Oho, kysymykseni koronarokotteesta ja kuukautisista katosi?
Ja tosi nopeasti. Ihan asiallinen kysymys, ei mitään salaliittoteoriaa.
Eikö siitä saa keskustella täällä?
Kommentit (46)
Entä onko rokote heikentänyt hormonaalisen ehkäisyn tehoa? Tulee vaan noista välivuodoista sellainenkin mahdollisuus mieleen. Itselleni se olisi pahempi katastrofi.
Ei mene kauaa, kun tämäkin lanka poistuu..
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti poistettiin. Siinä oli linkkejä, mutta otin ne nyt pois, jos vaikka linkkejä ei saisi julkaista?
Kyselin täällä eilen välivuotoasiasta. Mulla ei siis koskaan ennen ole ollut kuukautisten välivuotoa, mutta toissapäivänä oli, muutama pisara kierron puolivälissä. Olen 48-vuotias ja mulla on ollut kuparikierukka puolisen vuotta. Kyselin, pitäisikö minun mennä lääkäriin heti, vai jäädä seurailemaan. Muita oireita ei ole.
Yksi vastaaja mainitsi koronarokotteesta, että siihen liittyisi kuukautishäiriöitä. Pidin kommenttia huuhaana, mutta tulin kuitenkin googlanneeksi. Netistä löytyy aivan valtavasti ihmisten kertomuksia kuukautishäiriöistä koronarokotteen jälkeen, etenkin englanniksi. Löytyy myös muutamia arvostettujen medioiden juttuja.
Itse sain ekan Pfizerin kuukausi sitten. Onkos teillä ollut kuukautishäiriöitä koronarokotteen jälkeen?
Stressi aiheuttaa vuotohäiriöitä, oli sitten koronaa tai ei. Oma gyneni sanoi pari kk sitten, kun kävin vastaanotolla (vuotohäiriön vuoksi!), että niitä on ollut viime syksystä asti todella paljon. Johtuvat siis koronastressistä, koska viime syksynä ei vielä rokotettu.
Global Newsin uutisvideo näistä vaihdevuodet ohittaneiden naisten kuukautisista rokotteen jälkeen:
Videolla tohtori sanoo, että tuo Hesarissakin mainittu immuunireaktio ei päde selittämään sitä, miksi joillakin ”post menopausal”-naisilla alkaa verenvuoto rokotteen jälkeen. Syytä ei tiedetä vielä. Jostain netistä luin kommentteja, että itse koronakin on sotkenut kiertoa joillakin naisilla ja jopa jonkun 90v mummo vuotanut taudin jälkeen. Tiedä näistä sit.
Ps. Kommentoin näistä vaihdevuosijutuista Hesarin jutun loppuun ja kommenttia ei julkaistu! Ja siis lähinnä sanoin, että tällaista ilmennyt maailmalla! Outoa on sensuuri.
Käyttäjä39933 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti poistettiin. Siinä oli linkkejä, mutta otin ne nyt pois, jos vaikka linkkejä ei saisi julkaista?
Kyselin täällä eilen välivuotoasiasta. Mulla ei siis koskaan ennen ole ollut kuukautisten välivuotoa, mutta toissapäivänä oli, muutama pisara kierron puolivälissä. Olen 48-vuotias ja mulla on ollut kuparikierukka puolisen vuotta. Kyselin, pitäisikö minun mennä lääkäriin heti, vai jäädä seurailemaan. Muita oireita ei ole.
Yksi vastaaja mainitsi koronarokotteesta, että siihen liittyisi kuukautishäiriöitä. Pidin kommenttia huuhaana, mutta tulin kuitenkin googlanneeksi. Netistä löytyy aivan valtavasti ihmisten kertomuksia kuukautishäiriöistä koronarokotteen jälkeen, etenkin englanniksi. Löytyy myös muutamia arvostettujen medioiden juttuja.
Itse sain ekan Pfizerin kuukausi sitten. Onkos teillä ollut kuukautishäiriöitä koronarokotteen jälkeen?
Stressi aiheuttaa vuotohäiriöitä, oli sitten koronaa tai ei. Oma gyneni sanoi pari kk sitten, kun kävin vastaanotolla (vuotohäiriön vuoksi!), että niitä on ollut viime syksystä asti todella paljon. Johtuvat siis koronastressistä, koska viime syksynä ei vielä rokotettu.
Varmaan pistät sitten myös kaikki ei-sukupuolispesifiset rokotusoireet stressin piikkiin, vai kuvitteletko vain naisten oireiden johtuvan stressaamisesta?
Mitä sä sekoilet, tuollahan tuo killuu. Kyllä nyt kantsii taas vetää kunnon salaliittohipulit.