Karseimmat saamasi pakit?
Mulle yksi mies oli asiallinen kasvotusten, mutta selän takana naureskeli ja vitsaili kavereilleen todella törkeään sävyyn. Vielä muutaman vuoden jälkeenkin sain kuulla tämän miehen tavatessani "ootkos vieläkin ihastunut hekoheko" -kommenttia. En ollut, vaan olin jo onnellisesti parisuhteessa nykyisen aviomieheni kanssa.
Kommentit (142)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:42"]Pakko se vaan on todeta jälleen kerran, että (osa) miehistä on täyttä paskaa. Uskaltaisin jopa väittää, ettei naiset ole näin tylyjä pakkeja antaessaan?!
[/quote]
Erehdyt. Naiset osaavat olla todella tylyjä ja loukkaavia
T: mies
Miten jollai on munaa jättää raskaana oleva nainen noinkin tylysti?? Hyvä kun pääsit eroon..
Yläasteella ihastukseni laittoi minulle messengerissä viestin "Moi! Kiinnostaisko sua leffailta?" Ja sydämiä perään. Kysyin, että oikeastiko. Hän vastasi, että on tosissaan ja hymiöitä. Mitä hän teki? Linkkasin nettisivun, josta voin katsoa elokuvia ilmaiseksi! :(
Mies ilmoitti että tapailee kaveriani ja saa kaverilta persettäkin. No ei se ihan näin mennyt mies ei kertonut suoraan mutta myöhemmin koko totuus selvisi, "kaveri" muuten seurusteli toisen kanssa kun näin teki
Mies ilmoitti että tapailee kaveriani ja saa kaverilta persettäkin. No ei se ihan näin mennyt mies ei kertonut suoraan mutta myöhemmin koko totuus selvisi, "kaveri" muuten seurusteli toisen kanssa kun näin teki
Olin pitkään ollut ihastunut poikaan, jonka kanssa olimme hyviä ystäviä. Tunne oli molemmin puolinen, mutta halusimme leikkiä perinteistä kissa- ja hiiri-leikkiä. Muutettuamme lukion jälkeen vielä samalla paikkakunnalle juttu roihahti liekkeihin ja näimme jatkuvasti ja viestit sekä kipinät sinkoilivat. Olimme useasti toisillaamme yötä, harrastimme seksiä, laitoimme yhdessä ruokaa, katselimme elokuvia ja pidimme kädestä lähikaupassa. Luulin, että olimme parasta aikaa matkalla kohti seurustelusuhdetta. Muutamaa päivää ennen syntymäpäiviäni miehestä ei kuulunut mitään ja ajattelin sen vain johtuvan opiskelu- ja työkiireistä. Hän soitti minulle kuitenkin syntymäpäivänäni onnitellaakseen. Samassa puhelussa kysyin syytä hiljaisuuteen, niin hän kertoi alkaneensa seurustelemaan ja sen takia olleensa kiireinen. Löin miehelle luurit, koska en pystynyt pidättämään itkua. Elämäni kurjin syntymäpäivä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:42"]
Pakko se vaan on todeta jälleen kerran, että (osa) miehistä on täyttä paskaa. Uskaltaisin jopa väittää, ettei naiset ole näin tylyjä pakkeja antaessaan?!
[/quote]
En tietysti voi kertoa kuin omista kokemuksistani, mutta onhan sitä niissäkin. Puolen vuoden tapailun jälkeen nainen vain ei vastaa pariin päivään puheluihin ja kun näen seuraavan kerran on kainalossa uusi mies. Viime viikolla oli vielä kertonut rakastavansa. Oli voittajafiilinkiä siinä. Toisella kertaa muutaman kuukauden varsin seksinväritteisen tapailun jälkeen nainen kertoi kaipaavansa syvällisempää seuraa, vaikkei ollut antanut minun vielä kertaakaan puhua lausettani loppuun jatkuvien seksitoiveidensa takia.
Niin ja olihan sitten vielä se yksi tapaus joka kertoi tämän olevan loppu ja samalla vei kotini avaimen. Syyksi kertoi, että täytyyhän suakin vähän sattua kun rakkaus kuihtuu. Ehkä olen vain tavannut hieman sekopäisiä naisia, mutta tuntuu että kirjoa on riittänyt vähän liiankin kanssa enkä todellakaan ole mikään tuhansien naisten mies.
Ja sitten niistä omista kokemuksista kun olen jättänyt: ensin ollaan koitettu pitkään ratkaista ongelmia ja niissä ei olla onnistuttu, kerron lopulta kasvotusten, ettei tässä nyt taida paljon olla tehtävissä siitä ja siitä syystä, jonka molemmat tiedämme, niin sitten alkaa käsittämätön huuto miten olen pettäjäsika ja panen vain toisia naisia enkä uskalla myöntää. Tiedä häntä, ehkä joku muukin mies on joskus kokenut samaa ja päättänyt, että ihan oikeasti turvallisempaa on vain lähteä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:42"]
Pakko se vaan on todeta jälleen kerran, että (osa) miehistä on täyttä paskaa. Uskaltaisin jopa väittää, ettei naiset ole näin tylyjä pakkeja antaessaan?!
[/quote]
Mitä nyt itse muistelen, niin niissä missä olen ollut todella kiinnostunut ja olen ottanut riskin (ja naiset ovat kyllä tienneet tämän), on asia levinnyt parissa tunnissa todella laajan piirin tietoisuuteen ja sitten on tullut puheluita joissa on naurettu ja kaikenlaista. Eräs nainen roikotti minua pitkään, salasi parisuhteensa, otti kädestä kiinni ja tuijotti pitkään silmiin ym. hauskaa ja sitten lopulta, kun eräs tuntemani nainen yritti saada "jään väliltämme rikottua", joutui tunnustamaan että oikeasti seurustelee. Oikeasti ei ollut minusta koskaan kiinnostunut, vaan hän vain käytti miehiä ja upeaa ulkonäköään todella kehnon itsetuntonsa pönkittämiseen.
Sitten tietysti baarista tulee mieleen näitä "esitetään kiinnostunutta, pummataan juoma ja kadotaan kuin pieru saharaan". Tuttujen naisten kanssa joskus ollut tällaista, että lupaudutaan lähtemään leffaan ja seuraavana päivänä laitetaan viestiä, että "sori, oli sovittuna tapaaminen kaverin kanssa. Oon tosi pahoillani", minkä jälkeen ei vastata mitään viesteihin. Tai toinen on että treffit perutaan pari tuntia aikaisemmin ja sen jälkeen ei vastata mihinkään.
En tiedä onko miesten vai naisten käytös paskempaa, mutta sen sanon että paljon paskoja on molemmissa sukupuolissa.
Jätin itse exäni mutta sitä ennen hän nimitteli minua, ajoi minut siihen pisteeseen että hän halusi tulla jätetyksi ja hän luuli minua täysin eri ihmiseksi mitä olin, mies mm. sanoi että minä olen pakkomielteinen ja liian mustasukkainen hänestä jos kyselin vain viikonlopputekemisiä. Emme viettäneet aikaa yhdessä 24/7 joten tuo pakkomielteiseksi väittäminen oli todella asiatonta eikä liittynyt minuun mitenkään. Mies ei ollut tottunut siihen että kukaan kyselee Hänen tekemisiä ja minulla ei siis ollut "lupaa" kysellä Hänen tekemisiä ja vielä vuosienkin jälkeen kehtasi valehdella sukulaisilleen että minulla on "pakkomielle" häneen vaikka olin tavannut jo muita mukavampia miehiä, oli aikamoinen narsisti ja niin suuret luulot itsestään ettei vielä kellään toisella miehellä. Mies oli itse myös äärimmäisen mustasukkainen, heti tapailun alussa hän kyseli kaiken mahdollisen tiedon existäni ja kuinka montaa olen tapaillut jne. jne.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:13"]Oltiin tapailtu kuukausi, mies sanoi "mä en rakasta sua tarpeeksi". Silloin itketti, nyt naurattaa.
[/quote]
kuka edes rakastaa ketään tuossa vaiheessa? Enintään intohimoa voi tuntea.
[/quote]
Miehet on jotenkin kuupoja tossa jutussa :D. Itse olin tuntenut avokkini 2vk kun hän iski jarrut päälle ja kertoi, ettei tiedä haluaako olla loppuelämäänsä kanssani ja tehdä lapsia just mun kanssa. Oltiin fyysisesti nähty n. 5 kertaa. Oli vähän hämmentynyt olo kun itse halusin vaan tutustua enkä edes ajatellu tulevaisuutta. Minussa oli paljon vikoja kuulemma (mies halusi olla rehellinen). Oltiin kuulemma ihan eri maailmoista. Miksiköhän se vieläkin tuossa pyörii yli 5 vuoden jälkeen :D.
Lisää pls, näitä on mielenkiintosta lukea.
Oltiin seurusteltu 3 kuukautta ja nähtiin viikonloppuisin vuorotellen toistemme luona (välimatkaa 100 km). Meillä meni mielestäni hyvin. Meillä molemmilla oli lähekkäin syntymäpäivät, miehellä 5. päivä, minulla 7. päivä. Mies oli hyvin tietoinen tästä, koska hänestä oli erikoista, että meillä oli niin lähekkäin ja lisäksi luki horoskooppeja. Lauantaina oli 5. päivä eli miehen syntymäpäivä ja annoin hänelle lahjan. Olin tehnyt hienon kuvakirjan meidän seurustelusta ja olin todella ylpeä siitä. Mies avasi paketin ja kommentti oli "aijaa", selasi pari sivua ja jätti pöydälle. Lähdin miehen luota maanantaina (siis syntymäpäiväni aamuna) töihin, mies makasi aamulla sängyssä, ei onnitellut, ei mitään. Ihmettelin käytöstä, illalla soitin miehelle ja kysyin, haluaako hän olla kanssani. Sieltä tuli jotain tuhahdusta. Parin päivän päästä sain postipaketin, jossa oli tekemäni valokuvakirja, hammasharjani sekä avattu nenäliinapakettini, mikä oli jäänyt miehen luokse. Näin päättyi kolmen kuukauden seurustelu, ei mitään selitystä.
Seurustelin erään miehen kanssa muutaman kuukauden, meillä meni hyvin, näimme lähes joka päivä ja puhuimme avoimesti kaikesta. Olin ehtinyt varaamaan puoli vuotta aikaisemmin lomamatkan kolmen kaverini kanssa ja lähdin viikoksi reissuun. Miehellä oli minun asuntoni avaimet. Kun tulin matkalta, huomasin eteisessä miehen kenkien ja vaatteiden puuttuvan (suhde oli siis jo siinä jamassa, että puolet hänen tavaroistaan oli luonani). Sama meno jatkui muualla eli kaikki hänen henkilökohtaiset tavarat oli poissa ja keittiön pöydällä oli hänelle antamani vara-avain. Soitin miehelle ja kysyin, mitä täällä on oikein tapahtunut ja sain vastauksena, että hän oli tavannut toisen naisen. Siis viikon kestäneen lomareissun aikana! Kuukauden päästä mies otti yhteyttä ja halusi palata yhteen. Hän selitti, että viikko oli niin pitkä aika olla ilman seksiä, ettei hän muuten olisi minua jättänyt. Arvatkaa kaksi kertaa, otinko hänet takaisin.
Miespuoleinen tuttavani kertoi kuinka hän oli tapaillut naista tiivisti pari kuukautta. Olivat käyneet kaupungillakin jne. Sitten kerran hän kysyi milloin he taas näkisivät, niin nainen olikin vastannut, että ei nähdä enää, kun mieheni ei varmaankaan pitäisi siitä!
Olin kuulemma liian pragmaattinen!
Olin jonkin aikaa ihastellut erästä minua muutaman vuoden vanhempaa poikaa galtsussa (:D) ja lähdimme kaverini kanssa tämän pojan kotikaupunkiin katsomaan erästä keikkaa, jossa hänkin sattui sitten olemaan. Yllätyksekseni hän tuntui katselevan meitä kiinnostuneena, ja tulikin sitten juttelemaan, jäi koko illaksi seuraamme ja tarjosi meille vielä yöpaikkaa luotaan. Olin täysin kokematon miesten suhteen, joten yllätyin suuresti kun hän suuteli minua kotonaan ennen nukkumaanmenoa. Jälkikäteen hän pyysi ystävältäni yhteystietoni koska oli kuulemma niin ihastunut minuun ja laitteli hirmuisen nättejä viestejä. Minä tietenkin ihan pää pyörällä vastailin niihin, ja kun yhteisellä ystävällämme oli jotkut pippalot viikon-parin päästä sovimme tapaavamme siellä taas. Menin innoissani paikalle ja tämä reilu kaveri oli siellä kainalossaan joku tyttö, jota sitten pussaili koko illan edessäni :D
No, onneksi sain palauttaa hyvän teon muutamaa kuukautta myöhemmin kun hän ruikutti minua takaisin. Hieman teini tämä minun tarinani, mutta onneksi myöhemmin on kohdalle sattunut järkevämpiä tapauksia.
Paras on varmaankin se kerta, kun törmäsin baarissa silloiseen miesystävääni, joka oli siellä uuden naisensa kanssa. Jaahas, en tiennytkään, että juttumme on ohi.. Pelle.
Tämä ei oikeastaan tapahtunut minulle (ihme kyllä) mutta löysin eräältä keskustelufoorumilta exäni kirjoittaman jutun, teon jonka hän oli tehnyt yhdelle sinkkunaiselle:
Exäni oli kotoisin paikasta N. ja muutti sieltä pois ajat sitten. Eräällä treffisivulla mies kumminkin törmäsi sinkkunaiseen joka kertoi myös olevansa kotoisin paikasta N. Niinpä he sitten juttelivat aikansa ja sopivat treffeistä, naisen oli tarkoitus tulla miehen luo ensitapaamiseen. Nainen ihastui mieheen ja lupasi tulla junalla noin 5-6 tunnin matkan miestä tapaamaan toiselle puolen maata. Mies esitti netissä olevansa naiseen ihastunut ja lupasi olla paikalla kun nainen saapuisi, mies ei kumminkaan halunnut mennä paikkaan N. vaan halusi huijata naisen tulemaan luokseen, vaikka mies ei ollut aidosti yhtään kiinnostunut naisesta. Nainen sopi kaikki jutut valmiiksi ja läksi 5-6 tunnin junamatkan päähän innoissaan tapaamaan unelmiensa sinkkumiestä! sitten kun nainen saapui perille niin naisen ollessa juna-asemalla mies pistikin tekstiviestin ettei olekaan kotona että sattui jokin sairastapaus ja mies ei mitenkään voisi nähdä naista sinä päivänä, tietysti kovasti pahoitellen. Nainen oli ollut tietysti täysin ihmeissään ja kovin pettynyt, uusi nettituttumies ja "komea" sinkku tekikin tällaiset temput ja nainen luuli että kaikki oli totta. Niinpä nainen otti toisen junan jolla palasi kotiinsa, sekä aikaa että rahaa hukanneena. Miehen mielestä tämä oli aivan "loistava" temppu, juu niin loistava Ääliömiehen teko! että hävetti hänen puolestaan mutta moukka mikä moukka :( Toivottavasti se nainen löysi kunnollisen miehen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:13"]Oltiin tapailtu kuukausi, mies sanoi "mä en rakasta sua tarpeeksi". Silloin itketti, nyt naurattaa.
[/quote]
kuka edes rakastaa ketään tuossa vaiheessa? Enintään intohimoa voi tuntea.