadut orgasmit, puolin sekä toisin, kuuluu meillä seksiin. Myös orgasmin jälkeisen köllöttelyn, naisen ottamisen lusikkaan ja hellän silittelyn koen kuuluvan vielä seksiin, tai oikeastaan rakasteluun jota koko em. tapahtumasarja enemmän on rouvan mielestä.

Vierailija
54/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka kerta kun olen naisen kanssa, ovat kyllä usein jo märkiä kun aloitan 

Joka ikinen kerta minäkin annan suuhoidon vaimolleni ennen varsinaista yhdyntää. Meillä se on vakiojuttu.

Vierailija
55/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittelyt suuseksin merkeissä kuuluvat asiaan sekä vaimon että ystävättären kanssa. Tyttöystävä tosin on useimmiten valmiiksi märkä, mutta saa aina helposti kieli- ja sormilämmittelyillä. Ensimmäisen orgasmin jälkeen seuraavat orkut irtoaa helposti. Pidän siitä, kun nainen saa monta ja äänekkäästi. Joskus tulee itseltäkin ensimmäinen siinä samalla.

Vierailija
56/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tuollainen nillittäjä ja pilkunviilaaja ei ole tainnut ihan hetkeen saada suuseksiä kun noin ahdistaa 😂.

Seksillä tarkoitin yhdyntää.. anteeksi. Korjaan tekstiäni sinulle tajuttavaan muotoon, eli koko tapahtuma esileikistä, nuolemisen kautta yhdyntään sekä kaikilla em. tavoilla saadut orgasmit, puolin sekä toisin, kuuluu meillä seksiin. Myös orgasmin jälkeisen köllöttelyn, naisen ottamisen lusikkaan ja hellän silittelyn koen kuuluvan vielä seksiin, tai oikeastaan rakasteluun jota koko em. tapahtumasarja enemmän on rouvan mielestä.

Sovinistihan se siellä..pääasia on pano! Hahhaa, tottakai se on se mikä on miehelle parasta! PÄÄleikki miehelle, esileikit naiselle, jos herra suo, yök. Ja taas ninen on nillittäjä, joka ei ole saanut. Tietäsitpä...

Vierailija
57/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinistihan se siellä..pääasia on pano! Hahhaa, tottakai se on se mikä on miehelle parasta! PÄÄleikki miehelle, esileikit naiselle, jos herra suo, yök. Ja taas ninen on nillittäjä, joka ei ole saanut. Tietäsitpä...

Voisi jo vihdoin viimein mennä sinullekin jakeluun, että useimmille miehiä haluaville NAISILLE yhdyntä on PÄÄleikki.

Vierailija
58/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi jo vihdoin viimein mennä sinullekin jakeluun, että useimmille miehiä haluaville NAISILLE yhdyntä on PÄÄleikki.

Oletko tehnyt tieteellistä tutkimusta? Entä oletko lukenut palstan naisten kirjoituksia? Sormetus tai nuolenta orgasmi parempi luin pano? Mies hän toki kirjoittaa mitä kirjoittaa...enkä ole mikään 1 nainen...meitä on kuule paljonkin.

Vierailija
59/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

stud -67 kirjoitti:

Lämmittelyt suuseksin merkeissä kuuluvat asiaan sekä vaimon että ystävättären kanssa. Tyttöystävä tosin on useimmiten valmiiksi märkä, mutta saa aina helposti kieli- ja sormilämmittelyillä. Ensimmäisen orgasmin jälkeen seuraavat orkut irtoaa helposti. Pidän siitä, kun nainen saa monta ja äänekkäästi. Joskus tulee itseltäkin ensimmäinen siinä samalla.

Tuleeko sultakin jo siinä samalla lämmitellessä vai vasta naidessa?

Vierailija
60/91 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HappyEnding kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori.. en pysty tuota asiaani enää selvemmin sinulle esittää.. nostan kädet ylös koska voimavarat ei riitä sellaisten kanssa keskusteluun jotka tykkäävät omista hölmöistä kirjoituksistaan 😅. Tiedän että sua ärsyttää suuresti, mutta get over it 💪😘

Muut naiset ja miehet varmasti osaavat lukea tuon niin kuin sen kirjoitin ja varmasti myös ymmärtävät pointin. Se ei kait ole sovinismiä että haluaa antaa naiselle nautintoa ilman taka-ajatusta 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi