miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:37"]
Tämä keskustelu on aivan turhaa jankkaamista. AP on mielestään niin täydellinen että on aivan sama mitä me hänelle yritämme sanoa. Kaikkeen löytyy jokin selitys miksi hän ei ole kelvannut mutta tietenkään syy ei ole hänessä.
Ota ap peili käteen ja mieti oisko edes pieni mahdollisuus että se syy löytyiskin oikeesti sieltä peilistä?
[/quote]
ei en ole täydellinen kukaan ei ole. kyllä minussakin on vikaa esim siinä kun en uskalla lähestyä naissia kun netissä vaan enkä esim baarissa olen siinä suhteessa liian ujo. ja siinä kun en niin innostu yli 30 vuotiaista naisita niin kyllähän se rajaa nais ehdokkaita pois paljonkin niin siksikään en ole löytäny pitää ehkä alkaa katsella niitäkin
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:20"]
" mutta minä olen käsittänyt että naiset tekeee alotteita vain hyvin harvoin riippumatta että onko 18 vai 30 vai 50 vuotta"
.....
OLET KÄSITTÄNYT VÄÄRIN ! Naiset eivät tee vain sinun tapauksessasi aloitteita koska sinussa on joku vika mitä me kaikki täällä yritämme sinulle jankuttaa !!!
[/quote]
miehet on aina tehneet alotteet se on aina ollut miehen tehtävä ja on edelleen naiset odottaa että miehet ottaa ensimmäisen askeleen. jotkut harvat naiset tekee alotteita mutta on ihan tosi asia että miehet joutuu melkein aina tekemään sen kaikissa keskusteluissakin lukee niin ja olen nähnyt itsekkin
[/quote]
kyl se varmaan on noin sun maailmassa, jossa odotat 18-kesäisen tytön tekevän aloitteen 34-vuotiaan miehen lähestymisessä. Noilla intresseillä se taatusti menee niin että sinä joudut lähestymään niitä lukioikäisiä, jotka poistuvat kikatellen. Sun ei tulisi kuitenkaan näiden kokemusten perusteella valittaa sitä että NAISET eivät lähesty sua. Noin aikuisena miehenä sun pitäisi ymmärtää että 18-vuotias on vielä teini (teini-ikä on 13-19). Muotoile siis ongelma uudelleen: miksei teinit vastaa mulle, apua!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:40"]
Tämä keskustelu on aivan turhaa jankkaamista. AP on mielestään niin täydellinen että on aivan sama mitä me hänelle yritämme sanoa. Kaikkeen löytyy jokin selitys miksi hän ei ole kelvannut mutta tietenkään syy ei ole hänessä.
Ota ap peili käteen ja mieti oisko edes pieni mahdollisuus että se syy löytyiskin oikeesti sieltä peilistä?
[/quote]
ei en ole täydellinen kukaan ei ole. kyllä minussakin on vikaa esim siinä kun en uskalla lähestyä naissia kun netissä vaan enkä esim baarissa olen siinä suhteessa liian ujo. ja siinä kun en niin innostu yli 30 vuotiaista naisita niin kyllähän se rajaa nais ehdokkaita pois paljonkin niin siksikään en ole löytäny pitää ehkä alkaa katsella niitäkin
[/quote]
siis onko sulle se isoin ongelma juuri tuo 30 vuotiaiden ulkonäkö?? Eikö ajatusmaailma merkkaa sun ikäisenä jo vähän enemmän?
Typerää perustella lastenhankinnalla sitä että oot kiinnostuneempi teineistä kuin kolmekymppisistä. Kolmekymppiset naiset juuri on siinä iässä, jossa ollaan jo valmiita perheen perustamiseen, mutta 18-20-vuotiaat eivät!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:20"]
" mutta minä olen käsittänyt että naiset tekeee alotteita vain hyvin harvoin riippumatta että onko 18 vai 30 vai 50 vuotta"
.....
OLET KÄSITTÄNYT VÄÄRIN ! Naiset eivät tee vain sinun tapauksessasi aloitteita koska sinussa on joku vika mitä me kaikki täällä yritämme sinulle jankuttaa !!!
[/quote]
miehet on aina tehneet alotteet se on aina ollut miehen tehtävä ja on edelleen naiset odottaa että miehet ottaa ensimmäisen askeleen. jotkut harvat naiset tekee alotteita mutta on ihan tosi asia että miehet joutuu melkein aina tekemään sen kaikissa keskusteluissakin lukee niin ja olen nähnyt itsekkin
[/quote]
kyl se varmaan on noin sun maailmassa, jossa odotat 18-kesäisen tytön tekevän aloitteen 34-vuotiaan miehen lähestymisessä. Noilla intresseillä se taatusti menee niin että sinä joudut lähestymään niitä lukioikäisiä, jotka poistuvat kikatellen. Sun ei tulisi kuitenkaan näiden kokemusten perusteella valittaa sitä että NAISET eivät lähesty sua. Noin aikuisena miehenä sun pitäisi ymmärtää että 18-vuotias on vielä teini (teini-ikä on 13-19). Muotoile siis ongelma uudelleen: miksei teinit vastaa mulle, apua!
[/quote]
ei ei sen välttämättä tarvitse olla 18 tai mikään teini minulla on ihanne kumppani kohdassakin yläikärajana 29 vuotta eli senkin ikäinen nainen kävisi hyvin. naiset vaan ei tee alotteita siinäkään iässä
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:51"]
Typerää perustella lastenhankinnalla sitä että oot kiinnostuneempi teineistä kuin kolmekymppisistä. Kolmekymppiset naiset juuri on siinä iässä, jossa ollaan jo valmiita perheen perustamiseen, mutta 18-20-vuotiaat eivät!
[/quote]
älkää tarttuko tuohon teini asiaan kun lähes 30 vuotiaskin nainen käy hyvin ja vanhempikin jos löytyy joku upea yksilö. mutta kyllä minun ikäset naiset olisi jo aika vanhoja äidiksi varsinkin kun ensin pitää tutustua jne ei lapsia voi heti tehdä kun tapaa naisen
Minä ottaisin kuvan pois. Ihan siitä syystä, että minusta tuntuisi ikävältä tehdä treffit jonkun kanssa, jonka kuvan on nähnyt moni muukin. Ajattele sitä niin, että baanalla kulkee ihmisiä, joista heti voi tusina pari sanoa: ei hitto, toi on sillä klikkaa mua -palstalla.
Joten kuva pois ja heti - senhän voi sitten lähettää sellaiselle, jonka aikoo oikeesti tavata.
Kyllä ne naiset tekis aloitteita missä iässä vaan jos oisit vaan tarpeeks haluttavan näköinen. Ja piste.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:40"]
[/quote]
[/quote]
siis onko sulle se isoin ongelma juuri tuo 30 vuotiaiden ulkonäkö?? Eikö ajatusmaailma merkkaa sun ikäisenä jo vähän enemmän?
[/quote]
ei en tarkoittanut pelkkää ulko näköä vaan ikä voi näkyä muutenkin ei esim jaksa innostua yhtä paljon asioista kun nuoremmat tai on jo vähän kaavoihin kangistunut kyynistynyt jne ei tietenkään kaikki mutta yleisemmin kun nuoremmat
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:57"]
Kyllä ne naiset tekis aloitteita missä iässä vaan jos oisit vaan tarpeeks haluttavan näköinen. Ja piste.
[/quote]
minun kokemuksen mukaan asia ei ole näin
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:12"]
Olen samaa mieltä kuin edelliset vastaajat: jos ilmoitustekstisi on yhtä surkeaa suomen kieltä kuin tämän ketjun avausviesti, niin itse ainakin jättäisin vastaamatta. Opettele edes perusjutut, kuten yhdyssanat ja välimerkit. Ei tarvitse kirjoittaa täydellisesti, mutta noin onneton kieli kertoo kyllä ihmisestä aika paljon...
[/quote]sinä olet hirveä lehmä, menikö oikein?
t ei ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:56"]
Minä ottaisin kuvan pois. Ihan siitä syystä, että minusta tuntuisi ikävältä tehdä treffit jonkun kanssa, jonka kuvan on nähnyt moni muukin. Ajattele sitä niin, että baanalla kulkee ihmisiä, joista heti voi tusina pari sanoa: ei hitto, toi on sillä klikkaa mua -palstalla.
Joten kuva pois ja heti - senhän voi sitten lähettää sellaiselle, jonka aikoo oikeesti tavata.
[/quote]
en ihan ymmärtänyt siis mitä se haittaa jos moni on nähnyt kuvan? kun ei siinä ole mitään noloa että on seuranhaku sivulla
Ootko saanut sillä uudella ilmoituksella nyt yhteydenottoja (sen 33v naisen lisäksi)?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:24"]
Ootko saanut sillä uudella ilmoituksella nyt yhteydenottoja (sen 33v naisen lisäksi)?
[/quote]
en mutta laitoin ite viestiä muutamalle naiselle ja pari niistä vastasi saa nyt nähdä tuleeko mitään
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:24"]
[/quote]
en mutta laitoin ite viestiä muutamalle naiselle ja pari niistä vastasi saa nyt nähdä tuleeko mitään
[/quote]
Onnea! Toivottavasti tulee. Minkä ikäisiä ne on?
ap laita linkki tänne tai joku idioottivarma vihje niin varmasti tulee yhteydenottoja ;)
ap, jos ei nyt tärppää näiden uusien yhteydenottojen kanssa, niin miten aiot muuttaa strategiaasi ...koska muutettavahan sitä on joka tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:32"]
Kyllä naisetkin nykyaikana tekee aloitteita ihan samassa määrin kuin miehetkin. Ja varsinkin baarissa! Etkös sinä sielläkin sanonut olevasi ilman naisten huomiota?
[/quote]
Nyt ulos sieltä kuplasta, vai että naiset muka tekee aloitteita samassa määrin kuin miehtkin :D Ei ainakaan haastattelututkimusten mukaan.
[/quote]
Niinpä, kyllä ap tässä asiassa on oikeassa (melkein kaikessa muussa olenkin sitten eri mieltä sen kanssa...).
Jotkut naiset seuloo oikeinkirjoituksen perusteella. Toiset pituuden perusteella. Kuva on ihan hyvä olla, sillä silloin sinuun ottaa yhteyttä juuri ne naiset, jotka viehättyvät sinusta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:32"]
Kyllä naisetkin nykyaikana tekee aloitteita ihan samassa määrin kuin miehetkin. Ja varsinkin baarissa! Etkös sinä sielläkin sanonut olevasi ilman naisten huomiota?
[/quote]
kyllä olen sielläkin ilman naisten huomiota ainakin niissä baareissa jossa minä käyn on vaan tyttö/nais porukoita kikattamassa ei ne lähesty miehiä kun korkeintaan vitsillä ja kamalassa kännissä
[/quote]
Kuvailit parikymppisten tyttöjen käytöstä. Jos olisit kiinnostunut omanikäisistäsi tai jopa pari vuotta vanhemmista naisista, niin kokemuksesi olisi aika erilainen. 18-vuotiaan ja 34-vuotiaan naisen välillä on aika iso ero.
[/quote]
niin katselenkin yleensä jotain 18-25 vuotiaita naisia mutta minä olen käsittänyt että naiset tekeee alotteita vain hyvin harvoin riippumatta että onko 18 vai 30 vai 50 vuotta
[/quote]
Ap, MIKSI SINÄ KOLMEVITONEN MIES katselet baarissa enimmäkseen itseäsi 10-16 vuotta nuorempia tyttöjä? Esim. tuo 16 vuoden ikäero 18-vuotiaaseen on aika huima, voisit melkein jo olla sen ikäisen isä, oletko koskaan ajatellut? Onko sulla jotain kolmekymppisiä naisia vastaan???
[/quote]
olen 34. en voi mitään sille ett'ä pidän enemmän nuoremmista tuskin minä olisin tehnyt 10 tai 16 vuotiaana lapsia eli en voisi olla isä ja vaikka voisin niin en ole kuitenkaan. ei 30 vuotiaissa naisissa varsinaisesti vikaa ole mutta niissä kyllä näkyy vähän jo ikä ja haluun vielä lapsia niin nuorempi olisi senkin takia parempi
[/quote]
Voisitko ajatella rakkaussuhdetta 16-vuotiaan kanssa, tai nuoremmankin, jos se olisi sallittua? Ei 16- ja 18-vuotiaan ajatusmaailmassa ole merkittävää eroa kypsyyden kannalta, teinejä molemmat.
[/quote]
en voisi 16 kuulostaa jo liian nuorelta. minä ainakin olin ihan erillainen 16 ja 18 vuotiaana 16 vuotiaana asuin vielä kotona ja olin ihan lapsi ja vastuuton mutta 18 vuotiaana muutin omilleni aloin huolehtia laskuista ja kaikista omista asioista jne siinä väkisinkin kypsyi