Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meni sekasaunaan kahdestaan naispuolisen ystävänsä kanssa...

Vierailija
24.07.2014 |

Kerron alkuun vähän itsestäni. Luotan helposti uusiin ihmisiin ja saan helposti ystäviä avoimuuteni takia. Pettymyksiä on toki ollut matkan varrella, mutta en jaksa masentua niistä.

Parisuhteessa olen avoin, hellä, erittäin rakastava enkä pidä riitelystä. En ole mustasukkainen. Olen kerrasta poikki-ihminen. Annan miehelle täyden luottamukseni käyttöön. Jos hän käyttää sitä väärin, minä lähden. Ja tässä on kyse lähinnä vain pettämisestä. Annan parisuhteessa kaikkeni ja jos minut petetään, minut menettää.

Mieheni oli ollut ystäviensä kanssa vanhempiensa mökillä. Mukana oli myös miehen naispuolinen ystävä, joka on sinkku. Mukava nainen, olen tavannut hänet. Mies oli mennyt tämän naisen kanssa kahdestaan saunaan ja anoppini soitti minulle tästä. Sanoin vain, että mitä sitten. Anoppi käänsi epämustasukkaisuuteni niin, että MINULLA on toinen mies ja siksi minua ei kiinnosta.

Jos nyt olisikin käynyt niin, että mies on tämän naisen kanssa puuhaillut saunassa jotain epäsiveellistä, niin meidän suhde päättyy siihen. En kuitenkaan jaksa spekuloida asiaa, typerää ja turhaa stressiä. Asiat tulevat aina jollain tapaa ilmi, ei minun tarvitse asialle tehdä mitään.

Anoppi nyt sitten haukkuu minua pettäjäksi ja sanoi jopa, että mieheni ystävätär olisi paljon parempi miniävaihtoehto.

Miten joku voi seota noin pahasti? Olenko oikeasti muka niin outo? Onko rehellisessä parisuhteessa jotain väärää, pitääkö aina olla utelemassa ja riehumassa?

Mielipiteitä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään järkevää enkä luonnollista syytä sille, miksi olivat saunassa kahden? Enkä ymmärrä anopinkaan puuttumista asiaan.

By the way: viimeksi olin kaksin saunassa miesystäväni parhaimman kaverin kanssa. Muut jo nukkuivat. Ja pantiin kunnolla siinä pari tuntia.

Ei jääty kiinni. Selitys tapahtuneella aamulla: Oltiin kaksin pelkästään sekasaunassa, koska ei muuta saunaseuraa löytynyt.

Vierailija
22/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:03"]

En näe mitään järkevää enkä luonnollista syytä sille, miksi olivat saunassa kahden? Enkä ymmärrä anopinkaan puuttumista asiaan.

By the way: viimeksi olin kaksin saunassa miesystäväni parhaimman kaverin kanssa. Muut jo nukkuivat. Ja pantiin kunnolla siinä pari tuntia.

Ei jääty kiinni. Selitys tapahtuneella aamulla: Oltiin kaksin pelkästään sekasaunassa, koska ei muuta saunaseuraa löytynyt.

[/quote]

Ihan kiva fantasia, mutta sepitettä. Kun miehesi ja muut eivät tietäisi tarinastasi jos se siis olisi totta, et sinä siitä tännekään kirjoittelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:29"]

En kyllä ymmärrä sekasauna -meininkiä. Alastomuus on luonnollista, mutta ei kuulu hyppiä alasti vastakkaisen sukupuolen edessä..en ymmärrä mitä tällä sekasauna -touhulla haetaan

[/quote]

Taitaa olla vaan "laillistettua esileikkiä", josta on helppo siirtyä seuraavalle asteelle, kunhan testaillaan, onko toinen valmis. Ja omia kumppaneita syytellään sitten vainoharhaisiksi, jos erehtyy jotain epäilemään.

Vierailija
24/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:29"]En kyllä ymmärrä sekasauna -meininkiä. Alastomuus on luonnollista, mutta ei kuulu hyppiä alasti vastakkaisen sukupuolen edessä..en ymmärrä mitä tällä sekasauna -touhulla haetaan

[/quote]

Eipä taida ketään kiinnostaa mielipiteesi.

[/quote]

On se kumma, että ei saa sanoa mielipidettä joka ei olekaan se mieluinen kuulla tms. Mielipidevapaus kukoistaa ;)

[/quote]

Ei vaan kuulu ketjun aiheeseen tuollainen irrallinen epäolennaisuus.

[/quote]

Sinäkö sen luulet päättäväsi?

Vierailija
25/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:14"]

En kyllä ymmärrä sekasauna -meininkiä. Alastomuus on luonnollista, mutta ei kuulu hyppiä alasti vastakkaisen sukupuolen edessä..en ymmärrä mitä tällä sekasauna -touhulla haetaan

[/quote]

Taitaa olla vaan "laillistettua esileikkiä", josta on helppo siirtyä seuraavalle asteelle, kunhan testaillaan, onko toinen valmis. Ja omia kumppaneita syytellään sitten vainoharhaisiksi, jos erehtyy jotain epäilemään.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Eiköhän siinä ole ollut seksuaalista jännitettä kun kahdestaan ovat olleet saunassa. Ainakin on saatu tarkistaa miltä toisen värkit näyttävät. Ei ole asiallista kahdestaan. Jos olisi ollut joku kolmaskin, niin ok.

Vierailija
26/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa oli höylättyä lautaa ja höylättyä muijaa.

Vierailija
27/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä anoppi tietää paljon enemmän niiden touhuista

Vierailija
28/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:57"]

[/quote]

Eli alastomuus on luonnollista, mutta se pitää peittää?

Itse en tajua mitä pahaa on saunoa ja jutella saunassa ystävien kanssa? Tuntuu olevan hyvin yleistä nykyään, että pillua annetaan sinkkuelämässä ventovieraille kuinka sattuu, täysin tuntematon päästetään ryskyttämään mulkulla kohti kohdunkaulaa mutta tuttujen ihmisten kanssa ei voi saunoa? Onko se niin vitun vaikea ymmärtää, että joka asiassa ei tarvitse olla seksi mielessä vaikka vieressä olisi vastakkainen sukupuoli?

Mies

[/quote]

Vaikka alastomuus on luonnollista, niin minusta jokaisen vartalo on "intiimi -asia", eikä sitä kuulu näyttää kaikille vastakkaisen sukupuolen edustajille.. olkoonkin kuinka edustava vartalo tahansa ;)

Vierailija
29/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:18"]

Kerron alkuun vähän itsestäni. Luotan helposti uusiin ihmisiin ja saan helposti ystäviä avoimuuteni takia. Pettymyksiä on toki ollut matkan varrella, mutta en jaksa masentua niistä.

Parisuhteessa olen avoin, hellä, erittäin rakastava enkä pidä riitelystä. En ole mustasukkainen. Olen kerrasta poikki-ihminen. Annan miehelle täyden luottamukseni käyttöön. Jos hän käyttää sitä väärin, minä lähden. Ja tässä on kyse lähinnä vain pettämisestä. Annan parisuhteessa kaikkeni ja jos minut petetään, minut menettää.

Mieheni oli ollut ystäviensä kanssa vanhempiensa mökillä. Mukana oli myös miehen naispuolinen ystävä, joka on sinkku. Mukava nainen, olen tavannut hänet. Mies oli mennyt tämän naisen kanssa kahdestaan saunaan ja anoppini soitti minulle tästä. Sanoin vain, että mitä sitten. Anoppi käänsi epämustasukkaisuuteni niin, että MINULLA on toinen mies ja siksi minua ei kiinnosta.

Jos nyt olisikin käynyt niin, että mies on tämän naisen kanssa puuhaillut saunassa jotain epäsiveellistä, niin meidän suhde päättyy siihen. En kuitenkaan jaksa spekuloida asiaa, typerää ja turhaa stressiä. Asiat tulevat aina jollain tapaa ilmi, ei minun tarvitse asialle tehdä mitään.

Anoppi nyt sitten haukkuu minua pettäjäksi ja sanoi jopa, että mieheni ystävätär olisi paljon parempi miniävaihtoehto.

Miten joku voi seota noin pahasti? Olenko oikeasti muka niin outo? Onko rehellisessä parisuhteessa jotain väärää, pitääkö aina olla utelemassa ja riehumassa?

Mielipiteitä?

[/quote]

Ai jaa outo. En usko. Yleensä tänne kirjoittaa mustasukkaiset vanhoja asioita jurnuttavat ukot, joiden muijat on kylpeneet juhannuksena sekasaunassa

Vierailija
30/45 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:57"]

[/quote]

Eli alastomuus on luonnollista, mutta se pitää peittää?

Itse en tajua mitä pahaa on saunoa ja jutella saunassa ystävien kanssa? Tuntuu olevan hyvin yleistä nykyään, että pillua annetaan sinkkuelämässä ventovieraille kuinka sattuu, täysin tuntematon päästetään ryskyttämään mulkulla kohti kohdunkaulaa mutta tuttujen ihmisten kanssa ei voi saunoa? Onko se niin vitun vaikea ymmärtää, että joka asiassa ei tarvitse olla seksi mielessä vaikka vieressä olisi vastakkainen sukupuoli?

Mies

[/quote]

Vaikka alastomuus on luonnollista, niin minusta jokaisen vartalo on "intiimi -asia", eikä sitä kuulu näyttää kaikille vastakkaisen sukupuolen edustajille.. olkoonkin kuinka edustava vartalo tahansa ;)

[/quote]

Sun mielestä on luontevaa antaa persettä täysin ventovieraille panoille, mutta ystävien kanssa ei voi saunoa? Oletko sitä mieltä, että vastakkaisen sukupuolen ystävä ei voi olla täysin ystävä, vaan aina on seksuaalista jännitettä?

Ootteko te naiset sellaisia, että aina lirahtaa limat vitusta kun näette alastoman miehen jota siis kyyläätte hekumoiden jos vaan mahdollista ja näköetäisyys kunnossa?

Vierailija
31/45 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja uimahalli, nykysuomalaisen trauman paikat. Koska meistä tuli jenkkipuritaaneja?

Vierailija
32/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan anoppi keksinyt koko jutun? Yrittää tehdä mustasukkaiseksi mutta ei onnistunut.

Vierailija
33/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:30"]

Olikohan anoppi keksinyt koko jutun? Yrittää tehdä mustasukkaiseksi mutta ei onnistunut.

[/quote]

Tai ainakin innoissaan tarttui heti puhelimeen levittäen tätä saunomis ilosanomaa. Karvaasti pettyen, kun et tarttunutkaan koukkuun.

Vierailija
34/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua tätä sekasaunahömppää, joka nyt on kai suosittua joillakin. Jos kerran siihen ei liity muuta kuin löylyt ja peseytyminen, niin mikä siinä on niin vaikeaa suoriutua siitä yksin.

Miksei ole myös sekakylpyjä ammeessa tai sekasuihkuja. Aika hullunhauskaa olisi tilanne, jossa on kutsuttu illallisvieraita kotiin ja sitten emäntä ilmoittaa jälkiruoan aikana, että menenpä tästä kylpyyn, kuka herroista lähtee seuraksi.

Vierailija
35/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:37"]

En minäkään tajua tätä sekasaunahömppää, joka nyt on kai suosittua joillakin. Jos kerran siihen ei liity muuta kuin löylyt ja peseytyminen, niin mikä siinä on niin vaikeaa suoriutua siitä yksin.

Miksei ole myös sekakylpyjä ammeessa tai sekasuihkuja. Aika hullunhauskaa olisi tilanne, jossa on kutsuttu illallisvieraita kotiin ja sitten emäntä ilmoittaa jälkiruoan aikana, että menenpä tästä kylpyyn, kuka herroista lähtee seuraksi.

[/quote]

Äläs nyt, onhan sekakylpeminen jo keksitty, ne paljut. Niissä lillutaan naiset tietenkin rinnat esillä....

Vierailija
36/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajuan kyllä sekasaunomista hyvin kun sitä itsekin harrastan, mutta se ei tainnut olla aloituksen pointti. Sitä tää keskustelu tulee kuitenkin otsikon takia koskemaan.

Anopin reaktio on todella outo. Puuttuuko hän muutenkin suhteeseenne paljon? Se on vielä jotenkin ymmärrettävää, että haluaa varmistaa oliko asia sinulle ok, mutta tuo kilahtaminen on kyllä kummallista

Vierailija
37/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !!

Vierailija
38/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että anoppi tietää että siellä saunassa on käynyt jotain, mutta ei kehtaa sanoa sitä suoraan sinulle. Haluaisi että sä vetäisit omat johtopäätöksesi asiasta (kuten useampi varmasti tekisikin). On poissa tolaltaan ja pettynyt poikansa käytökseen ja nyt sitten käänsi pienen päänsä sisällä asian noin, kun ei osaa muutakaan.

Mutta niin, olen kyllä samaa mieltä että puolisoon on hyvä luottaa, mutta siis joku raja. Ei sitä täysin tarvi sulkea silmiään kaikelle. Miksi et halua ajatella sitä että saunassa olisi voinut tapahtua jotain? Pelkäätkö että se onkin totta?

Vierailija
39/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:44"]Mä tajuan kyllä sekasaunomista hyvin kun sitä itsekin harrastan, mutta se ei tainnut olla aloituksen pointti. Sitä tää keskustelu tulee kuitenkin otsikon takia koskemaan.

Anopin reaktio on todella outo. Puuttuuko hän muutenkin suhteeseenne paljon? Se on vielä jotenkin ymmärrettävää, että haluaa varmistaa oliko asia sinulle ok, mutta tuo kilahtaminen on kyllä kummallista

[/quote]

Miten voi saunomista harrastaa.

Mäkin harrastan paskalla käymistä tai suihkussa käymistä eiku syömistä eiku hengittämästä.

Ja19: onhan se sekaseksikin keksitty mutta ei se sitä tarkoita että sitä pitäisi harrastaa.

Vierailija
40/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:44"]Mä tajuan kyllä sekasaunomista hyvin kun sitä itsekin harrastan, mutta se ei tainnut olla aloituksen pointti. Sitä tää keskustelu tulee kuitenkin otsikon takia koskemaan.

[/quote]

Miten voi saunomista harrastaa.

Mäkin harrastan paskalla käymistä tai suihkussa käymistä eiku syömistä eiku hengittämästä.

Ja19: onhan se sekaseksikin keksitty mutta ei se sitä tarkoita että sitä pitäisi harrastaa.

[/quote]

Onko sulla kaikki ihan ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän