Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)

Vierailija
26.07.2014 |

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

Kommentit (372)

Vierailija
261/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:39"]

ap ei todellakaan rakastanut tätä miestä. nyt sai vain hyvän tekosyyn tunteettomasti heittää mies pihalle.

[/quote]

En rakastanutkaan, koska rakkaudesta ei voi puhua vielä 5kk jälkeen. Mutta tekosyy se ei ollut, vaan syy. ap

[/quote]

Tunnut5 aika kalmankylmä olevan muutenkin. Oot ihmisen kanssa 5kk; jota et rakasta. Hertti mookari.

[/quote]

En ole ap, mutta olisi aika erikoista jos joku oikeasti rakastaisi toista noin lyhen ajan jälkeen. Ei silloin ole edes oppinut tuntemaan toista täysin. Ei se rakkaus yhtäkkiä vaan roihahda heti kun päätetään alkaa seurustella.

Vierailija
262/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:03"]

toivon, että ap et antanut tämän palstan vaikuttaa päätökseesi. Tämä on nimittäin todella huono paikka kysyä neuvoja ja niiden perusteella tehdä noin suuria ratkaisuja noin pikaisesti. Ihan ottamatta kantaa oliko ratkaisusi oikea vai väärä.

[/quote]

Kyllä mä ihan itse tämän mietin läpi ja tein päätöksen, vaikka täältä kysyinkin mielipiteitäni. Olen täysin varma siitä, ettei se mies ollut se oikea. Oksettava. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ap:n puolella luettuani ketjun. Ei mies kuulosta siltä, että olisi edes alkujaan ollut tosissaan. Oliko ap vain paikka jonne muuttaa oman asunnon lähtiessä alta.

Jos äijäporukassa nauraen sanotaan noin, niin siinä on todellinen ajatus pahasti esillä eikä oikeasti ajatella toisin.

Ap, tsemppiä sulle ja parempaa parisuhdetta tulevaisuudessa!

Vierailija
264/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:52"]

Jos oli muuten hyvä mies ja tollasen takia eroaa, niin voi sentään. En usko että noin huonolla sietokyvyllä saa yhtäkään suhdetta toimimaan. Pahempiakin juttuja olen kuullut, naisten ja miesten suusta. Osa huumorilla ja osa vitutukseen. Silti useilla menee suhteissa hyvin ja arvostavat. Herrasmiehetkin mokailee joskus, kuten sinäkin! Ja mielestäni nyt teit virheen, jos pelkästään parin lauseen takia eroat. Ja mielestäni äijähän hieman kehaisi pitävänsä tissejäsi. En tiedä mitä pyhimyksiä täällä liikkuu.. Tulee vain mieleen että onko ketään sinun arvollesi tarpeeksi hieno, onko anteeksi antaminen noin vaikeaa?

Sinuna minulla ei olisi ystäviä.

[/quote]

Se, että pahempiakin kommentteja voi keksiä, ei vähennä tuollaisen käytöksen törkeyttä. Kyllä tuo kertoo miehen ajatusmaailmasta kaiken tarvittavan, moukka mikä moukka. Osaan antaa anteeksi mutta tuollaisia kommentteja en halua anteeksi antaa.

Ja onneksi minulla on niin ihania, välittäviä ja kohteliaita ystäviä, etteivät he ikinä sanoisi mitään tuollaista. Toivoisin että sinullakin olisi. ap

[/quote]

Olen loukkaantunut asioista, joita ei ole tarkoitettu loukkaaviksi joskus. Eikä kaikki ole edes olleet juntteja ja jotkut ovat äärettömän hyvätahtoisia ja kohteliaita, enkä ikinä vaihtaisi pois! Pahiten minua on kuitenkin puolisoni satuttanut, eniten kyllä olen häneltä saanutkin.

Vierailija
265/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:03"]

toivon, että ap et antanut tämän palstan vaikuttaa päätökseesi. Tämä on nimittäin todella huono paikka kysyä neuvoja ja niiden perusteella tehdä noin suuria ratkaisuja noin pikaisesti. Ihan ottamatta kantaa oliko ratkaisusi oikea vai väärä.

[/quote]

Kyllä mä ihan itse tämän mietin läpi ja tein päätöksen, vaikka täältä kysyinkin mielipiteitäni. Olen täysin varma siitä, ettei se mies ollut se oikea. Oksettava. ap

[/quote]

Siis mielipiteitä, ei mielipiteitäni. Ja 303, niinpä! Ei kyllä tule ikävä tuollaista miestä. ap

Vierailija
266/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 5kk:n jälkeen yksi kommentti muuttaa käsityksen ihmisestä.. Ettekö oikeasti ole puhunut mistään? Ihmeen kylmästi pystyt toimimaan, että varmaankin teit oikean ratkaisun. Ihan miehesi takia kun et Tossa ajassa ole kiintynyt toiseen ja tunnet noin vähän häntä kohtaan.

Vierailija
267/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:19"]

Jos 5kk:n jälkeen yksi kommentti muuttaa käsityksen ihmisestä.. Ettekö oikeasti ole puhunut mistään? Ihmeen kylmästi pystyt toimimaan, että varmaankin teit oikean ratkaisun. Ihan miehesi takia kun et Tossa ajassa ole kiintynyt toiseen ja tunnet noin vähän häntä kohtaan.

[/quote]

Kyllä se yksi kommentti voi muuttaa käsityksen, jos se on noin törkeä ja ala-arvoinen. Ja varmasti latelee samanlaisia kommentteja muulloinkin, nyt vain satuin kuulemaan. Ja tein ihan oikean ratkaisun, ihan itseni takia. ap

Vierailija
268/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran ap itse sanot ettet vielä viiden kuukauden jälkeen rakastanut miestä, miksi ihmeessä jo asuit hänen kanssaan? vaikka kuinka toiselta menisi kämppä alta ym. ikävää, ei säälistä oteta ketään luokseen asumaan. vasta sitten kun tunteet sanoo, että haluaa jakaa elämänsä kokonaan toisen kanssa muutetaan yhteen. toisin sanoen, tehän olitte vain sekstailevia kämppiksiä. luettuani ketjun läpi, vaikutat ap niin kylmältä ja kovalta ihmiseltä, että toivon jonkun miehen joskus jättävän sinut yhtä kylmästi ja tunteettomasti kuin sinä jätit tämän miehen. vielläpä toivon hänenkin jakavan sen kaiken täällä av palstalla, palstalaisten kannustaessa käsiään taputtaen.

Vierailija
269/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:41"]

kun kerran ap itse sanot ettet vielä viiden kuukauden jälkeen rakastanut miestä, miksi ihmeessä jo asuit hänen kanssaan? vaikka kuinka toiselta menisi kämppä alta ym. ikävää, ei säälistä oteta ketään luokseen asumaan. vasta sitten kun tunteet sanoo, että haluaa jakaa elämänsä kokonaan toisen kanssa muutetaan yhteen. toisin sanoen, tehän olitte vain sekstailevia kämppiksiä. luettuani ketjun läpi, vaikutat ap niin kylmältä ja kovalta ihmiseltä, että toivon jonkun miehen joskus jättävän sinut yhtä kylmästi ja tunteettomasti kuin sinä jätit tämän miehen. vielläpä toivon hänenkin jakavan sen kaiken täällä av palstalla, palstalaisten kannustaessa käsiään taputtaen.

[/quote]

Kyllä, otin miehen säälistä luokseni asumaan ja siinä tein virheen. Olen lämmin, välittävä ihminen joten olet nyt kyllä tehnyt tulkintavirheen. Toivon samaa kohtaloa sinulle kuin sinä minulle. Tosin miehesi voisi vielä pettää sinua ennen kuin jättää sinut tunteettomasti ja kylmästi. ap

Vierailija
270/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Sinustako on lämmintä ja tunnerikasta toivoa toiselle ikävää eroa? Tai pitää alkavaa suhdetta kämppisten sekstailuna? En ymmärrä ollenkaan. Ap kirjoittaa tiiviisti, eikä märehdi tunteistaan, se ei tarkoita että hän olisi kylmä ja tunteeton.

Onnellisessa ympäristössä kasvanut ihminen tuntuu läheisriippuvaisesta helposti kylmältä, vaikka tosiasiassa asia voi olla päinvastoin. Toisiin ripustautuva rakastuu tulenpalavasti kuvitelmaansa ihannepuolisosta ja suhtautuu kylmästi, kun toinen sitten osoittautuukin erilaiseksi. Sitten tehdään mattinykäset ja uskotaan joka kerta uudelleen, että nyt tämä kestää. Kun taas ap tietää ihan hyvin, että alussa ei vielä tiedetä toisesta paljon mitään.

Ap on oikeassa, joskus tulee selväksi kertavirheestä, että meistä ei paria tullutkaan. Ne jotka toisin ajattelevat, ilmeisesti ovat niin lapsenomaisia, että kokevat tilanteen samanlaisena kuin jos vanhemmat hylkäisivät lapsensa yhden virheen perusteella. Vaikka nykyisin on muotia valikoida puolisomateriaalia loputtomiin ihan jo ulkonäköperusteilla ja muilla yhtä naurettavilla syillä, niin kun puhutaan todellisesta henkisestä kuilusta, sellaisesta ei pitäisi muka äkkiä piitata ollenkaan. Vaan mitenpä olet piittaamatta. Silloinhan kuilua ei ole, kun joku alistuu pitämään törkyturpaa helmenä, kun tämä ei sentään lyö. Siinä on vakka löytänyt kantensa, ainakin niin kauan kunnes solvausten vastaanottaja aikuistuu huomaamaan, että hänen ei  ole pakko antaa lytätä itseään päivä päivältä huonompaan jamaan.

Minun silmääni tässä yrittää tyytyjien lauma iskeä porukalla heikkona hetkenä aapeen kimppuun siinä toivossa, että saisivat hänet kampitettua kuralätäkköön. Ensin asialla oli pösilöherraan samaistuva samanhenkisten teinien heimo, mutta ne lähtivät sittemmin pelaamaan itseään tajuttomiksi.

Vierailija
271/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Sinustako on lämmintä ja tunnerikasta toivoa toiselle ikävää eroa? Tai pitää alkavaa suhdetta kämppisten sekstailuna? En ymmärrä ollenkaan. Ap kirjoittaa tiiviisti, eikä märehdi tunteistaan, se ei tarkoita että hän olisi kylmä ja tunteeton.

Onnellisessa ympäristössä kasvanut ihminen tuntuu läheisriippuvaisesta helposti kylmältä, vaikka tosiasiassa asia voi olla päinvastoin. Toisiin ripustautuva rakastuu tulenpalavasti kuvitelmaansa ihannepuolisosta ja suhtautuu kylmästi, kun toinen sitten osoittautuukin erilaiseksi. Sitten tehdään mattinykäset ja uskotaan joka kerta uudelleen, että nyt tämä kestää. Kun taas ap tietää ihan hyvin, että alussa ei vielä tiedetä toisesta paljon mitään.

Ap on oikeassa, joskus tulee selväksi kertavirheestä, että meistä ei paria tullutkaan. Ne jotka toisin ajattelevat, ilmeisesti ovat niin lapsenomaisia, että kokevat tilanteen samanlaisena kuin jos vanhemmat hylkäisivät lapsensa yhden virheen perusteella. Vaikka nykyisin on muotia valikoida puolisomateriaalia loputtomiin ihan jo ulkonäköperusteilla ja muilla yhtä naurettavilla syillä, niin kun puhutaan todellisesta henkisestä kuilusta, sellaisesta ei pitäisi muka äkkiä piitata ollenkaan. Vaan mitenpä olet piittaamatta. Silloinhan kuilua ei ole, kun joku alistuu pitämään törkyturpaa helmenä, kun tämä ei sentään lyö. Siinä on vakka löytänyt kantensa, ainakin niin kauan kunnes solvausten vastaanottaja aikuistuu huomaamaan, että hänen ei  ole pakko antaa lytätä itseään päivä päivältä huonompaan jamaan.

Minun silmääni tässä yrittää tyytyjien lauma iskeä porukalla heikkona hetkenä aapeen kimppuun siinä toivossa, että saisivat hänet kampitettua kuralätäkköön. Ensin asialla oli pösilöherraan samaistuva samanhenkisten teinien heimo, mutta ne lähtivät sittemmin pelaamaan itseään tajuttomiksi.

[/quote]

Kiitos, onnistuit muotoilemaan asian todella hyvin! Juuri näin ajattelen itsekin. ap

Vierailija
272/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:52"]

Jos oli muuten hyvä mies ja tollasen takia eroaa, niin voi sentään. En usko että noin huonolla sietokyvyllä saa yhtäkään suhdetta toimimaan. Pahempiakin juttuja olen kuullut, naisten ja miesten suusta. Osa huumorilla ja osa vitutukseen. Silti useilla menee suhteissa hyvin ja arvostavat. Herrasmiehetkin mokailee joskus, kuten sinäkin! Ja mielestäni nyt teit virheen, jos pelkästään parin lauseen takia eroat. Ja mielestäni äijähän hieman kehaisi pitävänsä tissejäsi. En tiedä mitä pyhimyksiä täällä liikkuu.. Tulee vain mieleen että onko ketään sinun arvollesi tarpeeksi hieno, onko anteeksi antaminen noin vaikeaa?

[/quote]

Se, että pahempiakin kommentteja voi keksiä, ei vähennä tuollaisen käytöksen törkeyttä. Kyllä tuo kertoo miehen ajatusmaailmasta kaiken tarvittavan, moukka mikä moukka. Osaan antaa anteeksi mutta tuollaisia kommentteja en halua anteeksi antaa.

Ja onneksi minulla on niin ihania, välittäviä ja kohteliaita ystäviä, etteivät he ikinä sanoisi mitään tuollaista. Toivoisin että sinullakin olisi. ap

[/quote]

Miksi helvetissä sun pitää täältä sitten kysellä mitään. Jos muutama kymmenen yläpeukuttaa sua tuhansista. Niin eikö tämä herätä mitään? Mistä tiedät mikä joukko juuri se on. Se esim. syrjääntyneiden joukko vai muumit kadoksissa -joukko? Tai tai....

Vierailija
273/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:38"]En ymmärrä miksi joidenkin pitää olla noin ilkeitä, miksi pitää sanoa noin julmia asioita ihan tuntemattomillekin. Viittaan noihin tiettyihin kommentteihin, kaikki varmasti tietää mihin. Enkä ole ap.

[/quote]

Me ei vaan sanoa sä teet. Heität ihmisen pihalle ilman kattoa pään päällä. Ja kaikki vaan sen takia kun muka itse tiedät ettei sulla ole riiput mutta silti vaan pihalle.

Vierailija
274/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:59"]

En mäkään ymmärrä. Aloituksesta tulee sellainen kuva että kaikki on OK. Ja sitten YKSI virhe ja se on siinä. Kaveri on kokematon, kuten ap:kin. Mutta kohtuuton ratkaisu. Ei ihan kaikki muumit laaksossa, ratkaisun perusteella.

[/quote]

En jaksa perustella sataan kertaan että miksi päädyin tähän ratkaisuun, joten totean lyhyesti: Kyllä tuo kertoo miehen ajatusmaailmasta kaiken tarvittavan, en halua tuollaisia ihmisiä lähelleni. Parempiakin on. ap

[/quote]

Luuletko saavasi tuolla giljotiinimeiningillä??

Vierailija
275/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:29"]

[/quote]

[/quote]

Miksi helvetissä sun pitää täältä sitten kysellä mitään. Jos muutama kymmenen yläpeukuttaa sua tuhansista. Niin eikö tämä herätä mitään? Mistä tiedät mikä joukko juuri se on. Se esim. syrjääntyneiden joukko vai muumit kadoksissa -joukko? Tai tai....

[/quote]

En kyselekään enää mitään, vaan keskustelen aiheesta kun tämä selvästi kiinnostaa. Ja mitä ihmettä, ei täällä koskaan näe mitään tuhansia peukkuja yhdessä kommentissa, vaikka luettu olisi todella monta kertaa... Selvästi suurin osa on kanssani samaa mieltä, jos yhtään olet seurannut keskustelua. Ja jos et huomannut niin yläpeukkuja on kommenteissani huomattavasti enemmän kuin alapeukkuja, ei sillä että niitä laskisin. ap

Vierailija
276/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:38"]En ymmärrä miksi joidenkin pitää olla noin ilkeitä, miksi pitää sanoa noin julmia asioita ihan tuntemattomillekin. Viittaan noihin tiettyihin kommentteihin, kaikki varmasti tietää mihin. Enkä ole ap.

[/quote]

Me ei vaan sanoa sä teet. Heität ihmisen pihalle ilman kattoa pään päällä. Ja kaikki vaan sen takia kun muka itse tiedät ettei sulla ole riiput mutta silti vaan pihalle.

[/quote]

Minä en kirjoittanut tuota kommenttia. Ja todellakin heitän kun kyseessä on vain ja ainoastaan mun asunto, saan kyllä päättää kuka tänne on tervetullut ja kuka ei. Pihalle siksi, koska kusipäämoukat ja lapselliset kersat ei täällä kattoni alla asu. ap

Vierailija
277/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:39"]

ap ei todellakaan rakastanut tätä miestä. nyt sai vain hyvän tekosyyn tunteettomasti heittää mies pihalle.

[/quote]

En rakastanutkaan, koska rakkaudesta ei voi puhua vielä 5kk jälkeen. Mutta tekosyy se ei ollut, vaan syy. ap

[/quote]

Tunnut5 aika kalmankylmä olevan muutenkin. Oot ihmisen kanssa 5kk; jota et rakasta. Hertti mookari.

[/quote]

En ole ap, mutta olisi aika erikoista jos joku oikeasti rakastaisi toista noin lyhen ajan jälkeen. Ei silloin ole edes oppinut tuntemaan toista täysin. Ei se rakkaus yhtäkkiä vaan roihahda heti kun päätetään alkaa seurustella.

[/quote]

Ootko kuullut koskaan rakastumisesta tai vaikka ensisilmäyksellä rakastumisesta ja yhdessä ollaan oltu 50v tms???

Vierailija
278/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:03"]

[/quote]

[/quote]

Etkö sä alussa sanonut että ajattelit olevasi liian herkkä kun loukkaannuit mutta varmistuit palstan kautta. Eli teit ratkaisun tämän palstan perusteella. Paskaa puhut.

Vierailija
279/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ootko kuullut koskaan rakastumisesta tai vaikka ensisilmäyksellä rakastumisesta ja yhdessä ollaan oltu 50v tms???

[/quote]

Olen eri vastaaja, mutta ei kukaan voi oikeasti silmänräpäyksessä rakastua tietämättä mitään. Ihastua kyllä voi ja rakastuakin sitten kun tutustuu. Tuo "silmänräpäyksessä rakastuminen" on vain jotain ihmeellistä hömppää, siitä saa tehtyä kivoja leffoja ja kirjoja. Ja kivahan se on sellaisesta haaveilla.

Vierailija
280/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Kyllä, otin miehen säälistä luokseni asumaan ja siinä tein virheen. Olen lämmin, välittävä ihminen joten olet nyt kyllä tehnyt tulkintavirheen. Toivon samaa kohtaloa sinulle kuin sinä minulle. Tosin miehesi voisi vielä pettää sinua ennen kuin jättää sinut tunteettomasti ja kylmästi. ap

[/quote]

Sulla ei ole kyllä ole ihan kaikki kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan