Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka yleistä on että mies nuolee naisen märäksi?

Vierailija
26.07.2014 |

Mua on siis ruvennut mietityttämään että ottaako miehet naiselta "suihin" ja onko se kovinkin yleistä? Tekeekö teidän miehet näin? Mun mieheni ei ole koskaan tehnyt niin vaikka se olisi mun unelma. Olen siltä kysynytkin että voisitko, mutta jätti kysymykseni huomioimatta. :(

Muuten seksi on hyvää jne, mutta ei ikinä nuole mua märäksi..

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen toiminut koko ikäni, kaikkien naisten kanssa. Kaksi poikkeusta on tullut vastaan, eivät halunneet koska on jotenkin "likaista touhua". Eivät toki ottaneet kaluakaan suuhunsa. 

Nuolen mielelläni naiseni märäksi, yleensä orkun tai pari ennen yhdyntää. Vaimo tykkää siitä kovasti, hänen ex ei ollut nuollut ollenkaan, vaikka hän oli ottanut suihin. 

Vierailija
102/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä teki tämän aina ennen varsinaista yhdyntää. En enää kelpuuttaisi lahnoja ukkeleita, jotka eivät näe vaivaa naisen nautinnon eteen.

"Eksäni antoi minulle parivuotisen suhteemme aikana korkeintaan pari kertaa suuseksiä. Itse otin suihin usein, ja luulin että on ihan normaalia etten saa mitään ns. takaisin. Pidän kuitenkin hygieniastani ja itsestäni huolta. Nykyiseni kuitenkin rakastaa nuolla ja voisi antaa suuhoitoa vaikka joka päivä. Harmi, etten itse ole oppinut oikein nauttimaan siitä vielä, sillä takaraivossa jyskyttää eksän jäljiltä ajatus että ehkä olen vain jotenkin ällöttävä. Neuvoisin ottamaan asian esille, että sinullakin on toiveet.."

Minusta tämän voi kääntää miespuoleista exää vastaan, mietipiä kuinka ällö hän on karvaisine makkaranvarsineen. Ei mies sen haluttavampi ole, kuin nainen joka ajelee vielä useammin kuin ukot. Moderni mies-kuva kyllä edustaa karvattomuutta ja siisteyttä seksuaalisesti. Ei mikään puska ole millään muotoa haluttava miehellä(kään), jos ei naisellakaan. Tasapuoleisuus. Jos ei ukko tee jotain eteesi nautinnon suhteen, en tekisi ukon eteen mitään.

Tämä on usein naisten harhaluulo, ennen kuin oppivat olemaan itsekin itsekkäitä terveellä tavalla ja miesten miellytettävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheeni haluaa nuolla ja kun tiedän saavani nuolentaa käyn sitä ennen pesemässä värkin puhtaaksi. vastapalveluksena otan häneltä suuhun

Vierailija
104/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule nuoltua ja olen ronkeli ruokienkin kanssa. Usein vastakappale on ollut jo valmiiksi märkä ja vain tuikkaamista vailla. Vikkelät sormet löytyy ja ne ehtii livahtaa vähän kaikkialle. M23

Vierailija
105/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään toki nuolemisesta, mutta en anna mieheni nuolla pilluani ja ihan vain terveyssyistä. 

Vierailija
106/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään toki nuolemisesta, mutta en anna mieheni nuolla pilluani ja ihan vain terveyssyistä. 

Liikaa muita miehiä taustalla tai muuten vain epäsiisti. Puhtaassa pillussa mikään tauti kasva. 

Vierailija
107/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo hommasi suuseksisuojaimia eli pillua nuolen edelleen, mutta nykyään vain suojaimen kanssa. Suojain peittää 15x 25 cm vulvan alueelta ja makujakin on neljää erilaista. Vaimokin kuulemma nauttii entistä enemmän, kun tietää, että homma on nyt turvallisempaa.

Olet oikeassa, tuossa on miehelle syöpävaara!! 

Vierailija
108/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo hommasi suuseksisuojaimia eli pillua nuolen edelleen, mutta nykyään vain suojaimen kanssa. Suojain peittää 15x 25 cm vulvan alueelta ja makujakin on neljää erilaista. Vaimokin kuulemma nauttii entistä enemmän, kun tietää, että homma on nyt turvallisempaa.

Olet oikeassa, tuossa on miehelle syöpävaara!! 

HPV virus aiheuttaa miehille suun- ja nielun syöpiä. Muistaakseni Iron Maiden.in laulaja totesi syöpänsä johtuneen **lun nuolemisesta. 

Vierailija
109/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon miehen kanssa ei kannata suhteeseen alkaa.

Vierailija
110/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonon miehen kanssa ei kannata suhteeseen alkaa.

Eikä huonon naisen.

Vierailija
111/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohon olen jo kaunan sitten repsahtanut, mut onneksi on sama mimmi niin ei ole eri pöpöt sotkemassa pahemmaksi.

Vierailija
112/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
113/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuolee, muttei märäksi? Vika lienee naisen Bartholin-rauhasissa.

Vierailija
114/135 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä nuollaan täällä puolin ja toisin! En voisi elää ilman, eikä onneksi tarvitsekkaan! 

Vierailija
115/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole valmiiksi märkä ja kiihottunut, nuolen aina. En voisi kuvitella työntävän kaluani kuivaan pilluun. 

Vierailija
116/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se seksi meillä suurimmaksi osaksi on: suuseksiä puolin ja toisin. Tai sitten annan vaimolle suuseksiä, hän käsikaasua. Ei seksi ole kovin yhdyntäkeskeistä, ehkä 1/3 seksikerroista sisältää yhdyntää - mutta silti molemmat tulevat. Olen harjoitellut suuseksitekniikoita, ja olen mielestäni kohtalaisen hyvä. Lisäksi hyväilen b-rappua.

Vierailija
117/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se seksi meillä suurimmaksi osaksi on: suuseksiä puolin ja toisin. Tai sitten annan vaimolle suuseksiä, hän käsikaasua. Ei seksi ole kovin yhdyntäkeskeistä, ehkä 1/3 seksikerroista sisältää yhdyntää - mutta silti molemmat tulevat. Olen harjoitellut suuseksitekniikoita, ja olen mielestäni kohtalaisen hyvä. Lisäksi hyväilen b-rappua.

Tein jo nuorena sen päätöksen, että jos nuolen pimpsaa, työnnän liukuvoiteella käsitellyn sormen tytön kakkoseen. Kaikille on kieli ja sormi kelvannut. Yhdeltä tuli squirtitkin silmille. Ei kävisi mielessäkään paneskella ilman lämmittelyjä. M37

Vierailija
118/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣 Ilmeisesti sun vainon pillua nuolee ja panee joku muukin, ehkä jopa usea ja hän ei nyt sitten halua, että joku voisi susta tartunnan saada. Kyllähän sitä pillua nuollaan ilman mitään elmukelmua 😛😛😛

Vierailija
119/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule nuoltua ja olen ronkeli ruokienkin kanssa. Usein vastakappale on ollut jo valmiiksi märkä ja vain tuikkaamista vailla. Vikkelät sormet löytyy ja ne ehtii livahtaa vähän kaikkialle. M23

Vaimolla on sormetuksesta niin huonoja kokemuksia, että vaikka tekisin sitä kuinka herkin sormin, menee vain lukkoon. Että varo vähän niiden vikkelien kanssa. Kielittäminen on sitten se juttu mikä toimii. 

Vierailija
120/135 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣 Ilmeisesti sun vainon pillua nuolee ja panee joku muukin, ehkä jopa usea ja hän ei nyt sitten halua, että joku voisi susta tartunnan saada. Kyllähän sitä pillua nuollaan ilman mitään elmukelmua 😛😛😛

Ketkä nuolee, ketkä ei = ihan henk.koht. asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan