Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotku myyjät kysyy henkkareitla yli 40 vuotiailta?

Vierailija
30.08.2022 |

Miks? Kylhän sen nyt näkee että on ikää? Onks ne ihan pöllöi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ko. myyjät ei varmaan ole siinä tilanteessa sitä nähneet. Ei ne niitä nyt huvikseen kysy.

Vierailija
2/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. T:42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä luulla alle 18-vuotiaiksi.

Jos ihminen vaikuttaa alle 30-vuotiaalta, pitää kysyä henkkarit.

Tai sitten kassat haluaa nähdä toisten henkkareita ja naureskella kuville.

Vierailija
4/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se saa vanhat naiset luulemaan itseään nuoreksi.

Vierailija
5/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin viime viikolla Alkossa, vaikka olen 48. Enkä ole edes mikään täysin rypytön AV-ihme vaan ihan ikäiseni näköinen. Olen vaan hoikka ja lyhyt, ja oli vähän teinixmäiset vapaa-ajanvaatteet päällä, ei kai se myyjä katsonut niin tarkkaan sitten että olisi rypyt huomannut vaan vain yleisolemuksesta arvioi. 

Vierailija
6/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että ne haluaa vaan nähdä minkä ikäinen on huvin vuoksi. Tavallaan udella. Minä en haluisi luovuttaa perustuslain 4:ttä oikeutta muille, että joutuu luovuttaa henkilöllisyyden kaupan kassalle.

Vierailija
7/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambinat, Valdemarit, Tuplapukit, suomiviinat kun iskee liukuhihnaan niin tottakai kysytään ikää, ja aika hyvästä syystä vielä.

Vierailija
8/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että ne haluaa vaan nähdä minkä ikäinen on huvin vuoksi. Tavallaan udella. Minä en haluisi luovuttaa perustuslain 4:ttä oikeutta muille, että joutuu luovuttaa henkilöllisyyden kaupan kassalle.

Kolme sanaa: Saksa.

Vierailija
9/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt sentään jatkuvasti enää tarvi näytellä mutta aina silloin tällöin. Tuntuu että arvioivat pikemminkin käyttäytymistä, onko yli-itsevarmana vaiko luimuilee lattiaa syyllisen näköisenä tjk. Ei tuo nyt minua haittaa kun on toki aina mukana, pikemminkin hyvä mieli tulee.

M +40

Vierailija
10/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, että ihan perus Prismassakin on myynnissä tuotteita, joiden vuoksi pitää kysyä henkkareita, vaikka myyjä uskoisikin asiakkaan olevan yli 18. Näin kävi itselleni, kun ostin erityisiä tähtisädetikkuja. Niissä oli ikäraja, jota en ollut huomannut. Kysely kyllä lämmitti, kun olin silloin juuri täyttänyt 40v.

Veikkaisin tosin, että 40+ ikäisiltä kysytään välillä henkkareita eläkeläisalennusten takia. Kaikista kun ei todellakaan voi päätellä, onko 50 vai 65, yleensä toki. Äitini on yksi näistä, jotka ovat hädin tuskin ikääntyneet ja saakin joka kerta erikseen todistella, että on todellakin eläkkeellä. En usko samaan tuuriin omalla kohdallani, joten olen henkisesti jo varautunut, etten näytä 50v ikäiseltä, kun olen 75.

Vierailija
11/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää 20v söpöille tytöille, että olen 52v mies, kun on mahdollisuus että eivät tykkää hopeaketusta. Nyt ne voivat luulla että olen 35 vuotias ja helpompi saada ne kahville ja saunomaan kanssani

Vierailija
12/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kansssa että pääosin uteliaisuudesta. Toisaalta nykysin kaikki täysikäset on läskejä niin normaalipaino voi joillain hämätä luulemaan että on nuorempi mitä on.

Vierailija
13/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin kevättalvella kun ostin tupakkaa. Oli kyllä maski. N49.

Vierailija
14/14 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne skannaa niitä johonkin järjestelmään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme