Mitäs tähän sanotte ateistit?
Kommentit (61)
Tuohon tuskin uskoo uskovaisetkaan. Ei kaikki uskovaiset ole noin idiootteja.
Just just ja kassan kautta.
Kyllä ihmiset ovat höynäytettäviä olleet maailman sivu. Aina halutaan uskoa johonkin itseään suurenpaan.
Muistakaa ateistit, jotka tätä luette. Tekin saatatte tulla uskoon vielä joku päivä, vaikka se nyt mahdottomalta tuntuisikin. Tiedän esimerkiksi kertomuksen hukkumassa olleesta miehestä. Hän rukoili Jumalaa, että jos olet olemassa anna minulle voimia uida rannalle. Ja niin mies pääsi rannalle asti ja pelastui.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:11"]Just just ja kassan kautta.
Kyllä ihmiset ovat höynäytettäviä olleet maailman sivu. Aina halutaan uskoa johonkin itseään suurenpaan.
[/quote]
Sinulle ainakaan Jumala ei ole antanut oikeinkirjottamisen taitoa.
Olen uskova kristitty, ja minulla on tuohon vain kolme sanaa sanottavana: Vi**u mitä paskaa!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:11"]Just just ja kassan kautta.
[/quote]
Sinulle ainakaan Jumala ei ole antanut oikeinkirjottamisen taitoa.
[/quote]
Ei muuten ole sinullekaan.
Sanoisin että Zeus on olemassa ja yrittäkkääpä todistaa että ei ole.
Tieteellisesti todistettu kun pari NASAn tyyppiä ollu katsomossa ja "ollut vakuuttuneita" ihmeteoista? Kyllä se nykyään on helppoa tehdä tiedettä!
Toi Herzog on aika hyvännäköinen. Saako sitä panna?
Kohun saa aikaan kun väittää julkisesti jotain joka ei pidä paikkaansa.
Mitä sitten?
Olen ateisti. Voisin hyvin tulla uskoon, jos todella näkisin, että jumala muuttaa veden viiniksi ja kävelee vetten päällä tms. Todisteeksi ei riitä kertomus.
Missä todisteet? Pelkkä väite (todistamaton sellainen) "Tapahtumissani on ollut mukana esimerkiksi NASAn tutkijoita, jotka ovat olleet vakuuttuneita tapahtuneista ihmeistä." ei ole todiste.
Miksei Herzog ole ottanut vastaan Randin "miljoonan dollarin haastetta" (http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html) ?
Sanoisin ettei tämä tyyppi tiedä mitä tieteellisesti todistettu tarkoittaa. :D
Mitä tuohon pitäisi sanoa? Näitä "ihmeparantajiahan" löytyy ihan täältä kotisuomestakin. Jokainen heistä luonnollisestikin sanoo uskovansa rukouksen voimaan ja kertoo mitä hurjempia "tosikertomuksia" ihmeistä. Ei minulle sekään yllätys ole, että he esittävät väitteitä tieteellisistä todisteista. Sekään ei ole yllättävää, että jostain kumman syystä ihmeitä ei koskaan tapahdu silloin, kun kamerat käyvät ja paikalla on oikeita asiantuntijoita toteamassa parantumisia ;)
Tämä tyyppi vetoaa Nasan tutkijoihin. Tulkoot sitten nuo tutkijat itse esiin ja esittäkööt tekemänsä tutkimukset menetelmineen, seurantoineen, verrokkiryhmineen ja päätelmineen päivineen.
Eikös tuolla Jenkeissä joku ole jo pitkään tarjonnut miljoonaa dollaria sille, joka tekee ihmeen kontrolloiduissa olosuhteissa? Ehkä tämä saarnaaja tarttuisi tilaisuuteen ja kävisi hakemassa miljoonan kotiin? Tai ehkä häntäkään ei raha niin paljoa kiinnosta ;D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:12"]
Muistakaa ateistit, jotka tätä luette. Tekin saatatte tulla uskoon vielä joku päivä, vaikka se nyt mahdottomalta tuntuisikin. Tiedän esimerkiksi kertomuksen hukkumassa olleesta miehestä. Hän rukoili Jumalaa, että jos olet olemassa anna minulle voimia uida rannalle. Ja niin mies pääsi rannalle asti ja pelastui.
[/quote]No entäs hukkumassa ollut ateitsi, joka vain ui epätoivoisen matkan rantaan ja selvisi?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:12"]
[/quote]
Me kaikki olemme varmasti kuulleet myös tarinoita, kuinka merenneidot ovat pelastaneet ihmisiä. Tekeekö se merenneidoista todellisuutta?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:17"]
Toi Herzog on aika hyvännäköinen. Saako sitä panna?
[/quote]
No jos Herra niin suo ...
Huuhaata! Ei pystynyt vakavalla naamalla lukemaan...että oikein paransi jalan ja selän...juuh. :D