Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä luulette, että isorintaisuus = lihavuus?

Vierailija
26.07.2014 |

Naiset hokevat jatkuvasti, että isot rinnat tarkoittavat lihavuutta. Ihmettelen syvästi tätä väitettä. Ainakin täällä Helsingissä kadulla kulkien näkee aivan valtavat määrät hoikkia, nuoria ja hyvin isorintaisia naisia. Harvemmin itse asiassa näkee yhdistelmää isot rinnat ja lihavuus.

Joten jos ihan vain ulos kaupungille menemällä voi todeta, että hoikkia ja isorintaisia naisia on todella paljon, mistä johtuu naisten taipumus väittää, että jokainen isorintainen on läski? Onko se vain pienirintaisten kateutta?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:00"]Minäkin haluaisin tietää, että kuka nainen sanoo noin, ap?

[/quote]

Lue vaikka tämä ketju läpi.

Ap

[/quote]Rautalangasta: kuka sanoo sinulle, kun tämän aloituksen teit.

[/quote]

Rautalangasta: lue tämä ketju läpi.

Vierailija
102/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:25"]Suht isorintaisena ja hoikkana naisena voin todetta että kyllä on kateellisia ihmisiä. Lättärintaiset naiset kyselee onko muka aidot ja kaikkihan voi hankkia isot tissit, ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Öö ei olekaan?? :D Voi Luoja. Meitä nyt sattuu olemaan kaiken kokoisia ja muotoisia, mikä antaa oikeuden huomauttaa isoista rinnoista? Samalla tavalla voisin mennä seuraavalle a-kupille huutelee:)

[/quote]

Tässä ketjussa nimenomaan näkee pienirintaisten katkeruuden ja kateuden. Asiahan on sinänsä neutraali: hoikkia ja isorintaisia naisia on paljon. Jostain syystä siitä kuitenkin saadaan hirveä riita aikaiseksi, pääosin siksi, etteivät pienirintaiset millään usko, että hoikkia isorintaisia on enemmänkin kuin yksi miljoonasta.

[/quote]Mistä tämä ongelma on sinulle tullut? Miksi huolehdit pienirintaisten mielipiteestä? Ja ensinkään en usko että kukaan pitää selviönä, että isorintainen on lihava. Keiden törveloiden kanssa hengailet?

[/quote]

Lue tämä ketju läpi, vitun idiootti. Turhaan kiistät asiaa, joka tässä ketjussa moneen kertaan sanotaan. Kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:37"]

Naiset hokevat jatkuvasti, että isot rinnat tarkoittavat lihavuutta. Ihmettelen syvästi tätä väitettä. Ainakin täällä Helsingissä kadulla kulkien näkee aivan valtavat määrät hoikkia, nuoria ja hyvin isorintaisia naisia. Harvemmin itse asiassa näkee yhdistelmää isot rinnat ja lihavuus.Joten jos ihan vain ulos kaupungille menemällä voi todeta, että hoikkia ja isorintaisia naisia on todella paljon, mistä johtuu naisten taipumus väittää, että jokainen isorintainen on läski? Onko se vain pienirintaisten kateutta?

[/quote]Millainen sinun kaveri-työ-sukulaisporukkasi oikein on?Miksi puhutte niin paljon rinnoista?

[/quote]

Olet uskomattoman tyhmä ihminen.

Vierailija
104/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:37"]

Naiset hokevat jatkuvasti, että isot rinnat tarkoittavat lihavuutta. Ihmettelen syvästi tätä väitettä. Ainakin täällä Helsingissä kadulla kulkien näkee aivan valtavat määrät hoikkia, nuoria ja hyvin isorintaisia naisia. Harvemmin itse asiassa näkee yhdistelmää isot rinnat ja lihavuus.

Joten jos ihan vain ulos kaupungille menemällä voi todeta, että hoikkia ja isorintaisia naisia on todella paljon, mistä johtuu naisten taipumus väittää, että jokainen isorintainen on läski? Onko se vain pienirintaisten kateutta?

[/quote]

En jaksa lukea aiempia vastauksia, mutta luulisi jokaisen NAISEN tietävän sen että rinnat voivat koostua myös runsaasta määrästä maitorauhaskudosta ja ovat silloin suuret, vaikka nainen olisi jopa laiha. Itse kuulun kyseiseen vartalotyyppiin, ENKÄ OLE TYYTYVÄINEN!!! Rinnat on aina näyttäneet suhteettoman suurilta muuhun vartaloon verratuna, joka on tosi hoikka, lähes laiha. Inhoan suuria rintojani, myös siksi koska olen urheilija ja koska en ole sitä tyyppiä joka tykkää esitellä itseään ja pukeutua paljastaviin vaatteisiin.

Vierailija
105/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy näihin ihmettelyihin on isojen rintojen määritelmä. Olen yllättynyt et moni pitää isoina rintoina sellasia jotka on mun mielestä ihan keskikokoiset ja liiveillä saa todella ison efektinkin aikaan eli ei kaikilla nuorilla ja hoikilla ole niin isot kuin vastaantulijat luulee.

Rinnanympärys ei myöskään kerro mitään rintojen koosta. Mun mielestä vielä ympärys 75 on normaali mut siitä yli menevä mitta on jo ison ihmisen mitta vaikka rinnat olisivat pienet.

Vierailija
106/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 165/55/75D ja mahdun myös kokoon 70E, mutta tykkään ympäryksestä jonka kanssa on helpompi hengittää. Ja ihan aidot rinnat on, ja en näytä läskiltä ja olen tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän