Miksi kela ei ole vieläkään käsitellyt toimeentulotukeani??
Miten on mahdollista että kela ei vieläkään ole käsitellyt minun kesäkuun ttt.soittivat tänään ja voivottelivat vaan asiaa että ei voi mitään!!!! Kun sanoin että vuokranantaja soittelee ja kyselee kesäkuun vuokraa! Olen siis muuttanut asuntoon 1.6.kelan sivuilla lukenut koko ajan käsiteltävänä,vaik oon soitellut sinne ja kysellyt milloin päätös tulee.
Kommentit (25)
Kannattaa kysyä sieltä Kelasta, ei me täällä tiedetä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se tiedetään, va jakki.
Tapa ittes, kusipää.
Kuole.
Soittelu ei auta, käsitellään sitten kun käsitellään. Eikä Kela kyllä soita väliaikatietoja valitellakseen hakemuksen käsittelytilannetta, ellei ole erikseen jättänyt soittopyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se tiedetään, va jakki.
Tapa ittes, kusipää.
Kuole.
Kuole nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se tiedetään, va jakki.
Tapa ittes, kusipää.
Kuole.
Kuole nälkään.
Kuole paloittelumurhaan.
Oikein toivon että joku puukottaa sut täyteen reikiä ja vuodat kuiviin itkien äitiäsi.
Kusen heti sun päälles.
Älkääs nyt pilkatko, moni luulee, että tämä on joku varalla toimiva omakanta, josta voi kysyä kaikkea mahdollista.
Milloin tuosta voi kannella? Niillä nimittäin on aikarajat noissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se tiedetään, va jakki.
Tapa ittes, kusipää.
Kuole.
Kuole nälkään.
Kuole paloittelumurhaan.
Oikein toivon että joku puukottaa sut täyteen reikiä ja vuodat kuiviin itkien äitiäsi.
Kusen heti sun päälles.
Kela-loinen kiukuttelee 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se tiedetään, va jakki.
Tapa ittes, kusipää.
Kuole.
Kuole nälkään.
Kuole paloittelumurhaan.
Oikein toivon että joku puukottaa sut täyteen reikiä ja vuodat kuiviin itkien äitiäsi.
Kusen heti sun päälles.
Kela-loinen kiukuttelee 🥱
HUARA ORJA PERSEENNUOLIJA
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä sieltä Kelasta, ei me täällä tiedetä vastausta.
Siis...eiks täältä löydy vastaus kaikkeen? Ei välttämättä kauheen fiksuja, mutta vastaus kuitenkin...Hyvää jatkoo jos oma ei riitä.............
Käsitellään arkipäivän kuluessa kun kaikki pyydetyt lisäselvitykset.
Jos kestänyt kauemmin kirjaudu Oma Kelaan ja tarkista viestit onko lisäselvityspyyntöä. Lisäselvityspyyntöä saattaa lukea myös edellisessä toimeentulotukipäätöksessä Lisätiedot-kohdassa jolloin Kela haluaa seuraavaan hakemukseen enemmän liitettä. Mikäli nyt toimitat jonkin liitteen niin 7 arkipäivää alkaa laskurissa taas alusta rullaamaan. Hakemusta ei kiireellisenä käsitellä kuin korkeintaan ruoan ja reseptilääkkeiden osalta olemalla Kelaan yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se tiedetään, va jakki.
Tapa ittes, kusipää.
Kuole.
Kuole nälkään.
Kuole paloittelumurhaan.
Oikein toivon että joku puukottaa sut täyteen reikiä ja vuodat kuiviin itkien äitiäsi.
Kusen heti sun päälles.
Kela-loinen kiukuttelee 🥱
Loinen sulla on helvetti aivoissa ! Hanki elämä kuspää
Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟
Vierailija kirjoitti:
Jospa menisit töihin.
Mene saatana itse äläkä auo päätäsi
Sinulta puuttuu liitteitä.