Mitäs tähän sanotte ateistit?
Kommentit (61)
En oo ateisti vaan uskova ja sanon että tuo mies on eksyttäjä. Nuo ihmeet ovat pahojen voimien aikaansaannoksia, eivät Jumalan.
Tuo tyyppihän oli viime Suomen vierailullaan kehottanut ihmisiä tuomaan seuraavalla kerralla tilaisuuteen vainajia, jotta hän voi herättää niitä henkiin. Helppohan se on kehottaa, kun varmasti kuitenkin tietää, ettei täällä voi ruumiita ruveta jonnekin stadionille kuskaamaan henkiinherätettväksi...
tuohan vaan tekee rahaa uskonnolla. jännä ettei jumala rankase tätä pyhää miestä.
melkosia heppuja nämä uus-jeesukset kun tehdään koko elämä mykistäviä ihmeitä mutta
kun kamerat ovat paikalla ei mitään ikinä tapahdukkaan. On se jännä homma.
"Valitettavasti itse kameran edessä ei tapahtunut mitään ihmeeksi luokiteltavaa."
Mä häpeän sua. Kusetusta, koko touhu ja uskovaiset hihkuu onnesta. Mä uskon tasan sitten kun toi jätkä tulee parantaa mun kaikki vaivat. Mä en voi sille mitään, mutta mä vaan vihaan, siis VIHAAN ihan helvetisti hihhuleita. Tuputtakaa tota paskaa toisillenne. Mua ei kiinnosta teiän jumala, uskokaa siihen jos tahdotte mut älkää Tulko tyrkyttämään sitä muille ja todistelemaan. Skitsoja kaikki.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:19"]
Missä todisteet? Pelkkä väite (todistamaton sellainen) "Tapahtumissani on ollut mukana esimerkiksi NASAn tutkijoita, jotka ovat olleet vakuuttuneita tapahtuneista ihmeistä." ei ole todiste.
Miksei Herzog ole ottanut vastaan Randin "miljoonan dollarin haastetta" (http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html) ?
[/quote]
En ole yllättynyt, että tuo haaste on edelleen voimassa. Olisin etsinyt saman linkin. Toinen juttu, mitä suuri yleisö ei aina tiedä. Pyörätuolipotilaat usein voivat kävellä lyhyitä matkoja, tai ainakin seistä vähän aikaa. Että jos noilla kutsuilla (tai muualla) ihminen nousee pyörätuolista, niin kyseessä ei ole ihmeparantuminen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:19"]
Missä todisteet? Pelkkä väite (todistamaton sellainen) "Tapahtumissani on ollut mukana esimerkiksi NASAn tutkijoita, jotka ovat olleet vakuuttuneita tapahtuneista ihmeistä." ei ole todiste.
Miksei Herzog ole ottanut vastaan Randin "miljoonan dollarin haastetta" (http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html) ?
[/quote]
En ole yllättynyt, että tuo haaste on edelleen voimassa. Olisin etsinyt saman linkin. Toinen juttu, mitä suuri yleisö ei aina tiedä. Pyörätuolipotilaat usein voivat kävellä lyhyitä matkoja, tai ainakin seistä vähän aikaa. Että jos noilla kutsuilla (tai muualla) ihminen nousee pyörätuolista, niin kyseessä ei ole ihmeparantuminen.
[/quote]
Niin ja mistä sitä tietää vaikka olisivat laittaneet terveitä ihmisiä pyörätuoliin ja "parantaneet"
No siinä jutusahan todettiin miehen olevan huijari! Messukeskuksessakaan ei taaohtunut yhtään ihmettä, jotka olisi saatu kuvattua televisioon...
Toi saarnaaja näyttää siltä, että on monen päivän ryyppyputki takana, sen verran turvonnut naama
toinen huuhaa juttu:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:12"]
Muistakaa ateistit, jotka tätä luette. Tekin saatatte tulla uskoon vielä joku päivä, vaikka se nyt mahdottomalta tuntuisikin. Tiedän esimerkiksi kertomuksen hukkumassa olleesta miehestä. Hän rukoili Jumalaa, että jos olet olemassa anna minulle voimia uida rannalle. Ja niin mies pääsi rannalle asti ja pelastui.
[/quote]
Tai sitten kävi niin, että ihmisen luontainen, alkukantainen selviytymistapa aktivoitui, aivot vapautti riittävästi adrenaliinia pelastaakseen itsensä tilanteesta.
Uskovaiset voisi parantaa hyväuskoisuudestaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:12"]
Muistakaa ateistit, jotka tätä luette. Tekin saatatte tulla uskoon vielä joku päivä, vaikka se nyt mahdottomalta tuntuisikin. Tiedän esimerkiksi kertomuksen hukkumassa olleesta miehestä. Hän rukoili Jumalaa, että jos olet olemassa anna minulle voimia uida rannalle. Ja niin mies pääsi rannalle asti ja pelastui.
[/quote]
Tai sitten kävi niin, että ihmisen luontainen, alkukantainen selviytymistapa aktivoitui, aivot vapautti riittävästi adrenaliinia pelastaakseen itsensä tilanteesta.
[/quote]Jumala maailmankaikkeuden reunan takaa kurkisti tämän rukoilevan ihmisen elämään ja henkilökohtaisesti antoi keholle käskyn valmistaa adrenaliinia, jotta mies voisi viettää iäisyyden kiittelemässä Luojaansa - siis pelkästään kiittämässä, muuta tekemistä taivaassa ei ole.
Ateistina totean että taas yksi huijari joka ottaa hölmöiltä hihhuleilta rahat pois.
Ateistit taisivat mennä sanattomiksi.
Sanoisin että HEHEHE! Miksiköhän kameroiden edessä ei tapahtunut "mitään ihmeeksi luokiteltavaa"? Kumma juttu...
Jumala on olemassa, mutta ateistit eivät halua myöntää sitä itsellensä. En ymmärrä, millä he esimerkiksi tuollaistakin ihmeparannusta selittelee.
Kohusaarnaaja päästelee paksua valhetta, mitä tuohon muuta voisi sanoa.
Pääseekö ateistit taivaaseen, jos ovat eläneet elämänsä kuitenkin kunnolla?
Toi äijä on huijari eikä mitään muuta.Kauniilla naamalla kerrotut tarinat uppoavat yleisöön paremmin ja kolehtia tulee.