Lue keskustelun säännöt.
Mitäs tähän sanotte ateistit?
26.07.2014 |
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 02:12"]
Eli toisin sanoen siis: jumalan logiikka - otetaan ne taivaaseen jotka tekevät syntiä (pahaakin sellaista) kunhan vain pyytävät sitä iltarukouksessaan anteeksi ja ne toiset jotka elävät kunnolla mutteivat usko jumalaan heitetään helvettiin.
en halua usko vittupää-jumalaan. Anteeksi nyt vaan.
[/quote]
Muulla ei merkitystä, kunhan Ikuinen Ego saa vaatimansa pönkityksen.