Miksi ihmeessä luulette, että isorintaisuus = lihavuus?
Naiset hokevat jatkuvasti, että isot rinnat tarkoittavat lihavuutta. Ihmettelen syvästi tätä väitettä. Ainakin täällä Helsingissä kadulla kulkien näkee aivan valtavat määrät hoikkia, nuoria ja hyvin isorintaisia naisia. Harvemmin itse asiassa näkee yhdistelmää isot rinnat ja lihavuus.
Joten jos ihan vain ulos kaupungille menemällä voi todeta, että hoikkia ja isorintaisia naisia on todella paljon, mistä johtuu naisten taipumus väittää, että jokainen isorintainen on läski? Onko se vain pienirintaisten kateutta?
Kommentit (106)
Koska liivikoon ympärys on ilmoitettaessa hervoton. Esim 80F
Käytän kokoa 80F ja bmi on 23. Rinnat ovat erittäin isot
On.
Tunnen montakin lihavaa, jolla on pienet rinnat.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:59"]Tämäkin ketju on täynnä harhoissa eläviä 70D pikkutisuja.. Uskokaa jo, 70K on iso koko, mutta 70E on täysin normaali.. Vaikka olisit kuin 199cm ja 33kg, 70E ei silti ole iso koko. Se, että ne mahdollisesti näyttävät sinun rungossasi suhteessa isommilta, eivät tee niistä oikeasti isoja vaan kyse on "aistiharhasta".
[/quote]
No aistiharhasta ainakin minä olen kokoajan puhunutkin
Ai jaa. Oon 164/55 ja E75 ja useasti kuullut päivittelyjä, kuinka isot rinnat mulla on. Jopa lääkäri aina kysyy että onko minulla silikonit ja onko selkäkipuja. Kaverit naljailee mulle aina ja lempinimi on Pamela. Ja onhan nämä tosi kookkaat omastakin mielestäni.
[/quote] No kun ei ne ole, näyttävät vaan isommilta, koska olet hoikka. Kukaan tuskin ihastelee 85D:tä, jos kantaja on 160cm ja 90kg..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:12"]
Voi jestasperkeleenhelvetti, ku tästäki saatiin taas tappelu.
Ensinnäkin; voi olla laiha ja isorintainen. Huomautan kuitenkin, että hoikalla B-kuppi näyttää jo isolta, terv. 160/44 Mittasuhteet, oisko mitään?
Toisekseen, kaikki pienempirintaiset eivät ole katkeria. Itse en haluaisi yhtään isompia rintoja, pienemmätkin kelpaisivat oikein hyvin. Tällä hetkellä siis useimmissa malleissa 70B tai 65B.
Vetäkääs henkeä, mutta jättäkää ne hernemaissipaprikat lautaselle - pois sieraimista. :)
[/quote]Vaikuttaa siltä, että olet ainoa täällä, jolla herneet nenässä. B kuppi ei näytä kenelläkään koskaan isolta.
[/quote]
En väittänyt olevani isorintainen ja sanoin olevani tyytyväinen pienemmänkin poven kanssa. Muuten erittäin hoikalla B-kuppikin voi näyttää isohkolta verrattuna muuhun vartaloon.
En ymmärrä vastaustasi. Opettele lukemaan :)
http://3.bp.blogspot.com/-o_CHedk-JOA/Unt9LtiGJSI/AAAAAAAAV4Y/J_FR3wxfle0/s1600/valentine55.jpg
A-kupin nysät on vain kateellisia isoista rinnoista, joille kaikki miehet kuolaa. On tehty tutkimuskin, että kaikki miehet haluaisi mieluummin panna isorintaista naista, kuin kakkosnelosta
Ja EI ROIKU
Lopettakaa nyt itsenne esineellistäminen! Olen kurkkuani myöten täynnä miesten asenteiden syyllistämistä ja lasikattovinkumista, kun ihan itse kirjoitatte tällaista paskaa foorumit täyteen.
M30
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:23"]Lopettakaa nyt itsenne esineellistäminen! Olen kurkkuani myöten täynnä miesten asenteiden syyllistämistä ja lasikattovinkumista, kun ihan itse kirjoitatte tällaista paskaa foorumit täyteen.
M30
[/quote]
Hei, täältä löytyy intellektuelli henkilö! Yläpeukku
hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.
[/quote]
175cm/58kg/70k ja en ole ikinä painanut tätä enempää, joten rinnat eivät ole edes mikään jäänne lihavammilta ajoilta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.
[/quote]
No tämä on tietenkin se toinen katkerien pikkutissien vakiselitys. Mutta kun ei, se ei pidä paikkaansa millään tavalla.
Onko sinulle, pikkutisu, todella noin vaikeaa hyväksyä, että luonto on suonut useille naisille sinua paremman vartalon?
sanoinkin yleensä ja useimmiten. kyllä toisia lykästää ja saa kauniit muodot, mutta yleensä asia on niin miten kirjoitin.
Hyvät ja istuvat rintsikatkin tekee aika paljon :) Puhumattakaan sitten näistä super-pushupeista.
En luule.
t. 165/50/70E, painavimmallani olen ollut 53-kiloa
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]
hoikilla todella isorintaisilla on useimmiten silikonit. suuret rinnat ovat lähinnä rasvakudosta ja pienen rasvaprosentin omaavilla on yleensä pienet rinnat luonnostaan.
[/quote]
todellakaan hoikilla ja suuririntaisilla ei ole yleensä silikoneja. Itse en tunne yhtäkään silareita hankkinutta, mutta monta hoikkaa suuririntaista. Läskeillähän suuret rinnat ei oikein erotu sen suuren vatsan yläpuolelta, vaan ovat ennemminkin visuaalisesti sellainen vatsanjatke. Aivan varmasti läskeillä on keskimäärin hoikkia isommat rinnat.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:45"]sanoinkin yleensä ja useimmiten. kyllä toisia lykästää ja saa kauniit muodot, mutta yleensä asia on niin miten kirjoitin.
[/quote]
Käy tosiaan siellä ulkona kadulla. Huomaat, ettei tuo yleensä ja useimmiten pidä paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:59"]Tämäkin ketju on täynnä harhoissa eläviä 70D pikkutisuja.. Uskokaa jo, 70K on iso koko, mutta 70E on täysin normaali.. Vaikka olisit kuin 199cm ja 33kg, 70E ei silti ole iso koko. Se, että ne mahdollisesti näyttävät sinun rungossasi suhteessa isommilta, eivät tee niistä oikeasti isoja vaan kyse on "aistiharhasta".
[/quote]
Ai jaa. Oon 164/55 ja E75 ja useasti kuullut päivittelyjä, kuinka isot rinnat mulla on. Jopa lääkäri aina kysyy että onko minulla silikonit ja onko selkäkipuja. Kaverit naljailee mulle aina ja lempinimi on Pamela. Ja onhan nämä tosi kookkaat omastakin mielestäni.