miksei naiset vastaa mulle deittisivulla apua
Mulla on siellä kuva ja keski mittainen kuvaus itsestä pituus paino mielenkiinnon kohteet jne silti ei naiset vastaa. Kannattaako ottaa kuva pois ja minkälaista lähestymistapaa suosittelette. Olen lähettäny viestiä noin 20 naiselle ja neljä vastasi
Kommentit (458)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:55"]
Täytyy sanoo et alan pikku hiljaa tykästyä ja samastua ap:hen. Taannoin ilmaisin et oon menettäny järkeni, kun en ymmärtänyt et edes joku vastaa tälle sankarille.
Minäkään en pysty tekeen alotetta irl. ja ajattelin että täällä se on helppoa näin hyvälle miehelle. Toisin kävi, täällä se vasta vaikeaa on. Ja omasta mielestä mulla on kohtuullinen kirjallinen ulosanti. Ei tietenkään täydellinen oikeinkirjoitus, mutta paljon olen lukenut ja sitä kautta vaikutteita saanut erilaisista tyyleistä kirjoittaa. Ja tulla ymmärretyksi.
[/quote]
kiitos mukavaa kun olet muuttanut mielesi minun suhteen. ai mitä yrititkö sinä kirjoittaa jotain alotetta minulle ;) kiva kuulla kuitenkin etten ole ainut jolla on ongelmia aloitteen teossa ei se ole niin helppoa
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:53"]
Täytyy sanoo et alan pikku hiljaa tykästyä ja samastua ap:hen. Taannoin ilmaisin et oon menettäny järkeni, kun en ymmärtänyt et edes joku vastaa tälle sankarille.
Minäkään en pysty tekeen alotetta irl. ja ajattelin että täällä se on helppoa näin hyvälle miehelle. Toisin kävi, täällä se vasta vaikeaa on. Ja omasta mielestä mulla on kohtuullinen kirjallinen ulosanti. Ei tietenkään täydellinen oikeinkirjoitus, mutta paljon olen lukenut ja sitä kautta vaikutteita saanut erilaisista tyyleistä kirjoittaa. Ja tulla ymmärretyksi.
[/quote]
Nytkö sulle kelpaa jo miehetkin?
kiitos mukavaa kun olet muuttanut mielesi minun suhteen. ai mitä yrititkö sinä kirjoittaa jotain alotetta minulle ;) kiva kuulla kuitenkin etten ole ainut jolla on ongelmia aloitteen teossa ei se ole niin helppoa
[/quote]
[/quote]
miten niin miehetkin
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:36"]
Minunkin netistä löytämäni aviomies kirjoittaa ilman välimerkkejä, mutta homma toimii. Eli ehkä kannattaa tehdä abstraktio välimerkkien suhteen, arvon naiset! Onneksi en itse aikoinaan takertunut pikkuasioihin. t. ei-akateemisen nainut akateeminen nainen
[/quote]
"tehdä abstraktio välimerkkien suhteen" ... aha.
[/quote]
Mitä?
Minunkin netistä löytämäni aviomies kirjoittaa ilman välimerkkejä, mutta homma toimii. Eli ehkä kannattaa tehdä abstraktio välimerkkien suhteen, arvon naiset! Onneksi en itse aikoinaan takertunut pikkuasioihin. t. ei-akateemisen nainut akateeminen nainen
34- vuotias on jo setämies. Jos sen ikäinen jahtaa 18-vuotiaita ujona niin vaikuttaa jälkeenjääneeltä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:53"]
[/quote]
Nytkö sulle kelpaa jo miehetkin?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:36"]
[/quote]
"tehdä abstraktio välimerkkien suhteen" ... aha.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:29"]
Joo tosiaan kannattaisi opetella alkeelliset kirjoitus taidot sen jälkeen vasta rustailla deitti ilmoituksia ei kannata kirjoittaa muka hienoa diipa daapaa joka aiheuttaa myötö häpeää sinun tekstisi on juuri sellaista kokeile vaikka huumorua se toimii paremmin kuin nolo diipa daapa
[/quote]
kyllä ,minä saan yrittää löytää rakkauden vaikka en täydellisesti kirjoitakkaan ja olen eri mieltä siinä että tekstini olis noloa diipa daapaa
[/quote]
Minä en ole puhunut siitä että sinulla ei ole oikeutta rakkauteen minä olen puhunut siitä että 34 vuotiaan pitäisi osata edes alkeellinen kieli oppi ja kirjoitus taito sinä et osaa joten kuva jonka annat itsestäsi on TYHMÄ tai lukihärönen tai muuten vähän jälkeenjäänyt sille et voi mitäön mutta voit kertoa sen profiilissasi niin sinua ei luulla tyhmäksi tyhmyys on auttamatta paja turn off.
[/quote]
Minusta taas näyttää sinun kirjoitustaitoasi katsoessa, että saatat olla AP:n sielunkumppani.
[/quote]
Yhdys sanat:D
[/quote]
Joskus kyllä ihmettelen, kuinka pihalla ihmiset voivatkaan olla. Sorryt nyt vaan kaikille, mutta äidinkielen olen aina handlannut hyvin. Se, että vastaan surkealla kirjoitustyylillä surkeaan kirjoitustyyliin ei tarkoita sitä, etten OIKEASTI osaa kirjoittaa. :)
[/quote]
onhan tossa nyt ainakin yksi pilkkuvirhe..
[quote author="Vierailija"]
siitä profiili kuvasta se näytti oikeastaa ikäistään vanhemmalta. ja profiili tekstistä myös siinä luki että se tykkää kutoa ja liikkua luonnossa jne.
[/quote]
[quote author="Vierailija"]
.........kyllä minussa on paljonkin kiinnostavaa omasta mielestä. olen kiinnostunut esim linnuista voisin luennoida naiselle niistä mutta en valitettavasti pääse bongailemaan niitä niin usein kun haluaisin. haluisin myös aloittaa jonkun uuden harrastuksen esim rulla luistelua mutta olisi kivempi alottaa uus harrastus jonkun naisen kanssa. työ on kyllä pakkopullaa
[/quote]
luonnossa liikkuminen ja lintujen bongaaminen kun ei yhteen sovi sitten millään..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:52"]
Yritän auttaa:
Olen 34-vuotias, naisseuraa etsivä, työssäkäyvä, liikunnallinen (tähän voit lisätä pituutesi jos haluat - ja siis todellakin fyysisen pituutesi kantapäästä päälakeen, ei mitään munamittoja sitten) mies.
Oletko Sinä etsimäni pilkettä silmissä omaava, omillasi toimeentuleva, itsestäsi huolehtiva, savuton, lapseton, nuorekas nainen?
Olen liikkeellä kevyellä kesämielellä, mutta valmis vakavaakin ;) Olethan rohkeasti yhteydessä, mikäli kiinnostuksesi heräsi? [/quote]
Mä vähän vielä muokkailin... :)
Olen 34-vuotias, naisseuraa etsivä, työssäkäyvä, liikunnallinen (tähän voit lisätä pituutesi jos haluat - ja siis todellakin fyysisen pituutesi kantapäästä päälakeen, ei mitään munamittoja sitten) vaalea/tumma/ristiverinen ja sini-/vihreä-/ruskeasilmäinen (horoskooppimerkki)mies.
Oletko Sinä hän - pilkettä silmissä omaava, omillasi toimeentuleva, itsestäsi huolehtiva, savuton, lapseton ja nuorekas nainen - jota etsin?
Olen liikkeellä kevyellä ja rennolla kesämielellä, valmis toki vakampaankin suhteeseen. Jos kiinnostuksesi heräsi, ota rohkeasti yhteyttä :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:29"]
Joo tosiaan kannattaisi opetella alkeelliset kirjoitus taidot sen jälkeen vasta rustailla deitti ilmoituksia ei kannata kirjoittaa muka hienoa diipa daapaa joka aiheuttaa myötö häpeää sinun tekstisi on juuri sellaista kokeile vaikka huumorua se toimii paremmin kuin nolo diipa daapa
[/quote]
kyllä ,minä saan yrittää löytää rakkauden vaikka en täydellisesti kirjoitakkaan ja olen eri mieltä siinä että tekstini olis noloa diipa daapaa
[/quote]
Minä en ole puhunut siitä että sinulla ei ole oikeutta rakkauteen minä olen puhunut siitä että 34 vuotiaan pitäisi osata edes alkeellinen kieli oppi ja kirjoitus taito sinä et osaa joten kuva jonka annat itsestäsi on TYHMÄ tai lukihärönen tai muuten vähän jälkeenjäänyt sille et voi mitäön mutta voit kertoa sen profiilissasi niin sinua ei luulla tyhmäksi tyhmyys on auttamatta paja turn off.
[/quote]
Minusta taas näyttää sinun kirjoitustaitoasi katsoessa, että saatat olla AP:n sielunkumppani.
[/quote]
Yhdys sanat:D
[/quote]
Joskus kyllä ihmettelen, kuinka pihalla ihmiset voivatkaan olla. Sorryt nyt vaan kaikille, mutta äidinkielen olen aina handlannut hyvin. Se, että vastaan surkealla kirjoitustyylillä surkeaan kirjoitustyyliin ei tarkoita sitä, etten OIKEASTI osaa kirjoittaa. :)
[/quote]
onhan tossa nyt ainakin yksi pilkkuvirhe..
[/quote]
No voihan perkele :( t. Tuo toinen
No, miten ap:lla sujuu seuranhaku?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:56"]
Aika hurjaa oli lukea ketjua! Mieheltä edellytetään vaikka mitä.
Naisilla on helppoa kun riittää, että on syntynyt kauniiksi. Rumat naiset tietysti ovat oma lukunsa enkä heitä kadehdi - ehdottomasti ruma mieluummin miehenä kuin naisena. Rumia on toki naisissa niin vähän, että tämäkin kohtalo koskettaa vain harvoja.
[/quote]
Pah. Tän palstan ulkonäkökritiikkiä kun on lukenut, niin kyllä tuntee itsensä rumaksi naiseksi, vaikka ennen piti itseään edes nättinä ja oma mies kehuu ulkonäköä jatkuvasti. Mutta kun ei oo missi eikä teini enää, niin ei voi mitään. Ruma kun ruma. Enkä enää usko edes sitä tuubaa, että laihtumalla ja kuntosalilla kaunistuis. Naama alkaa joka tapauksessa jo roikkua ja ryppyjä tulee iän takia. Tisseistä tulee kaksi tyhjää, surkeaa pussia ja maha ja perse roikkuu tyhjinä nahkapussukoina. Ei kiitos, olisin vielä rumempi vaikka vyötärö kapenisikin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 06:36"]
[/quote]
hei taas pitkästä aikaa päätin tulla kijoittamaan kuulumisia. paremmin on sujunut kun aiemmin aika moni nainen on vastannut melkein puolet kaikista joille olen laittanut viestiä se on jo paljon paremmin. ja olen jopa päässyt treffeille yhden kivan naisen kanssa se on 24v. käytiin treffeillä viikko sitten ja seuraavat olisi edessä ensi viikolla en tiedä vielä tuleeko tästä mitään mutta ihan oklta näyttää
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 06:36"]
[/quote]
hei taas pitkästä aikaa päätin tulla kijoittamaan kuulumisia. paremmin on sujunut kun aiemmin aika moni nainen on vastannut melkein puolet kaikista joille olen laittanut viestiä se on jo paljon paremmin. ja olen jopa päässyt treffeille yhden kivan naisen kanssa se on 24v. käytiin treffeillä viikko sitten ja seuraavat olisi edessä ensi viikolla en tiedä vielä tuleeko tästä mitään mutta ihan oklta näyttää
[/quote]
Kerro lisää. Minkälainen se nainen on? Sopiiko niihin kriteereihisi, eli amk:n käynyt, kokopäivätyössä ja mitä niitä nyt oli?
[/quote]
kiitos onnitteluista teille joillekin. ja se nainen on kyllä käynyt ammatti korkean mutta etsii vasta töitä eli ei ole vielä töissä. se on tosi mukava ja liikunallinen ja taiteellinen ja ihan nättikin ja sopu suhtainen jne
[/quote]
Miten sellainen on huolimassa sinua miehekseen??
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:43"]
Missä ap sitten kirjoittaa hyvää suomea, jos ei netissä? Lähettäessään tekstiviestejä? Kirjoittaessaan päiväkirjaansa? Hyvää suomea kirjoittaa samalla vaivalla kuin huonoakin, ellei ole jotenkin vammainen ja joudu keskittymään tekstiinsä. Eikä tarvitse kirjoittaa täydellistä kirjakieltä, voi käyttää slangiakin. Skarppaa ja ylläty, ap.
[/quote]
niin juuri teksti viesteissä ja sitten jos kirjoitan vaikka kauppalistaa tai jotain tarinaa. ja joo samalla vaivalla mutta tykkään enemmän tästä tyylistä keskittykää jooko muuhunkin kuin kirjoitustyyliin koska se ei varmasti ole se suurin ongelma
[/quote]
Kirjoittasit ees yhdyssanat oikein.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:38"]
luonnossa liikkuminen ja lintujen bongaaminen kun ei yhteen sovi sitten millään..
[/quote]
Yleensä ne, jotka harrastavat "luonnossa liikkumista" tarkoittavat paljon mukavuushakuisempia tapoja kuin lintuharrastus. Linnut liikkuvat parhaiten auringonnousun aikaan, eli kesällä aamuyöllä, ja niiden havaitseminen on sitä, että kökitään aamuyöstä aamuun jossain piilokojussa. Tai jos kyse on varsinaisesta bongaamisesta, niin lähdetään lyhyellä varoitusajalla ajamaan toiselle puolelle Suomea vilkaisemaan josko jonkun muun näkemä lintu olisi vielä paikalla.
[/quote]
Kuulostaa hullujen touhulta