Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meni sekasaunaan kahdestaan naispuolisen ystävänsä kanssa...

Vierailija
24.07.2014 |

Kerron alkuun vähän itsestäni. Luotan helposti uusiin ihmisiin ja saan helposti ystäviä avoimuuteni takia. Pettymyksiä on toki ollut matkan varrella, mutta en jaksa masentua niistä.

Parisuhteessa olen avoin, hellä, erittäin rakastava enkä pidä riitelystä. En ole mustasukkainen. Olen kerrasta poikki-ihminen. Annan miehelle täyden luottamukseni käyttöön. Jos hän käyttää sitä väärin, minä lähden. Ja tässä on kyse lähinnä vain pettämisestä. Annan parisuhteessa kaikkeni ja jos minut petetään, minut menettää.

Mieheni oli ollut ystäviensä kanssa vanhempiensa mökillä. Mukana oli myös miehen naispuolinen ystävä, joka on sinkku. Mukava nainen, olen tavannut hänet. Mies oli mennyt tämän naisen kanssa kahdestaan saunaan ja anoppini soitti minulle tästä. Sanoin vain, että mitä sitten. Anoppi käänsi epämustasukkaisuuteni niin, että MINULLA on toinen mies ja siksi minua ei kiinnosta.

Jos nyt olisikin käynyt niin, että mies on tämän naisen kanssa puuhaillut saunassa jotain epäsiveellistä, niin meidän suhde päättyy siihen. En kuitenkaan jaksa spekuloida asiaa, typerää ja turhaa stressiä. Asiat tulevat aina jollain tapaa ilmi, ei minun tarvitse asialle tehdä mitään.

Anoppi nyt sitten haukkuu minua pettäjäksi ja sanoi jopa, että mieheni ystävätär olisi paljon parempi miniävaihtoehto.

Miten joku voi seota noin pahasti? Olenko oikeasti muka niin outo? Onko rehellisessä parisuhteessa jotain väärää, pitääkö aina olla utelemassa ja riehumassa?

Mielipiteitä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:37"]En minäkään tajua tätä sekasaunahömppää, joka nyt on kai suosittua joillakin. Jos kerran siihen ei liity muuta kuin löylyt ja peseytyminen, niin mikä siinä on niin vaikeaa suoriutua siitä yksin.

Miksei ole myös sekakylpyjä ammeessa tai sekasuihkuja. Aika hullunhauskaa olisi tilanne, jossa on kutsuttu illallisvieraita kotiin ja sitten emäntä ilmoittaa jälkiruoan aikana, että menenpä tästä kylpyyn, kuka herroista lähtee seuraksi.

[/quote]

Tämä on nyt ohi ap:n aiheen, mutta minä en taas ymmärrä mikä siinä sekasaunassa on niin vaikea ymmärtää. Kyllä me käydään mökillä perheen/suvun kesken (mukana siis myös esim siskoni mies tai veljeni vaimo + oma mieheni saunomassa, uimassa ja paljuilemassa yhdessä. Teemme sen alasti,koska mökki on paikassa, jossa ei naapureita ole. Mitä pahaa tässä on? Ei siellä kukaan keskity toisten värkkeihin. Yksin tämä puuha olisi aika orpoa. Tai jos aina naiset/miehet kävisivät omalla porukalla, joutuisi toiset aina odottelemaan ja tuossa saunomispuuhassa kun helposti vierähtää koko ilta, niin mikäs sen mukavampaa yhdessäoloa.

Ja jos kysyt, miksemme ole uikkarit päällä niin en edes osaa oikein vastata. Ehkä koska kun vanhempani ovat keskenään mökillä, eivät tietenkään uikkareita käytä ja tämä tapa on jäänyt, vaikka me muutkin olisimme siellä.

Vierailija
42/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna missä esim teidän koko mökkiporukka vois olla ei-niin-epäilyttävää. Sekasauna varatun miehen ja sinkkunaisen välillä ERITTÄIN tahditonta!

Anoppi = aivan käsittämätön puusilmä silti!

Sinä ap = ihailtavaa luottamusta mutta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:07"]Sekasauna missä esim teidän koko mökkiporukka vois olla ei-niin-epäilyttävää. Sekasauna varatun miehen ja sinkkunaisen välillä ERITTÄIN tahditonta!

[/quote]

Entä jos kukaan muu ei halunnut saunoa? Mieheni on kova saunoja, itse taas en välitä siitä juurikaan. Mielelläni näkisin, että mieheni saa kaverin vaikka yksittäisestä sinkkunaisesta, jottei tarvitsisi ihan yksin saunoa.

Toisilla vaan kavereihin ja puolisoihin voi oikeasti luottaa. Jos siellä saunassa tapahtuisi jotain, niin mieheni varmasti kertoisi minulle.

Vierailija
44/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se anoppi menny vakoilemaan ikkunasta, kuuntelemaan ääniä, mennyt kesken saunomisen varmistamaan onko puita tai muuta sellaista. Antaa nyt poikansa vapaasti pettää(?) vaimoansa. :/

Vierailija
45/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:n mies tykkäisi, jos ap menisi saunaan yksin sinkkumiehen kanssa? Minusta tuollainen käytös on eoäkunnioittavaa. Luulen, kuten joku aikaisemmin arveli, että anoppi tietää jotain kiellettyä tapahtuneen, muttei uskalla kertoa ap:lle suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan