Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka yleistä on että mies nuolee naisen märäksi?

Vierailija
26.07.2014 |

Mua on siis ruvennut mietityttämään että ottaako miehet naiselta "suihin" ja onko se kovinkin yleistä? Tekeekö teidän miehet näin? Mun mieheni ei ole koskaan tehnyt niin vaikka se olisi mun unelma. Olen siltä kysynytkin että voisitko, mutta jätti kysymykseni huomioimatta. :(

Muuten seksi on hyvää jne, mutta ei ikinä nuole mua märäksi..

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cox muistuttaa, että orgasmitta jääminen ei ole kenenkään vika. On hyvä muistaa, että kyse ei ole niinkään siitä, että naisten on vaikeampi saada orgasmia, vaan siitä, että he yksinkertaisesti tarvitsevat tiettyjä asioita sen mahdollistamiseksi lähinnä klitoriksen stimulaatiota ja ihan tutkitustikin.

Vierailija
122/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka kerta. Voisi sanoa, että hyvä pano alkaa naisen orgasmista. Ensimmäinen orkku siis kielellä naiselle, siitä sitten munaa perään ja ah sitä menoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein joka kerta. Voisi sanoa, että hyvä pano alkaa naisen orgasmista. Ensimmäinen orkku siis kielellä naiselle, siitä sitten munaa perään ja ah sitä menoa!

Itse haluan saada orgasmin yhdynnässä, sillä eka orgasmi on voimakkain.

Vierailija
124/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova pitää olla syljen eritys jos aikoo koko naisen nuolla märäksi.

Vierailija
125/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatus siitä saa märäksi. Eli sais olla jokin muu syy :D 

Vierailija
126/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuoleskellut vaimoni pillua pian 39 vuotta. Ihanan karvainen toosa, hyvämakuinen ja -tuoksuinen. Parasta on, kun hän istuu naamalleni ja pillunhuulet turpoavat, kun hän jännittää reisiään. Kalu liukuu sen jälkeen hienosti märkään pilluun, kun hän siirtyy ratsaille. Toki toisinaan nuolen hänelle toisen orkun naimisen jälkeen ja kasvoni on ihan hänen limojensa ja minun sperman kastelemat. Hyvää tuo tekee.

M 58V

Vierailija
127/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen herää kysymys, että miksi alkaa parisuhteeseen ja varsinkin jatkaa sitä, jos toinen on noin eri linjoilla seksissä? 

Vierailija
128/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo eläissäni nähnyt naista joka pitäis kuivasta ja haluttomasta nuolla märäksi

jotkut naiset voi tykätä suuseksistä, mutta vain silloin kun ovat jo valmiiks kiihottuneita

Vierailija
129/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo eläissäni nähnyt naista joka pitäis kuivasta ja haluttomasta nuolla märäksi

jotkut naiset voi tykätä suuseksistä, mutta vain silloin kun ovat jo valmiiks kiihottuneita

Et sitten vissiin ole tavannut mun vaimoa. Nuolla sitä pitää, ei se muuten kostu. En tiedä, tykkääkö se suuseksistä, mutta orgasmeja se siinä saa, eli ehkä. Sitten vain akka nelinkontin ja kalu sisään. Ei saa yhdynnässä muuten kuin räpläämällä samalla itseään. Aina ei halua sitäkään tehdä.

Vierailija
130/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vissiin ole tavannut mun vaimoa. Nuolla sitä pitää, ei se muuten kostu. En tiedä, tykkääkö se suuseksistä, mutta orgasmeja se siinä saa, eli ehkä. Sitten vain akka nelinkontin ja kalu sisään. Ei saa yhdynnässä muuten kuin räpläämällä samalla itseään. Aina ei halua sitäkään tehdä.

vaimos taitaa olla mies naisen ruumiissa

Vierailija
131/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimos taitaa olla mies naisen ruumiissa

Tiedä häntä. Tykkää se naisistakin, ainakin ajatuksen tasolla.

Vierailija
132/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä, ellen ole tarjoamassa rouvalle jotain erikoista mennään näin: Halausten ja pussailujen jälkeen työnnän peniksen pilluun, penis on voideltu liukkarilla joten hyvin menee sisään ja sitten harrastamme hidasta naimista, rouva ei saa viellä orgua vaan nauttii. Hän alkaa olemaan erittäin kiihottunut ja häpykumpu turvonnut pyytää minua siirtymään pillulle. Menen ja aloitan herkällä kielen kostetuksella klitorista hyväilemään ja kun huomaan rouvan reagoivan siihen, työnnän etusormen sisään liikuttelen ja hieron etuseinää. Lisään keskisormen, kaksi on rouvalle hyvä. Nuolen klittaa herkästi ja välillä vähän lisään  voimaa ja taas herkästi mutten en ime, koska rouva ei tykkää. Sormilla lisään vauhtia loppuunkohden, lopussakin herkästi hyväilen klitta, vaihdellen ylhäältä alas, päältä, pyöritän. Lopussa sormet panee lujaa ja kun lanne nousee, minut työnnetään pois pillulta, orgasmi on tehty. Mutta kun nuolemisen jälkeen aletaan panemaan, ihan ensimmäisistä työnnöistä muutama kymmenen sekuntia rouvasta tuntuu parhaalta koko panon aikana ja silloin rouvan ilmeet ovat nuolemisen arvoisia, parasta mitä tiedän( jos saisin kuvata, se olisi hieno muisto).

Vierailija
133/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en naisena välitä olla nuoltavana vaikka tykkään itse ottaa suihin. 

Vaikka hygienia on kunnossa niin pelkään silti, että maistun pahalta. Rentoutuminen on tosi vaikeaa. Taitava mies onnistuu minullekin saamaan nuolemalla (+sormettamalla) orgasmin. Mutta ne kerrat on ollut harvassa.

Ne vikkelät sormet on varmin tapa saada minut märäksi ja laukeamaan.

Vierailija
134/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen ja hieron naisen märäksi.

Vierailija
135/135 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä