Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karseimmat saamasi pakit?

Vierailija
26.07.2014 |

Mulle yksi mies oli asiallinen kasvotusten, mutta selän takana naureskeli ja vitsaili kavereilleen todella törkeään sävyyn. Vielä muutaman vuoden jälkeenkin sain kuulla tämän miehen tavatessani "ootkos vieläkin ihastunut hekoheko" -kommenttia. En ollut, vaan olin jo onnellisesti parisuhteessa nykyisen aviomieheni kanssa.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joskus kauan kauan sitten sinkkuna soitin yöllä yhdelle todella kuumalle baarituttavuudelle, että tulisi panemaan, ei tullut, vaan pyysi, että olisin mennyt hänen luokseen :("

Aika karua, saitko tuollaisesta jotakin?

Vierailija
122/142 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eteen on osunut pari sellaista, jotka ovat vain lakanneet pitämästä yhteyttä. Esimerkiksi eksäni, jonka kanssa seurustelin liki vuoden, ei yhtäkkiä koskaan ehtinyt luokseni käymään tai ollut kotona. Sitten loppui viesteihini vastailu ja kun kuulin muualta että se oli vaihtanut lennosta toiseen, annoin olla.

Se loukkasi kuitenkin enemmän, kun ensimmäisen poikaystäväni laittoi parhaan kaverinsa soittamaan minulle hirveässä kännissä ja sanoi ettei poikaystäväni halunnut olla kanssani enää, koska en tiennyt miten seurustellaan. Olimme 14- vuotiaita ja olleet yhdessä kaksi viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, kun on tosiaan enemmän koominen kuin karsea.. Sain 2000-luvun alussa puhelimeeni uuden taustakuvan (vai oliko sen nimi logo?). Silloin niistä taustakuvista ei mistään nähnyt, kuka sen on lähettänyt tai millainen se on, piti vain tallentaa tai hylätä. Siinä kuvassa luki sitten tekstillä "SINGLE". Piti vähän leikkiä sherlockia, kunnes selvisi että joo, sehän tuli mun "poikaystävältä". Silloin ei naurattanut kylläkään...

Vierailija
124/142 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
125/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ihan varsinaisesti olleet pakit, mutta ex-avomieheni totesi minulle, että "en mä sua rakasta, mutta en jaksaisi erotakaan."

Tilanne oli se, että olimme asuneet yhdessä n. kaksi vuotta, ja otin kerran puheeksi yhteisen tulevaisuuden, eli aiommeko mennä naimisiin, hankkia omistusasunnon, perhettä jne. Mies sanoi sitten suoraan, että ei hän minua rakasta, mutta hän on kuulemma liian vanha ja mukavuudenhaluinen etsimään uutta parisuhdetta, ja hän olisi valmis jatkamaan niin kuin ennenkin. Kaiken huipuksi tämä tyyppi oli silloin 29-vuotias, eli tosi vanha!

Vierailija
126/142 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
127/142 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:33"]

Kouluaikana luokan pojat pitivät hauskaa leikkimällä olevansa ihastuneita minuun, ja jos uskoin + sallin itseni ihastua takaisin, nauroivat julkisesti porukalla päälle. Olin lapsena sellainen kiltti tyttö ja todella naiivi, joten jouduin helposti kiusatuksi ja vakuutuin jo pienenä siitä, että olen rumin ja inhottavin tyttö, joka maasta löytyy.

Sen ajan kuvista selviää, että olin täysin normaalin näköinen, keskiverto todistus jne. Aika pitkään olen miettinyt, miksi ottivat minut uhriksi, ja miten voivat elää nykyään itsensä kanssa kun jatkoivat julmuuttaan vuosikausia eri muodoissa.

[/quote]

Hyi kamala miten rumasti sinua on kohdeltu! Olen tosi pahoillani puolestasi. Minusta tuollainen käytös on yksi hirveimmistä tavoista, miten poika voi herkkää tyttöä henkisesti pahoinpidellä! Toivottavasti olet toipunut koulukiusaamisesta. 

Vierailija
128/142 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat, tai ehkä ennemminkin oudoimmat pakit sain, kun olin hengaillut yhden miehen kanssa jonkin aikaa. Sana hengailu on juuri oikea sana, koska kyseinen kaiffari kärtti enemmän minun seuraani kuin minä hänen. Alinomaa pyysi ulos ja lähetteli lemmekkäitä viestejä. Mies oli huomattavasti vanhempikin.

No, erään kerran yöllä puhelimeni soi enkä tuntenut numeroa. Vastasin unen pöpperössä ja langan päässä oli hetken hiljaista, kunnes vieraan naisen närkästynyt ääni kysyi, että kuka siellä on. Vastasin hämilläni nimeni ja yhtäkkiä luuri lyötiin korvaan. Tuskin olin kerennyt laskea luuria käsistäni, kun puhelin soi taas ja tällä kertaa numero oli tämän äijän, jonka kanssa olin hengaillut. Hän suurinpiirtein raivosi puhelimeen, että miksen hyvällä usko, että hän on varattu ja että lakkaa jo laittamasta niitä viestejä, olemasta epätoivoinen jne. Lopulta luuri paiskattiin taas kiinni. Istuin sängyssä huvittuneena puhelin kädessä hämmästellen, mitä juuri tapahtui. Tulin siihen tuloksee, että mies oli ollut varattu, jäänyt kiinni ja yritti nyt todistella akalleen, että on joutunut sydämettömän seireenin uhriksi. Itse en ollut tietoinen vaimosta.

Vierailija
129/142 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:40"]

Yksi traumaattisimmista dumppauksista sai alkunsa, kun 18-vuotiaana olin mökkeilemässä silloisen poikaystäväni ja hänen kavereidensa kanssa. Minulla oli (ja on vieläkin) todella huono viinapää, ja poikaystävän kaverit juottivat minulle vahvoja drinkkejä koko illan. Loppuillasta aloin olla aika humalassa, halusin mennä nukkumaan ja aika välittömästi sänkyyn päästyäni tulikin uni hyvin nopeasti.

Myöhemmin, tämän reissun jälkeen soittelimme poikaystäväni kanssa, ja kysyessäni milloin näkisimme, hän sanoikin yllättäen, että hänen mielestään meidän pitäisi erota. Tuo tuli todellisena yllätyksenä, ja kysyin häneltä syytä asiaan. Hän kertoi, että tuolloin mökillä, minun nukkuessani, oli hänen ystävänsä "harrastanut seksiä kanssani" (eli siis käyttänyt minua hyväkseen ollessani tiedottomassa tilassa poikaystäväni katsellessa vierestä!), eikä hän tämän vuoksi enää halunnut olla kanssani. Lisäksi hän oli lähdössä syksyllä opiskelemaan, ja hän ei enää silloin haluaisi seurustella lukiolaisen kanssa.

Tuolloin tuntui aivan hirveältä, mutta onneksi pääsin eroon moisesta "herrasmiehestä"!

[/quote]

Tyyppi siis dumppasi sinut katseltuaan vierestä kun sinut raiskattiin? Todellinen herrasmies tosiaan! Karmea tapaus. 

Vierailija
130/142 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole montaa kertaa seurustellut ennen nykyistä miestä, mutta yksi tapaus tulee mieleen. Teininä poika ei halunnut seurustella koska mulla oli liian iso nenä! Tämähän olisi helposti voinut tehdä paljonkin vahinkoa itsetuntoon, mutta muistan vain nauraneeni. Ja pojan puolustukseksi täytyy sanoa, että mun nenä todella on isohko! :D

Vierailija
131/142 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää myöntää mutta olen kerran nuorempana jättänyt pojan tekstarilla. Syy tähän etten olisi jaksanut kuunnella nyyhkimistä et miks. Nykyään en tekisi moista.

Vierailija
132/142 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:42"]

Oltiin seurustelu puol vuotta erään julkkiksen kanssa ja sitten lööpit sai tieto asiasta ja mut jätettiin näiden lööppien kautta ja kahden kesken mies perusteli sen niin että "en oo tarpeeks hyvän näkönen ja tienaan liian vähän"

[/quote]

Hahaha, eikä.. Miten noloa. Kerro ihmeessä kuka kyseessä :D

[/quote]

En nyt nimeä tässä ala kuuluttamaan, mutta sanotaanko että kaikki suomalaiset tietää tän tyypin...

[/quote]

Vihjaa nyt edes minkä alan mies ja minkä ikäinen!

[/quote]

En nyt vihjaa täällä mitään. Sanon vaan sen verran että mies, lööpeissä oli juttua että hänellä on joku heila, ilmoittaa lehteen ettei ole ja juttu oli sitten siinä :D Jos joku arvaa oikein niin saatan tunnustaa

[/quote]

Et nyt vihjaa koska keksit koko jutun. :D :D

Vierailija
133/142 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Oskari Katajisto

Vierailija
134/142 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä naurattaa nykyisin kovasti, mutta silloin teini-iän draamassa itketti.

Olin 14 ja poika 16. Oltiin seurusteltu hienot kaksi viikkoa, kun kuulin että poikakaverin paras kaveri pitää kotibileet. Ihmettelin miksei tämä ihana poikkis pyytänyt minua sinne, ja menin kaverini kanssa bileisiin. Poikakaveri ei edes tervehtinyt, mulkoili vain. Yhtäkkiä mulle tuli huono olo (taisin olla flunssassa) ja tämä jätkä tuli kauhean sankarillisesti auttamaan, maksoi jollekin että veisi minut kotiin ja kovasti piti huolta. Myöhemmin kuulin että lähtöni jälkeen poika oli tuumannut että "päästiinhän siitä" ja alkanut pussailla toisen tytön kanssa. 

Vierailija
135/142 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrellen annetut pakit, piti olla aikamoinen koodinmurtaja, että tajusi. Se ei haitannut vaan se, että halusi minusta panopuun, mutta ei pystynyt suoraan keskustelemaan aiheesta. Olisinhan voinut nostaa kytkintä. Ja niin teinkin, mutta vain sen laskelmoinnin takia.

Vierailija
136/142 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yhen jätkän luo 300km päähän. Oli siis ollut pitempään juttua ja nähtiin aina välillä. Sitten kun pääsin hänen luo ja viimeisillä rahoilla olin ostanut lipun takaisin sunnuntaille kun alunperin oli niin sovittu. No hän heittikin minut seuraavana päivänä pihalle kun olin saapunut hänen luo.

Onneksi Konduktööri oli ymmärtäväinen ja ei ottanut maksua vaan käski seuraavalla pysäkillä käydä perumassa sen lipun ja ostaa seuraavaan junaan lipun jotta pääsen kotiin.

Vierailija
137/142 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:58"]Huh huh. Mukavaa olla sinkku! :)

[/quote]

Mun mielestä on mukavaa olla pitkässä ja vakaassa parisuhteessa, niin ei tarvitse deittailla ja kohdata näitä ihme miehiä... Helpottavaa, että on jo löytänyt omansa.

Vierailija
138/142 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mä luulin, että menis perille, kun mä en silloin tiistaina vastannut puhelimeen, kun yritit soittaa. Mutta ei ilmeisesti mennyt jakeluun."

Tästä ykköspaikasta kisaa vahva kilpailija, joka lähetti tekstiviestin - ihan normaalin, jonka lopussa "odotat varmaan, että sanon ne kolme sanaa, mutta en aio enää".

Vierailija
139/142 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nuori mies oli kutsunut kotiinsa kaksi kaveriaan, kun oli pistämässä seurusteluamme poikki. Katselimme telkkaria, minä vielä autuaan tietämättömänä tulevasta, kunnes hän alkoi yhtäkkiä pilkkaamaan erästä ulkoista piirrettäni. Kaverit möllöttivät vieressä, toinen vähän nolon näköisenä ja toinen vanhan koulukiusaajan virne naamallaan. Olin ihan tyrmistynyt, koska tätä ennen meillä oli ollut aina todella mukavaa ja mies oli ollut hyvin herrasmiesmäinen. Aloin sitten tehdä lähtöä ja ovella hän sitten sai sanottua, että eiköhän tämä ollut tässä. Olin sen vittuilun jälkeen ihan samaa mieltä, joten keräsin asunnosta vähät tavarani ja lähdin kotiin. Itku tuli. Ei siksi, että joku tarpeeton 2 kk tapailu loppui, vaan siksi, että olin antanut itseäni kohdella niin ala-arvoisesti.

Mies on sittemmin aikuistunut ja kuulin hänen juuri eronneen oltuaan kolmatta kertaa naimisissa. Itse tapasin pian hänen jälkeensä nykyisen aviomieheni ja odotamme nyt ensimmäistä lastamme. Mikä onni, että olin vapaa, kun hän asteli elämääni. :)

Vierailija
140/142 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystävä jätti minut syntymäpäivänäni.