Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä luulette, että isorintaisuus = lihavuus?

Vierailija
26.07.2014 |

Naiset hokevat jatkuvasti, että isot rinnat tarkoittavat lihavuutta. Ihmettelen syvästi tätä väitettä. Ainakin täällä Helsingissä kadulla kulkien näkee aivan valtavat määrät hoikkia, nuoria ja hyvin isorintaisia naisia. Harvemmin itse asiassa näkee yhdistelmää isot rinnat ja lihavuus.

Joten jos ihan vain ulos kaupungille menemällä voi todeta, että hoikkia ja isorintaisia naisia on todella paljon, mistä johtuu naisten taipumus väittää, että jokainen isorintainen on läski? Onko se vain pienirintaisten kateutta?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.

[/quote]

No tämä on tietenkin se toinen katkerien pikkutissien vakiselitys. Mutta kun ei, se ei pidä paikkaansa millään tavalla.

Onko sinulle, pikkutisu, todella noin vaikeaa hyväksyä, että luonto on suonut useille naisille sinua paremman vartalon?

[/quote]

omat mittani ovat 164/50/70A ja on totta että mieluusti ottaisin suuremmat rinnat, vaikka vartaloni muilta osilta lähes täydellinen onkin. imetysaikana kokoni oli 75E ja tunsin itseni todella naiselliseksi ja sain runsaasti katseita miehiltä. olin vielä muutaman kilon hoikemassa kunnossakin.

mutta aika usein laihoilla naisilla on luonnostaan pienet rinnat. mutta ei tietenkään kaikilla, niinkuin en missään välissä ole väittänytkään.

Vierailija
42/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatomisesti hoikka ja isorintainen on harvalukuinen poikkeus, juurikin koska rinnoissa on rasvakudosta. Tottakai heitäkin on, mutta vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavilla on kyllä yleensä isor rinnat, mutta eivät tietenkään erotu muun massan seasta. lihavalla ihmisellä joku D kuppuinäyttää säälittävän pieneltä, laihalla taas isolta.

Vierailija
44/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]

hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.

[/quote]

todellakaan hoikilla ja suuririntaisilla ei ole yleensä silikoneja. Itse en tunne yhtäkään silareita hankkinutta, mutta monta hoikkaa suuririntaista. Läskeillähän suuret rinnat ei oikein erotu sen suuren vatsan yläpuolelta, vaan ovat ennemminkin visuaalisesti sellainen vatsanjatke. Aivan varmasti läskeillä on keskimäärin hoikkia isommat rinnat. 

[/quote]

Sama kokemus. Tunnen vain luomurintaisia, hoikkia ja erittäin isotissisiä naisia. Toki lihavilla on usein isot rinnat mutta minusta ei yhtään sen useammin kuin hoikilla. En ainakaan arjessa näe asioiden korrelaatiota.

Vierailija
45/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.

[/quote]

Jotkut ovat vain onnekkaita, koska geenit. Kateelliset huutelee silareista :)

Vierailija
46/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:50"]Anatomisesti hoikka ja isorintainen on harvalukuinen poikkeus, juurikin koska rinnoissa on rasvakudosta. Tottakai heitäkin on, mutta vähän.

[/quote]

Kuten aloituksessa sanoin, tämä ei pidä paikkaansa. Tai sitten minun kulkureiteilleni on osunut kaikki nämä poikkeukset.

Vierailija
47/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:50"]Anatomisesti hoikka ja isorintainen on harvalukuinen poikkeus, juurikin koska rinnoissa on rasvakudosta. Tottakai heitäkin on, mutta vähän.

[/quote]

Onhan maailman naisista vain 8-prosentilla oikea tiimalasikroppa, mutt kyllä heitä silti löytyy :)

Vierailija
48/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Kate Upton?

Vierailija
49/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, miten isorintaisia luullaan aina silikonitisseiksi. Oma naiseni on luonnostaan isorintainen, hoikka F-kupin nainen, ja saa etenkin naisilta aina joskus kuulla jotain "Onko nuo aidot?" -tyyppisiä typeryyksiä.

Vierailija
50/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin väittää että isorintainen ihminen on läski? Kai sen nyt jokainen näkee että onko ihminen hoikka ja isorintainen vai lihava ja isorintainen?

Millaisissa piireissä liikut ap?

Vierailija
51/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:50"]

Anatomisesti hoikka ja isorintainen on harvalukuinen poikkeus, juurikin koska rinnoissa on rasvakudosta. Tottakai heitäkin on, mutta vähän.

[/quote]  Hah, tänne pamahtaa kohta kymmenessä minuutissa lauma mammoja, jotka kaikki on äärettömän hoikkia ja synnyttäneet viisi lasta ja heillä on edelleen pystyt ja isot GEEEEE-kupin tisulit, joita kuolaa parhaimman kaverin mieskin ja suhisee korvaan juhlissa, että voi kun panisin sua mielellään, kun mulla inhottaa mun vaimon A-kupin nysät

Vierailija
52/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että todella hoikalla ja hennolla ja linnunluisella on harvoin omasta takaa isot rinnat. Me suht reilunkokoiset rinnat omaavat olemme raskasrakenteisempi. Itse olen missin pituinen (177), mutta heihin verraatuna joka paikasta vähintään 10cm isompi (99-75-103), myös hartiat ovat leveämmät.

Mielestäni en ole lihava, painan 65 kg. Lantioni on tämän levyinen, koska luut ottavat tuossa sivuissa vastaan. Ja rinnat ovat 70e.

Vierailija
53/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää, että kuka nainen sanoo noin, ap?

Vierailija
54/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.

[/quote]

No tämä on tietenkin se toinen katkerien pikkutissien vakiselitys. Mutta kun ei, se ei pidä paikkaansa millään tavalla.

Onko sinulle, pikkutisu, todella noin vaikeaa hyväksyä, että luonto on suonut useille naisille sinua paremman vartalon?

[/quote]

No ei ainakaan ne isot tissit ole sulle sisäistä kauneutta suoneet. Hyi että olet ilkeä :( mulla on tosi isot rinnat ja kärsin niistä joka päivä. Kamalia kipuja, roikkuvatkin vielä ja olen kaikenlaisten pervojen uhri. Jos saisin vaihtaa johonkin siroon a-kupin vartaloon niin tekisin sen heti. Että ei tuo "parempi vartalo" aina tarkoita isoja rintoja.

Vierailija
55/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:00"]Minäkin haluaisin tietää, että kuka nainen sanoo noin, ap?

[/quote]

Lue vaikka tämä ketju läpi.

Ap

Vierailija
56/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.

[/quote]

[/quote]

No ei ainakaan ne isot tissit ole sulle sisäistä kauneutta suoneet. Hyi että olet ilkeä :( mulla on tosi isot rinnat ja kärsin niistä joka päivä. Kamalia kipuja, roikkuvatkin vielä ja olen kaikenlaisten pervojen uhri. Jos saisin vaihtaa johonkin siroon a-kupin vartaloon niin tekisin sen heti. Että ei tuo "parempi vartalo" aina tarkoita isoja rintoja.

[/quote]

Ei minulla ole isoja tissejä, paskakasa.

Vierailija
57/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:54"]Kuka niin väittää että isorintainen ihminen on läski? Kai sen nyt jokainen näkee että onko ihminen hoikka ja isorintainen vai lihava ja isorintainen?

Millaisissa piireissä liikut ap?

[/quote]

Haista vittu.

[/quote]

Tämä paljastikin ap:n sosiaaliluokan.. Aito WT :D

Vierailija
58/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisten läskien rinnat koostuu suurimmaksi osaksi läskistä, kun taas luonnostaan isorintaisilla rinnat ovat suurimmaksi osaksi rintakudosta. Asia selviää tunnustelemalla. Terv. 65H

Vierailija
59/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teitä kiinnostaa toisten tissit niin paljon? Huvittavia varsinkin nuo isotissisten/lihavien katkerapikkutissi-kommentit :D aloittakaa vaikka joku harrastus niin on vähemmän aikaa turhuuksille!

Oma kokoni on vaihdellut 65b-70e välillä, nyt kun en enää imetä niin koko on 65d. Kaipaan välillä pieniä rintoja, minusta ne näyttävät paremmilta. Tuksut, Martinat ja muut ö-luokan silikonibimbot on aiheuttaneet sen että jos pitäisi valita kumpi näyttää arvokkaammalta, iso- vai pikkutissi, niin kyllä se vaan on se pieni :D

Vierailija
60/106 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:54"]

Kumma, miten isorintaisia luullaan aina silikonitisseiksi. Oma naiseni on luonnostaan isorintainen, hoikka F-kupin nainen, ja saa etenkin naisilta aina joskus kuulla jotain "Onko nuo aidot?" -tyyppisiä typeryyksiä.

[/quote]Varmaan siksi, kun silikonit ovat yleistyneet ja niistä puhutaan enemmän kuin silloin kun vaan Dolly Partonilla oli ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan