Oletteko katuneet välien katkaisemista perheenjäseneen?
Minä en. yli 10 vuotta jo rauhassa ilman draamailuja ja katastrofeja, jotka varmaan jatkuvat hänen elämänsä loppuun asti, kun hän niitä itselleen järjestää mm. päihteiden käytöllään.
Kommentit (14)
ei mulla oo ketään muuta kuin aikuiset lapset ja heihin hyvät välit.
En vaan sitä etten tehnyt niin jo aiemmin.
Olisi hienoa, että äitiin olisi hyvät välit, mutta aina näin ei ole. Katkaisin välit suojellakseni omaa mielenterveyttäni.
En ole katunut muuta kuin että olisi pitänyt katkaista välit jo paljon aikaisemmin. Olisin säästynyt paljolta mielipahalta ja pettymyksiltä.
En ole katunut ja hyvä että tein sen jo parikymppisenä.
Ei taida kukaan katua, nämä ovat niin loppuun asti mietittyjä ja painavia ratkaisuja eikä niitä tehdä hetken mielijohteesta.Ap
Pelastin oman mielenterveyteni siinä elämänvaiheessa. Se oli sen arvoista. Oma hyvinvointini tarkoitti myös lasteni hyvinvointia.
Myöhemmin pidin hiukan yhteyttä kirjeitse. Se oli minulle ok. Äitini ei pystynyt kirjoittamaan ja pääsemään postilaatikolle niin syvässä kännissä kuin hän olisi pystynyt soittelemaan (numeroni oli salainen).
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Koetitko korjata välit? Ja jos, niin onnistuitko? Toimiiko suhteenne nykyään normaalin ihmissuhteen tavoin?
Itse tajusin jossain vaiheessa, etten ikinä olisi missään tekemissä tuon ihmisen kanssa, ellemme olisi sukua. Mutta siitäkin meni vielä aikaa ennen kun tein päätöksen lakkauttaa koko suhteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Koetitko korjata välit? Ja jos, niin onnistuitko? Toimiiko suhteenne nykyään normaalin ihmissuhteen tavoin?
Itse tajusin jossain vaiheessa, etten ikinä olisi missään tekemissä tuon ihmisen kanssa, ellemme olisi sukua. Mutta siitäkin meni vielä aikaa ennen kun tein päätöksen lakkauttaa koko suhteen. Ap
Tais olla trolli vain, ei näitä kaduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Tais olla trolli vain, ei näitä kaduta.
Ehkä ei huomannut kysymystäni?
Onhan se mahdollista, että nuorena katkaistut välit parannetaan vanhempana, jos vaikkapa päihdeongelma paranee. Itse en haluaisi silti olla tekemisissä, vaikka päihdeongelma jotenkin ihmeenomaisesti katoaisi. Ap
En.