Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karseimmat saamasi pakit?

Vierailija
26.07.2014 |

Mulle yksi mies oli asiallinen kasvotusten, mutta selän takana naureskeli ja vitsaili kavereilleen todella törkeään sävyyn. Vielä muutaman vuoden jälkeenkin sain kuulla tämän miehen tavatessani "ootkos vieläkin ihastunut hekoheko" -kommenttia. En ollut, vaan olin jo onnellisesti parisuhteessa nykyisen aviomieheni kanssa.

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:42"]

Pakko se vaan on todeta jälleen kerran, että (osa) miehistä on täyttä paskaa. Uskaltaisin jopa väittää, ettei naiset ole näin tylyjä pakkeja antaessaan?!

[/quote]

Naiset paljon tylympiä :(

Vierailija
42/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen halusi välttämättä antaa minulle, siis itse ehdotti ja vonkasi ja ruinasi. Sitten kuukauden paneskelun jälkeen kertoi, että nussii paria muutakin miestä samaan aikaan, itse asiassa usein samana päivänäkin. No lopetti suhteen kertomalla, että meinaa yrittää näistä kolmesta yhden kanssa vakavammin. Oli kyllä voittajaolo kun muija oli luonteeltaan ns täyshuora eikä ollut edes mikään kaunis. No silloin pillu kelpasi, mutta nyt kun mietin niin meinaa oksennus tulla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäääääää bitches

Vierailija
44/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissää hunajata makiata!

Vierailija
45/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden kaverin mies katosi klassisesti roskia viedessään. Edellisenä iltana oli vielä sanonut rakastavansa ja jaadajaada. Avopari, jolla lapsi kyseessä. Mies on ilmeisesti ryöminyt sittemmin takaisin.

Vierailija
46/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on myös jätetty syntymäpäivänä.

Oltiin seurusteltu vähän vajaa vuosi, ja oltiin varattu lomamatka mun synttäreiden kunniaksi. Tarkoitus oli lähteä mun synttäreitä seuraavana päivänä. Mä olin maksanut oman matkani ja mies omansa. No lähtöä edeltäneenä päivänä, eli syntymäpäivänäni yritin soittaa miehelle, että sovitaan mihin aikaan nähdään kentällä jne. Ei vastannut puhelimeen. Laitoin sitten perään viestiä että soittelin sillä asialla ja pakkailen tässä viimeisiä tavaroita ja en malta odottaa jne. Samana iltana mieheltä tuli sitten viestiä että "Ei sun varmaan kyllä kannata pakkailla eikä tulla sinne kentällekään, oon tässä miettinyt jo aika kauan että koko reissu on huono idea ja niin on tämä suhdekin. En siis ole tulossa. Hyvää syntymäpäivää kuitenkin :)"

Yksin en viitsinyt sitten reissuun lähteä, eikä rahoja saanut takaisin joten sinne meni vähän reilu tonni. Olin ihan paskana pitkään, enkä vieläkään ymmärrä miten mies vielä edellisenä päivänä vannoi rakkautta ja vihjaili kihloja vaihdettavan reissussa ja yhtäkkiä onkin "miettinyt kauan" eroa. Olisi voinut sitten kertoa mietteistään vähän ennen, ja ihan vaikka naamatusten eikä tolleen raukkamaisesti tekstarilla 10h ennen matkalle lähtemistä

Vierailija
47/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut erääseen mieheen, ja hän vaikutti ihastuneen minuun. Eräänä iltana kun törmäsin häneen kaupungilla, hän pyysi minut kanssaan lasilliselle. Illan aikana mies sitten kyseli kovasti muun muassa tulevaisuuden suunnitelmistani.

Mies olisi halunnut seksiä jo tuona iltana, minä en ollut vielä valmis siihen, mikä miestä aluksi kovasti harmitti. Illan päätteeksi hän kuitenkin sanoi, että haluaa nähdä minut uudestaan, eikä halua kanssani pelkkää yhden yön seksiä, vaan jotain pidempiaikaista. Mies oli juuri lähdössä matkalle, joten sovimme että tapaisimme hänen matkansa jälkeen. Intohimo suorastaan kipunoi välillämme.

Matkan jälkeen hän pyysi minut taas lasilliselle. Yllätyksekseni mukana oli hänen pari kaveriaan ja intohimosta ei ollut tietoakaan. Mies oli tosi tyly minua kohtaan ja flirttaili avoimesti muille naisille. Kun katsoin ihmeissäni hänen käytöstään, hän totesi, että miehenä hänen tehtävänsä on levittää siementään mahdollisimman monelle naiselle (!). Pian tämän jälkeen hän lähti baarista, enkä kuullut hänestä enää.

Tämä oli ilmeisesti miehen tapa kertoa, että matkan aikana oli syntynyt päätös pysyä sittenkin sinkkuna.

Vierailija
48/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokkini oli halunnut mennä kihloihin kanssani jo pidempään. Olin kieltäytynyt, koska mielestäni mies juoksi liikaa baareissa. En myöskään täysin luottanut hänen uskollisuuteensa, koska hän oli alkuaikoinamme jäänyt kiinni pettämisestä. Välirikon jälkeen olimme jatkaneet suhdetta, mutta eihän se luottamus noin vain palaa.

Mies vakuutteli minulle, että jos menemme kihloihin, hän alkaa ihan tosissaan panostaa suhteeseemme ja baarijuoksut jäävät. Lopulta suostuin, ja kihlat ostettiin.

Pian oli syntymäpäiväni. Mies oli luvannut järjestää minulle jonkun yllätyksen synttäriksi. Odotin lahjaa, kynttiläillallista tai sen sellaista. Miestä ei kuitenkaan kuulunut kotiin. Pari kertaa hän soitteli illan aikana jostain baarista, että tulee ihan kohta kotiin ja saan sen yllätyksen.

Joo, sain yllätyksen. Yllätys oli se, että mies ei tullut kotiin koko yönä. Muutamaa viikkoa myöhemmin sain toisen yllätyksen: miehelläni oli uusi nainen, jonka löysin eräänä päivänä mieheni kainalosta yhteisestä sängystämme. Kolmas yllätys oli se, että miehellä oli pokkaa vongata minua takaisin muutettuaan tämän uuden naisen luo, vaikka itsekin olin jo onnellisesti uudessa suhteessa. No, en tosiaan ollut enää kiinnostunut.

Mikähän vimma joillain miehillä on pilata naisensa syntymäpäivä (parista aiemmastakin kirjoituksesta päätellen) tai tehdä joku katoamis- tai muu törkeä temppu pian rakkaudentunnustusten tai oma-aloitteisten sitoutumislupausten jälkeen?

Vierailija
49/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi pelottaa, mitä mulla on vastassa vielä miesten osalta.:(

Vierailija
50/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
51/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tekstarilla jättöä miesten puolelta ja lisäksi liuta (tämä on siis ennemminkin sääntö kuin poikkeus) tapauksia, joissa miehestä ei vain ole kuulunut mitään. Itse olen ehkä vähän liikaakin sellainen, etten perään kysele ja yksi mies, jonka sitten myöhemmin näin eräässä kuppilassa, sanoi että oli odottanut multa viestiä, mutta koska musta ei kuulunut niin innostus lopahti. 

Vierailija
52/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jota tapailin muutamia kuukausia(asui myös osittain luonani töiden takia)...

oltiin porukalla bookattu mökkireissu uudeksivuodeksi, olisiko ollut kolmeksi yöksi. Välipäivinä kävi sitten ilmi, että peruutusten takia olisin porukan ainut nainen uudenvuodenaattoon saakka. No ei ongelmaa, oon tottunut kundiporukassa olemaan, ja kaikki oltiin kavereita keskenämme.. Hälytyskellot ois pitäny soida, kun mies ehdotti että jäisin kotiin. No. Se ois tarkottanut mulle yksinäistä uuttavuotta, joten lähdin kuitenkin lopulta mukaan.

Uudenvuodenaattona miehen eksä kavereineen pamahtaa paikalle. Jään täysin ulkopuoliseksi, mies ja eksä häviävät "juttelemaan" lähes koko illaksi. Seuraavana aamuna hän sitten dumppas mut, keskel lä kavereitaan yms. Sen jälkeen kohteli kuin paskaa, ja viikkoa myöhemmin oli eksänsä kanssa takas yhdessä.

Sattui ja pitkään.

Vierailija
53/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä haluan aikuistua poikamiehenä." 1,5v seurustelun jälkeen, 4pv ennen ylioppilaskirjoitusteni alkua.

Vierailija
54/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällänen 15v. teini juttu, mutta kerron kuitenkin...

Noh olin tosiaan juuri täyttänyt 15 ja oltiin kavereitten kanssa puistossa kännäämässä (ihastuskin oli paikan päällä). Oltiin kavereita, mutta ilmoitti että haluaa olla kanssani. Noh alettiin sitten seurustelemaan ja parin kk seurustelun jälkeen ihmettelin kun galtsussa oli erään tytön sivuilla aika läheisiä kuvia poikaystävästäni ja tytöstä. Oltiin kuitenkin joka päivä nähty ja kaikki oli ok. No sitten seuraavana päivänä lähetin viestiä ja kysyin kuvista. Juttumme oli kuulemma loppu ja käski painua helvettiin... :(

Vierailija
55/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:16"]

Mies totesi vain, että "Ei onnistu." Ei mitään selitystä. Kun katsoin kysyvästi, hän toisti: "Ei onnistu" ja tuijotti kylmästi kuin natsiupseeri. Aiemmin olin luullut hänen ihastuneen, ja hän todella antoi minun ymmärtää, että oli, kunnes erehdyin kysymään voisimmeko alkaa tapailemaan vakavammin. 

Minusta tuollaiset pakit ovat melkein pahimmat, kun asiaa ei selitetä millään lailla. 

[/quote]

Ihana natsiupseeri :D

Vierailija
56/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:20"]

Olin tosi ihastunut mieheen ja mieskin oli antanut ymmärtää tuntevansa samoja tunteita. Olin pyytänyt häntä luokseni yöksi. Vähän myöhemmin mies meni ulos tupakalle ja sattumoisin kuulin auki olevasta ikkunasta kun soitti kaverilleen ja kertoi "yhen muikin pyytäneen häntä luokseen ja kai sitä voisi paremman puutteessa käydä nusasemassa". Ei ilmeisesti tajunnut ikkunan olevan auki.

[/quote]

HAHAHA! :D Miten tämä mahtoi jatkua?!

Vierailija
57/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty aina vaan hiljaiset pakit eli puheluihin ja viesteihin ei enää koskaan vastattu :D En sitten mennyt koskaan kotioven taakse asiaa penäämään.

Nyt onneksi onnellisesti naimisissa.

Vierailija
58/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 06:44"]

Mies jota tapailin muutamia kuukausia(asui myös osittain luonani töiden takia)...

oltiin porukalla bookattu mökkireissu uudeksivuodeksi, olisiko ollut kolmeksi yöksi. Välipäivinä kävi sitten ilmi, että peruutusten takia olisin porukan ainut nainen uudenvuodenaattoon saakka. No ei ongelmaa, oon tottunut kundiporukassa olemaan, ja kaikki oltiin kavereita keskenämme.. Hälytyskellot ois pitäny soida, kun mies ehdotti että jäisin kotiin. No. Se ois tarkottanut mulle yksinäistä uuttavuotta, joten lähdin kuitenkin lopulta mukaan.

Uudenvuodenaattona miehen eksä kavereineen pamahtaa paikalle. Jään täysin ulkopuoliseksi, mies ja eksä häviävät "juttelemaan" lähes koko illaksi. Seuraavana aamuna hän sitten dumppas mut, keskel lä kavereitaan yms. Sen jälkeen kohteli kuin paskaa, ja viikkoa myöhemmin oli eksänsä kanssa takas yhdessä.

Sattui ja pitkään.

[/quote]

Huh, otan osaa, mulle kävi vähän samalla lailla. Oltiin bileissä ja poikaystäväni alkoi yhtäkkiä vaan jutella luokkakaverini kanssa vähän intiimimmin ja heidän seurustelu alkoi samana iltana, silmieni alla. Ei viitsinyt edes mua jättää ensin.

Vierailija
59/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran jättänyt kaverin puolesta ja vastaavasti taas kerran jättänyt kaverin pojan puolesta. Hauskaa.... Not. Teininä sitä oltiin niin reippaita. Toinen tapaus oli jotain 13-14 -vuotiaana, kun kaveri halusi lopettaa seurustelun ja mä vein sen puolesta luokkasormuksen sille pojalle takaisin. Toinen kerta taas yksi poika 16-17-vuotiaana marisi selän takana koko ajan, että haluaisi jättää mun parhaan kaverin ja avautui asiasta. Lopulta sanoin, että ok, mä kerron kaverille, että haluaa erota, mutta älä sitten kiukuttele, kun vihaa sua, kunnet itse saanut sanottua. Sanoin kaverille jotain epämääräistä vihjettä ja loput sitten tinkasi siltä pojalta. Noloa. Ei aikuisena tuollaisiin enää sekaantuisi.

Itseni on kerran jätetty aikuisena rumasti. Olin jo yli 30 ja mies oli 37. Kaikki oli hyvin, oli tapailtu jotain 8kk. Yksi päivä ei soittanut takaisin, eikä vastannut tekstariin. Odottelin vastausta ja yritin soittaa uudelleen, kun en tajunnut, missä ongelma, kun edellisellä kerralla oli vielä sovittu viikonlopuksi yhteistä menoa. Lopulta tuli sähköposti, jossa dumppasi mut muutamalla sanalla tylysti ja se siitä. Vastasin postiin kylmästi "ok, hyvää jatkoa". Mitäpä sitä enempää nöyryyttää itseään. Vieläkin tulee pahamaku suuhun, kun muistaa sen tylyn ja niukan ilmaisun jättämisessä. Sanamuoto oli tyyliä: "en toivo sulta enää yhteydenottoja" ja nimi alla.

Vierailija
60/142 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen(ollut ainakin) juuri se mies, joka hoiti jättämisen mitä typerimmällä tavalla.

Lopetin tekstarilla ja vaihdoin samantien liittymää. Kerran en vastannut yhteenkään yhteydenottoon. Olen jopa muuttanut salaa ulkomaille. Lisää löytyisi, mutta saman sorttista.

Ensiksi, haluan pyytää anteeksi kaikilta niiltä upeilta naisilta joille näin tein. Tuntui pahalta minustakin, mutta kun on idiootti niin on idiootti. Anteeksi.

Tehtyä en saa tekemättömäksi, mutta ymmärsin edes lopulta virheeni. Olin onnellinen, kun näin sosiaalisen median kautta, kuinka exät ovat löytäneet onnen. Paljon onnea, anteeksi että jarrutin sen löytymistä. Nyt voin vain yrittää katkaista kierteen, opettamalla omat lapseni oikeille tavoille.