Karseimmat saamasi pakit?
Mulle yksi mies oli asiallinen kasvotusten, mutta selän takana naureskeli ja vitsaili kavereilleen todella törkeään sävyyn. Vielä muutaman vuoden jälkeenkin sain kuulla tämän miehen tavatessani "ootkos vieläkin ihastunut hekoheko" -kommenttia. En ollut, vaan olin jo onnellisesti parisuhteessa nykyisen aviomieheni kanssa.
Kommentit (142)
Oltiin tapailtu kuukausi, mies sanoi "mä en rakasta sua tarpeeksi". Silloin itketti, nyt naurattaa.
No just sellaiset pakit ettei voi suoraan sanoa, eikä kertoa että on jo varattu. Roikuin siinä sitten epätietoisuudessa ja kuvittelin, että mies on vain ujo tmv! Lisäksi mies myös oli samanlainen kuin aloittajalla että tuon valehtelun lisäksi naureskeli ihastumiselleni ja sanoipa paljon muitakin loukkaavia asioita, esim. koita sinäkin löytää joku jne.
Ihan hirveä tapaus ja akateemisesta ihmisestä on kyse. Säälin hänen kumppaniaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:00"]
Mulle yksi mies oli asiallinen kasvotusten, mutta selän takana naureskeli ja vitsaili kavereilleen todella törkeään sävyyn. Vielä muutaman vuoden jälkeenkin sain kuulla tämän miehen tavatessani "ootkos vieläkin ihastunut hekoheko" -kommenttia. En ollut, vaan olin jo onnellisesti parisuhteessa nykyisen aviomieheni kanssa.
[/quote]
Kaikesta päätellen olit todella harvinaisuus, kun olit osoittanut mielenkiintoa ko. miestä kohtaan. En oikein keksi muuta syytä, miksi joku vielä useamman vuoden jälkeen laukoisi jotain tuollaista (tai ylipäätään)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:00"]
[/quote]
Kaikesta päätellen olit todella harvinaisuus, kun olit osoittanut mielenkiintoa ko. miestä kohtaan. En oikein keksi muuta syytä, miksi joku vielä useamman vuoden jälkeen laukoisi jotain tuollaista (tai ylipäätään)
[/quote]
Tiesin tällä miehellä olleen seurustelusuhteita, ei mitenkään erityisen paljon mutta jotain kuitenkin. Pidin siis aivan normaalina tapauksena, mutta tuo mun kohtelu sai tajuamaan, että kaikki ei todellakaan näy päälle päin. Uskon miehen halunneen vain pönkittää itsetuntoaan olemalla mulle ikävä. AP
Miksiköhän miehet eivät halua antaa pakkeja ystävällisesti? Aina joko väistellään, vältellään, häivytään mitään sanomatta eikä vastata viestiin ja sitten haukutaan ja naureskellaan, halutaan oikein kunnolla nolta ja nöyryyttää...
Tapasin netin kautta miehen, treffattiin kahvilassa. Meillä oli hauskaa, puhuttiin kaikesta. Kahvin jälkeen noustiin pöydästä, mentiin ulos ja mies sanoi, tämä oli tässä, toisia treffejä ei tule. Olihan se ihan rehellisesti tehty, kun ei vedättänyt tms., mutta olisi ollut kiva kuulla, mikä minussa oli vikana tai miten ihmeessä itse tulkitsin miehen kehinkielen niin väärin.
Joskus kauan kauan sitten sinkkuna soitin yöllä yhdelle todella kuumalle baarituttavuudelle, että tulisi panemaan, ei tullut, vaan pyysi, että olisin mennyt hänen luokseen :(
Yksi sanoi että olen liian paksu! Siis rakenteeltabi, en todellakaan ollut pullea. Kyllä satutti.
Yksi johon olin todella ihastunut, sanoi että haluaisi olla kanssani mutta asun liian kaukana (12 km).
:-D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:52"]
Tapasin netin kautta miehen, treffattiin kahvilassa. Meillä oli hauskaa, puhuttiin kaikesta. Kahvin jälkeen noustiin pöydästä, mentiin ulos ja mies sanoi, tämä oli tässä, toisia treffejä ei tule. Olihan se ihan rehellisesti tehty, kun ei vedättänyt tms., mutta olisi ollut kiva kuulla, mikä minussa oli vikana tai miten ihmeessä itse tulkitsin miehen kehinkielen niin väärin.
[/quote]
No nuohan oli harvinaisen kivat pakit. Enemmän mua vituttaa ne, jotka ei sano juuta ei jaata ja sitten kerrotaan ystävälleen, joka kertoo tyttöystävälleen, joka kertoo minulle et ei sitä kiinnosta koska.
Mies totesi vain, että "Ei onnistu." Ei mitään selitystä. Kun katsoin kysyvästi, hän toisti: "Ei onnistu" ja tuijotti kylmästi kuin natsiupseeri. Aiemmin olin luullut hänen ihastuneen, ja hän todella antoi minun ymmärtää, että oli, kunnes erehdyin kysymään voisimmeko alkaa tapailemaan vakavammin.
Minusta tuollaiset pakit ovat melkein pahimmat, kun asiaa ei selitetä millään lailla.
[/quote]
Olenkohan tapaillut samaa miestä. Kuulostaa aivan X:ltä! Ei mitään selitystä, vain kylmä EI.
[/quote]
Ei sinussa mitään vikaa ollut, et vain ollut sellainen ihminen, jota hän todellisuudessa etsi.
Olin tosi ihastunut mieheen ja mieskin oli antanut ymmärtää tuntevansa samoja tunteita. Olin pyytänyt häntä luokseni yöksi. Vähän myöhemmin mies meni ulos tupakalle ja sattumoisin kuulin auki olevasta ikkunasta kun soitti kaverilleen ja kertoi "yhen muikin pyytäneen häntä luokseen ja kai sitä voisi paremman puutteessa käydä nusasemassa". Ei ilmeisesti tajunnut ikkunan olevan auki.
Mies palasi yhteen exänsä kanssa, unohti vissiin mulle kertoa etukäteen, näin heidät yhdessä. Pöljä äijä.
Olin joskus ihastunut yhteen jätkään, ja luulin hänenkin olevan minuun. Laitoin sitten tekstiviestiä, jotenkin näin:"hei lähdetkö taas syömään, viimeksikin oli niin hauskaa. Eli Lähdetkö treffeille?".
Vastausta ei kuulunut koko päivänä, joten laitoin taas viestin, jossa kysyin saiko edellistä viestiäni. Vastaus Tuli tällä kertaa parissa minuutissa:"EN LÄHE, USKO JO ÄMMÄ". Hieman olin hämilläni, mutta tajusin pian että olen ihastunut pentuun. Oltiib tuolloin jotain 18v molemmat, selvästi häntä henkisesti kypsempi kuitenkin olin.
Niitä perinteisiä katoamistemppuja on ollut. Yksi työpaikkaromanssin poikanen meni semmoiseksi, että mies sanoi mun olevan ärsyttävä, etten tule koskaan saamaan miestä yms. aivan käsittämätöntä paskaa.
Se kliseinen "tämä ei johdu sinusta, vaan minusta..." on kyllä oikeastaan ihan hyvä tyyli hoitaa asia.
Huh huh. Mukavaa olla sinkku! :)
Ollaan kasvettu erilleen. Siis mies oli kasvanut toisen naisen perseeseen kiinni.
Pakko se vaan on todeta jälleen kerran, että (osa) miehistä on täyttä paskaa. Uskaltaisin jopa väittää, ettei naiset ole näin tylyjä pakkeja antaessaan?!
Hyi mikä mies! :(