Miksi ihmeessä luulette, että isorintaisuus = lihavuus?
Naiset hokevat jatkuvasti, että isot rinnat tarkoittavat lihavuutta. Ihmettelen syvästi tätä väitettä. Ainakin täällä Helsingissä kadulla kulkien näkee aivan valtavat määrät hoikkia, nuoria ja hyvin isorintaisia naisia. Harvemmin itse asiassa näkee yhdistelmää isot rinnat ja lihavuus.
Joten jos ihan vain ulos kaupungille menemällä voi todeta, että hoikkia ja isorintaisia naisia on todella paljon, mistä johtuu naisten taipumus väittää, että jokainen isorintainen on läski? Onko se vain pienirintaisten kateutta?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:54"]
Kumma, miten isorintaisia luullaan aina silikonitisseiksi. Oma naiseni on luonnostaan isorintainen, hoikka F-kupin nainen, ja saa etenkin naisilta aina joskus kuulla jotain "Onko nuo aidot?" -tyyppisiä typeryyksiä.
[/quote]Varmaan siksi, kun silikonit ovat yleistyneet ja niistä puhutaan enemmän kuin silloin kun vaan Dolly Partonilla oli ne.
Siksi, että ensivaikutelma isorintaisesta on läski.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:03"]Isorintaisten läskien rinnat koostuu suurimmaksi osaksi läskistä, kun taas luonnostaan isorintaisilla rinnat ovat suurimmaksi osaksi rintakudosta. Asia selviää tunnustelemalla. Terv. 65H
[/quote]
lesbona voin kyllä kertoa että rinnat tuntuu erilaisilta, eikä tuo lihava/ laiha ole siinä se ero. Kivoilta kaikki minusta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:50"]Anatomisesti hoikka ja isorintainen on harvalukuinen poikkeus, juurikin koska rinnoissa on rasvakudosta. Tottakai heitäkin on, mutta vähän.
[/quote]
Onhan maailman naisista vain 8-prosentilla oikea tiimalasikroppa, mutt kyllä heitä silti löytyy :)
[/quote]
Se, että jotkut sumopainijat kuvittelevat olevansa tiimalasivartaloisia, johtuu osittain näistä stailaus ym. ohjelmista ja sivustoista. On vaikka minkälaista silavamammaa kehuttu tiimalasivartaloiseksi (se, että läskille laittaa mekon ja siihen keskelle leveän vyön ei tee tiimalasia).
omat rintani ovat A-kuppia. Ostin Seppälästä muutamat rintsikat joilla saan mahtavan rintavaon ja näytän vähintään E-kuppiselta. ja mikä parasta, siellä myydään samoilla täytteillä bikineitäkin! kun olen rannalla tau kaupungilla kukaan ei saa tietää karmeaa A-luokan salaisuuttani! huono puoli tietysti on, kun pääsen astetta pidemmälle miesten kanssa, jotka kieli ja muna pitkällä kuolaavat perääni, tai tässä tapauksessa eteeni, en voi riisuutua kokonaan aktin ajaksi... nyyh. mutta jeah, olen todella hoikka ja jokainen joka minut kaupungilla näkee, näkee minun olevan myös suuri rintainen.
Miksi AP luulet, että rintojen koolla on mitään väliä?
T. Mies
Läskifobia on yksi mielenterveyden häiriö.
Rintojen rakennetta (kudoksen tiheyttä) on tutkittu rintasyöpätutkimuksessa, koska se voi olla altistava tekijä. Se ei korreloi painon kanssa vaan on pysyvä ominaisuus.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:10"]Miksi AP luulet, että rintojen koolla on mitään väliä?
T. Mies
[/quote]
Siksi, että minulle sillä on.
Ap, joka on mies
Kyllä tämäkin ketju osoittaa taas naisten tyhmyyden.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:42"]Koska 85D kertoo lihavuudesta
[/quote] Okei. Itse olen 180 senttiä pitkä ja painoa 65 kiloa ja tuon kokoiset rinnat. En mielestäni ole kauhean lihava. Ehkä olen väärässä :)
Ootteks te vähän pinnallisia ja huonoitsetuntoisia?
*hakee popcornit esille*
Suuri kiihkeä tissikeskustelu vol.578 on alkanut.
Kamalaa luettavaa :o Onpa ihmiset ilkeitä toisille! Eikös pääasia ole että saa olla terve? Mistähän kummasta tuo rintojen koon tuijotus on tullut ja kauheat haukkumiset jos olet pienirintainen? Kuka ihmeessä on sanonut että kaikilla naisilla pitäisi olla jättirinnat? Tekisi mieli paukoa puulla päähän näitä idiootteja, jotka haukkuvat toisen kroppaa ja arvostelevat. Oletteko jotenkin parempia, jos nykyään on annettu se kuva että silikonia täynnä oleva barbie on tavoiteltavaa, ja normaali kaunis nainen on heti ruma ja lättärinta kun ei satu näyttämään ufolta?
Kyllä se niin on että jokainen on tänne itsenään syntynyt, ja suurinosa tavoittelee sitä jättirintalaihalookkia veitten ja muiden avulla! Kyllä kaunis ihminen on juuri sellaisenaan ja ehostamalla voi korottaa parhaita puolia!
Pistää vihaks kun tullut niin ulkonäkökeskeistä kaikesta! Lapset ei saa olla lapsia, tytöt laihduttavat kun luulevat että nollakoko ja jättirinnat ovat haluttua tavaraa! Ja jos onkin, nii on pissi tainnu päähä nousta, jos tavallisuus on nykyään rumaa :o
Mä olen ihan vaan iloinen siitä, että mulla on rinnat. Vielä. Suvussa rintasyöpää.
Barbie ois muuten tutkimusten mukaan pyörätuolissa: niillä kehonosien suhteilla ei voi kävellä.
Suht isorintaisena ja hoikkana naisena voin todetta että kyllä on kateellisia ihmisiä. Lättärintaiset naiset kyselee onko muka aidot ja kaikkihan voi hankkia isot tissit, ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Öö ei olekaan?? :D Voi Luoja. Meitä nyt sattuu olemaan kaiken kokoisia ja muotoisia, mikä antaa oikeuden huomauttaa isoista rinnoista? Samalla tavalla voisin mennä seuraavalle a-kupille huutelee:)
162cm, 60 kg ja 70H tai I liivistä riippuen ja KYLLÄ olisin onnellinen jos olisi C tai edes D!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:25"]Suht isorintaisena ja hoikkana naisena voin todetta että kyllä on kateellisia ihmisiä. Lättärintaiset naiset kyselee onko muka aidot ja kaikkihan voi hankkia isot tissit, ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Öö ei olekaan?? :D Voi Luoja. Meitä nyt sattuu olemaan kaiken kokoisia ja muotoisia, mikä antaa oikeuden huomauttaa isoista rinnoista? Samalla tavalla voisin mennä seuraavalle a-kupille huutelee:)
[/quote]
Tässä ketjussa nimenomaan näkee pienirintaisten katkeruuden ja kateuden. Asiahan on sinänsä neutraali: hoikkia ja isorintaisia naisia on paljon. Jostain syystä siitä kuitenkin saadaan hirveä riita aikaiseksi, pääosin siksi, etteivät pienirintaiset millään usko, että hoikkia isorintaisia on enemmänkin kuin yksi miljoonasta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:37"]
Naiset hokevat jatkuvasti, että isot rinnat tarkoittavat lihavuutta. Ihmettelen syvästi tätä väitettä. Ainakin täällä Helsingissä kadulla kulkien näkee aivan valtavat määrät hoikkia, nuoria ja hyvin isorintaisia naisia. Harvemmin itse asiassa näkee yhdistelmää isot rinnat ja lihavuus.
Joten jos ihan vain ulos kaupungille menemällä voi todeta, että hoikkia ja isorintaisia naisia on todella paljon, mistä johtuu naisten taipumus väittää, että jokainen isorintainen on läski? Onko se vain pienirintaisten kateutta?
[/quote]
Varmaan siksi että aidot rinnat ovat enimmäkseen rasvakudosta.Kyllä se usein on niin,että jos on suuret,aidot rinnat,rasvaa on muuallakin.Tosin muistaakseni on olemassa jokin hormonihäiriö(kilpirauhasen vajaatoiminta?)joka saa tissit isoiksi kuin jalkapallot,vaikka muuten on hoikka/laiha.Tai sitten on vain voittanut geenilotossa barbievartalon.Nämä ovat kuitenkin enemmän poikkeuksia kuin sääntöjä,ainakin minun tuttavapiirissäni muutenkin tuhdeilla on isot rinnat ja laihoilla taas pienet.