Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kela ei ole vieläkään käsitellyt toimeentulotukeani??

Vierailija
24.06.2026 |

Miten on mahdollista että kela ei vieläkään ole käsitellyt minun kesäkuun ttt.soittivat tänään ja voivottelivat vaan asiaa että ei voi mitään!!!! Kun sanoin että vuokranantaja soittelee ja kyselee kesäkuun vuokraa! Olen siis muuttanut asuntoon 1.6.kelan sivuilla lukenut koko ajan käsiteltävänä,vaik oon soitellut sinne ja kysellyt milloin päätös tulee.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu liitteitä.

Vierailija
2/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tantat on kesälomalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä sieltä Kelasta, ei me täällä tiedetä vastausta.

Vierailija
4/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän se tiedetään, va jakki. 

Vierailija
5/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kesälomalla. 

Vierailija
6/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se tiedetään, va jakki. 

Tapa ittes, kusipää. 

 

Kuole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelu ei auta, käsitellään sitten kun käsitellään. Eikä Kela kyllä soita väliaikatietoja valitellakseen hakemuksen käsittelytilannetta, ellei ole erikseen jättänyt soittopyyntöä.

Vierailija
8/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se tiedetään, va jakki. 

Tapa ittes, kusipää. 

 

Kuole. 

Kuole nälkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se tiedetään, va jakki. 

Tapa ittes, kusipää. 

 

Kuole. 

Kuole nälkään. 

Kuole paloittelumurhaan. 

 

Oikein toivon että joku puukottaa sut täyteen reikiä ja vuodat kuiviin itkien äitiäsi. 

 

Kusen heti sun päälles. 

Vierailija
10/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt pilkatko, moni luulee, että tämä on joku varalla toimiva omakanta, josta voi kysyä kaikkea mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit töihin. 

Vierailija
12/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuosta voi kannella? Niillä nimittäin on aikarajat noissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se tiedetään, va jakki. 

Tapa ittes, kusipää. 

 

Kuole. 

Kuole nälkään. 

Kuole paloittelumurhaan. 

 

Oikein toivon että joku puukottaa sut täyteen reikiä ja vuodat kuiviin itkien äitiäsi. 

 

Kusen heti sun päälles. 

Kela-loinen kiukuttelee 🥱

Vierailija
14/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se tiedetään, va jakki. 

Tapa ittes, kusipää. 

 

Kuole. 

Kuole nälkään. 

Kuole paloittelumurhaan. 

 

Oikein toivon että joku puukottaa sut täyteen reikiä ja vuodat kuiviin itkien äitiäsi. 

 

Kusen heti sun päälles. 

Kela-loinen kiukuttelee 🥱

HUARA ORJA PERSEENNUOLIJA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä sieltä Kelasta, ei me täällä tiedetä vastausta.

Siis...eiks täältä löydy vastaus kaikkeen? Ei välttämättä kauheen fiksuja, mutta vastaus kuitenkin...Hyvää jatkoo jos oma ei riitä.............

Vierailija
16/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin.

Vierailija
17/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitellään arkipäivän kuluessa kun kaikki pyydetyt lisäselvitykset. 

Jos kestänyt kauemmin kirjaudu Oma Kelaan ja tarkista viestit onko lisäselvityspyyntöä. Lisäselvityspyyntöä saattaa lukea myös edellisessä toimeentulotukipäätöksessä Lisätiedot-kohdassa jolloin Kela haluaa seuraavaan hakemukseen enemmän liitettä. Mikäli nyt toimitat jonkin liitteen niin 7 arkipäivää alkaa laskurissa taas alusta rullaamaan. Hakemusta ei kiireellisenä käsitellä kuin korkeintaan ruoan ja reseptilääkkeiden osalta olemalla Kelaan yhteydessä

Vierailija
18/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se tiedetään, va jakki. 

Tapa ittes, kusipää. 

 

Kuole. 

Kuole nälkään. 

Kuole paloittelumurhaan. 

 

Oikein toivon että joku puukottaa sut täyteen reikiä ja vuodat kuiviin itkien äitiäsi. 

 

Kusen heti sun päälles. 

Kela-loinen kiukuttelee 🥱

Loinen sulla on helvetti aivoissa ! Hanki elämä kuspää 

Vierailija
19/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟Puppa🥳👴🏻🧺🐟

Vierailija
20/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa menisit töihin. 

Mene saatana itse äläkä auo päätäsi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä