Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karseimmat saamasi pakit?

Vierailija
26.07.2014 |

Mulle yksi mies oli asiallinen kasvotusten, mutta selän takana naureskeli ja vitsaili kavereilleen todella törkeään sävyyn. Vielä muutaman vuoden jälkeenkin sain kuulla tämän miehen tavatessani "ootkos vieläkin ihastunut hekoheko" -kommenttia. En ollut, vaan olin jo onnellisesti parisuhteessa nykyisen aviomieheni kanssa.

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:34"]

Mulle on tehty aina vaan hiljaiset pakit eli puheluihin ja viesteihin ei enää koskaan vastattu :D En sitten mennyt koskaan kotioven taakse asiaa penäämään.

Nyt onneksi onnellisesti naimisissa.

[/quote]

Kokenut myös tämän katoamisen. Kesäromanssi oli kääntymässä vakavammaksi. Yhtäkkiä mies ei vastannut enää puheluihin ja viesteihin. Oli käsittämättömän kova paikka silloin tuollainen mykkä häipyminen. Kuukausia myöhemmin näin hänet baarissa. Tuli selittämään, että "hei kyllä me ollaan vielä kavereita". Vastasin, että ei olla ja jatkoin bailaamista kavereiden kanssa.

Vierailija
62/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:48"]

Minä olen(ollut ainakin) juuri se mies, joka hoiti jättämisen mitä typerimmällä tavalla.

Lopetin tekstarilla ja vaihdoin samantien liittymää. Kerran en vastannut yhteenkään yhteydenottoon. Olen jopa muuttanut salaa ulkomaille. Lisää löytyisi, mutta saman sorttista.

Ensiksi, haluan pyytää anteeksi kaikilta niiltä upeilta naisilta joille näin tein. Tuntui pahalta minustakin, mutta kun on idiootti niin on idiootti. Anteeksi.

Tehtyä en saa tekemättömäksi, mutta ymmärsin edes lopulta virheeni. Olin onnellinen, kun näin sosiaalisen median kautta, kuinka exät ovat löytäneet onnen. Paljon onnea, anteeksi että jarrutin sen löytymistä. Nyt voin vain yrittää katkaista kierteen, opettamalla omat lapseni oikeille tavoille.

[/quote]

Aww! Hyvää jatkoa sinullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia juttuja täällä. Kaikenlaiselta olen näemmä säästynyt. Minut on jätetty kahdesti, kerran teininä ja kerran aikuisiällä, ja kumpikin miekkonen hoiti homman tyylillä. No se teini-ikäinen ei oikein tykännyt, kun halusin tavata ja jutella asiat halki, kyselin syitä tilanteeseen jne. Ei osannut oikein mitään vastata. Mutta sentään jättämisen hoiti kasvotusten ja kohteli minua hyvin jälkikäteen (olimme samalla luokalla).

Aikuisiän jättäminen puolestaan sattui hyvin hankalassa tilanteessa, eli mies ihastui seurustelumme aikana toiseen naiseen. Hän onnistui tästä huolimatta hoitamaan jättämisen kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti. Edelleen olemme hyviä ystäviä. Kaunis kiitos sinulle, M!

Vierailija
64/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi hävettää ja inhottaa oma käytös kun luin näitä :( olen aina jättänyt vasta kun olen löytänyt uuden tilalle, enkä ole sen enempää vaivautunut olemaan pahoillani tai edes selittelemään.. Pakannut vain kamani ja häipynyt. No, otin nyt yhteyttä Facebookissa erääseen mieheen jolle tein tuollaisen tempun erittäin ikävästi. Hän vastasi että ei halua olla tekemisissä kanssani, ei ole edelleenkään unohtanut miltä tuntuu kun rakas ihminen pettää ja jättää..

Hyi helvata mikä itsekäs narttu olen ollut :(

Vierailija
65/142 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi traumaattisimmista dumppauksista sai alkunsa, kun 18-vuotiaana olin mökkeilemässä silloisen poikaystäväni ja hänen kavereidensa kanssa. Minulla oli (ja on vieläkin) todella huono viinapää, ja poikaystävän kaverit juottivat minulle vahvoja drinkkejä koko illan. Loppuillasta aloin olla aika humalassa, halusin mennä nukkumaan ja aika välittömästi sänkyyn päästyäni tulikin uni hyvin nopeasti.

Myöhemmin, tämän reissun jälkeen soittelimme poikaystäväni kanssa, ja kysyessäni milloin näkisimme, hän sanoikin yllättäen, että hänen mielestään meidän pitäisi erota. Tuo tuli todellisena yllätyksenä, ja kysyin häneltä syytä asiaan. Hän kertoi, että tuolloin mökillä, minun nukkuessani, oli hänen ystävänsä "harrastanut seksiä kanssani" (eli siis käyttänyt minua hyväkseen ollessani tiedottomassa tilassa poikaystäväni katsellessa vierestä!), eikä hän tämän vuoksi enää halunnut olla kanssani. Lisäksi hän oli lähdössä syksyllä opiskelemaan, ja hän ei enää silloin haluaisi seurustella lukiolaisen kanssa.

Tuolloin tuntui aivan hirveältä, mutta onneksi pääsin eroon moisesta "herrasmiehestä"!

Vierailija
66/142 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
67/142 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
68/142 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:42"]

Oltiin seurustelu puol vuotta erään julkkiksen kanssa ja sitten lööpit sai tieto asiasta ja mut jätettiin näiden lööppien kautta ja kahden kesken mies perusteli sen niin että "en oo tarpeeks hyvän näkönen ja tienaan liian vähän"

[/quote]

Hahaha, eikä.. Miten noloa. Kerro ihmeessä kuka kyseessä :D

[/quote]

En nyt nimeä tässä ala kuuluttamaan, mutta sanotaanko että kaikki suomalaiset tietää tän tyypin...

Vierailija
69/142 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Hunksi tai näyttelijä?

Vierailija
70/142 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:13"]

Oltiin seurustelu puol vuotta erään julkkiksen kanssa ja sitten lööpit sai tieto asiasta ja mut jätettiin näiden lööppien kautta ja kahden kesken mies perusteli sen niin että "en oo tarpeeks hyvän näkönen ja tienaan liian vähän"

[/quote]

[/quote]

En nyt nimeä tässä ala kuuluttamaan, mutta sanotaanko että kaikki suomalaiset tietää tän tyypin...

[/quote]

Vihjaa nyt edes minkä alan mies ja minkä ikäinen!

Vierailija
71/142 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vihjaa nyt edes minkä alan mies ja minkä ikäinen!

[/quote]

En nyt vihjaa täällä mitään. Sanon vaan sen verran että mies, lööpeissä oli juttua että hänellä on joku heila, ilmoittaa lehteen ettei ole ja juttu oli sitten siinä :D Jos joku arvaa oikein niin saatan tunnustaa

Vierailija
72/142 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:13"]Oltiin tapailtu kuukausi, mies sanoi "mä en rakasta sua tarpeeksi". Silloin itketti, nyt naurattaa.

[/quote]

Mulle kävi vähä samoin,oltii seurusteltu vähän päälle pari kuukautta ja sit se sano haluavansa jutella,no me sit tavattii ja juteltii ja se sano melkein aluks että:mulla ei oo mitään tunteita enää sua kohtaa,ja alko kertomaan syitä ja olin tosi pettyny ku kuulin että se ei oo vähään aikaan enää tuntenu mitään,se oli vaa tunnustellu tilannetta ja antanu kun ymmärtää että meillä on kaikki hyvin,oli kuulemma yrittäny ottaa etäisyyttä ja viestittää ettei oo enää kiinnostunu. :( kyllähän se oli hirvee pettymys ja tuntu ettei selvii hengissä siitä. Pari päivää itkin ja oli sen jälkeenkin tosi epätodellinen olo ja surullinenkin mutta hengissä olen selvinnyt.

Vierailija
73/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä sittenkään ala vielä seurustelemaan...

t. 16v

Vierailija
74/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästitkö vielä sisälle?

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:20"]

Olin tosi ihastunut mieheen ja mieskin oli antanut ymmärtää tuntevansa samoja tunteita. Olin pyytänyt häntä luokseni yöksi. Vähän myöhemmin mies meni ulos tupakalle ja sattumoisin kuulin auki olevasta ikkunasta kun soitti kaverilleen ja kertoi "yhen muikin pyytäneen häntä luokseen ja kai sitä voisi paremman puutteessa käydä nusasemassa". Ei ilmeisesti tajunnut ikkunan olevan auki.

[/quote]

Vierailija
75/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:43"]

Päästitkö vielä sisälle?

Olin tosi ihastunut mieheen ja mieskin oli antanut ymmärtää tuntevansa samoja tunteita. Olin pyytänyt häntä luokseni yöksi. Vähän myöhemmin mies meni ulos tupakalle ja sattumoisin kuulin auki olevasta ikkunasta kun soitti kaverilleen ja kertoi "yhen muikin pyytäneen häntä luokseen ja kai sitä voisi paremman puutteessa käydä nusasemassa". Ei ilmeisesti tajunnut ikkunan olevan auki.

[/quote]

[/quote]

Menin vessaan ja itkua pidätellen soitin ystävälle ja pyysin soittamaan vartin päästä muka pyytääkseen mua leffaan. Oli muuten elämäni pisin vartti esittää tavallista. No kaveri sit soitti ja mä lähdin kaverin luokse yöksi ja itkemään. Saavuin kotiin aamulla, jätkä oli häipynyt jossain vaiheessa. Ei koskaan tajunnut minun kuulleen kun myöhemmin kyseli miksi tein niin ikävän katoamistempun. Vastasin että olikin tylsempää seuraa kuin olin kuvitellut.

Vierailija
76/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan törkeästi annettu pakkeja mutta suht yleinen tapa on se että jätetää vaan vastaamatta yhtäkkiä viesteihin ja kadotaan kokonaan. Toisaalta onhan se suht törkeetä ja siinä kai on syynä aina toinen kiinnostavampi nainen

Vierailija
77/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarilla jättäminen ja sitten myös se, että jätetään viesteihin vastaamatta, kun on löytynyt joku huora.

Vierailija
78/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:41"]Tekstarilla jättäminen ja sitten myös se, että jätetään viesteihin vastaamatta, kun on löytynyt joku huora.
[/quote]

Miksi se toinen nainen olisi muka huora?

Vierailija
79/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut kivan miehen kun olin ystäväni luona toisessa kaupungissa ja juteltiin usein sen jälkeen kun olin jo takaisin kotona. Alettiin sitten johonkin kaukosuhteeseen ja mieskin vaikutti viestien perusteella tosi kiinnostuneelta. Jossain vaiheessa kuitenkin viestit väheni ja mies vain ilmoitti olevansa kiireinen. Keskustelu loppui aina tosi pian, ja sisältökin oli vain vähän niitä näitä. Epäilin, etteii miestä enään kiinnosta, mutta sovittiin kuitenkin tapaaminen. Pidettiin sitten hauskaa koko päivä ja illalla mies suuteli ja halasi, ja ajattelin tietysti että on se sittenkin kiinnostunut. Seksiä ei harrastettu, mutta oltiin yö yhdessä. Seuraavana päivänä mies kuitenkin oli "pahoillaan" ja sanoi ettei tästä tule mitään, ettei ole kiinnostunut seurustelemisesta...

Vierailija
80/142 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:43"]

Päästitkö vielä sisälle?

[/quote]

[/quote]

Menin vessaan ja itkua pidätellen soitin ystävälle ja pyysin soittamaan vartin päästä muka pyytääkseen mua leffaan. Oli muuten elämäni pisin vartti esittää tavallista. No kaveri sit soitti ja mä lähdin kaverin luokse yöksi ja itkemään. Saavuin kotiin aamulla, jätkä oli häipynyt jossain vaiheessa. Ei koskaan tajunnut minun kuulleen kun myöhemmin kyseli miksi tein niin ikävän katoamistempun. Vastasin että olikin tylsempää seuraa kuin olin kuvitellut.

[/quote]

Unohtui lisätä että on kamalan nöyryyttävää ja loukkaavaa saada tietää että toinen ivallisesti naureskelee kavereilleen ihastumisestasi. Siinä tuntee olonsa niin tyhmäksi ja idiootiksi.