APUA NOPEASTI
Eli viime aamuna olin yhdynnässä poikaystäväni kanssa mutta kortsu petti ja nyt mulla ei oo mitään aavistusta mitä pitäis tehdä. Olen liian nuori pitämään lasta. Kaikki asiat vaan pyörivät nyt päässä eikä oo mitään hajuu mistään. Jälki ehkäisypillereitä en voi ostaa koska ei ole ollenkaan rahaa. Olis tosi kiva jos joku ees vähän neuvoisi oikeeseen suuntaan. Viimeksi kuukautiset olivat 2 viikkoa sitten että ootanko tässä sitten kaks viikkoa vai mitä mä teen ? Oon iha paniikissa ja hukassa. :/
Kommentit (28)
Apteekkiin mars hakemaan jälkienkäisypilleri, maksaa sen pari kymppiä. Kierron puoliväli on otollista aikaa tulla raskaaksi, älä jää odottelemaan kuukautisia, jos lapsi on todella mahdoton ajatus. Tsemppiä!
Sinä voit vielä hakea jälkiehkäisypillerin. Abortti, jos tulet raskaaksi on paljon isompi juttu.
Mene heti johonkin terveyskeskuksen ja kerro mitä on tapahtunut ja että tarvitset jälkiehkäisypillerin. Se pitää vaan ottaa nyt pian yhdynnän jälkeen. Pikimmiten terveyskeskukseen tai lääkäriin. Ehkäisyneuvola ja sukupuolitautien poliklinikka.
Tai pyydä, että joku 15 täyttänyt käy apteekista ostamassa jälkiehkäisytablerin. Niitä saa ilma reseptiä 15 täyttäneet.
Toimia heti. Toimi pian.
Jälkiehkäisypillerin saa apteekista ilman reseptiä, 20 euroa mukaan. Ei siellä tarvitse kuin sanoa että kortsu petti. Parempi noin kuin pari viikkoa jännitystä ja mahdollinen abortti.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 04:48"]
Onko sitten paha jos vaan odotan ja katson että näkyykö menkkoja ?
[/quote]
Riippuu siitä mitä pidät pahana. Olisitko onnellinen jos tulisit raskaaksi? Jos et, niin tietenkin on erittäin paha jos jäät vain odottamaan. Aborttikaan ei ole ilmainen. Lisäksi se on henkisesti raskas asia. Eikö mies kanna vastuutaan? Kysy häneltä rahaa jälkiehkäisyyn.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 04:48"]
Onko sitten paha jos vaan odotan ja katson että näkyykö menkkoja ?
[/quote]
odottelu on nyt toisiaan pahasta. Abortti on iso juttu. Siksi jälkiehkäisypillerin nyt on sinulle ehdottomasti paras.
hanki jälkiehkäisytabletti nyt apteekista tai mene terveyskeskukseen.
Pyydä apua.
Ota yhteyttä sen paikkakunnan ehkäisypolille tai -neuvolaan, millä nimellä se sitten onkaan.
Tai kerro seuraavaksi, että sinäkin olet ulkomailla, kun ei poikaystäväsi asu Suomessa.
Jos asut pk-seudulla saat minulta jälkiehkäisypillerin jos tarvitset. Nouto Vantaan Kaivokselasta.
Ihan sama mistä revit rahat. Haet ne jälkiehkäisypilllerit!