Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö miehenne peräaukon koskettelusta?

Vierailija
05.06.2014 |

Mieheni haluaa, että esileikin ja seksin aikana sormeilen hänen peräaukkooaan. Se on minusta outoa, mutta teen sen, koska hän haluaa. Haluaako teidän siipat, vai pitäisikö huoelstua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:27"]

Mieheni haluaa, että esileikin ja seksin aikana sormeilen hänen peräaukkooaan. Se on minusta outoa, mutta teen sen, koska hän haluaa. Haluaako teidän siipat, vai pitäisikö huoelstua?

[/quote]

Pitääkö huolestua? Miksi? Mies saa kiksejä peräaukkonsa koskettelusta. Jos hygieniasta on huolehdittu, etkä haavoja sinne tee, niin eipä tuossa syytä huoleen ole. Lateksihanska käteen ja reilusti liukkaria, voi mies yllättyä iloisesti kun hivutat sormea sisään.

[/quote]

aivan mutta ehdottomasti tosiaan kertakäyttöhanskat kädessä ja paljon liukuvoidetta.

Vierailija
2/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta hän onkin suomenruotsalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti, mutta minä inhoan kaikkea persläpeen liittyvää. Mies haluaisi myös kosketella minun peräaukkoani ja jopa naida anaaliin, mutta se on täysin off-limits, hyi saatana.

Vierailija
4/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:30"]

Valitettavasti, mutta minä inhoan kaikkea persläpeen liittyvää. Mies haluaisi myös kosketella minun peräaukkoani ja jopa naida anaaliin, mutta se on täysin off-limits, hyi saatana.

[/quote]

Kaikkee pitää kokeilla, vaikka ei osais tai tykkäis: http://www.vauva.fi/keskustelu/3996527/ketju/loukkaantuisitko_jos_lapseton_ystavapariskunta_ei_suostuisi_lastenhoitoavuksi

Vierailija
5/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:27"]

[/quote]

Pitääkö huolestua? Miksi? Mies saa kiksejä peräaukkonsa koskettelusta. Jos hygieniasta on huolehdittu, etkä haavoja sinne tee, niin eipä tuossa syytä huoleen ole. Lateksihanska käteen ja reilusti liukkaria, voi mies yllättyä iloisesti kun hivutat sormea sisään.

Vierailija
6/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää paljon ja mä tykkään tehdä hänelle niin. Olen ostanut miehelleni lahjaksi oman eturauhaskiihottimen ja käytetään sitä yhdessä. Ja varmaan joskus mies myös yksinäänkin.

Vierailija
7/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdesti pikku sihneessä koleilin sieltä häpliä kesken aktin, vaan mies sai sätkyn ja suuttui. Lerpahtikin välittömästi. Eli ei taida tykätä ;DD

Vierailija
8/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen seutu on useimmilla miehillä jopa vahvasti erogeenista aluetta. Pitääkö mies sen koskettelusta on saman tason kysymys kuin pitääkö nainen rintojen koskettelusta. Useimmat pitävät, mutta joillakin miehillä on ehkä homokauhun takia tietty torjunta päällä.