Onko kukaan löytänyt perus marketeista hinta-laatu suhteeltaan hyvää hoitoainetta hiuksille?
Kommentit (49)
Aussie on ihan ok, samoin Sunsilk (saako sitä enää?).
Elvital ja Pantene ovat pahimmat omalle hiuslaadulleni (karhea luonnonkihara).
Lorealin elvital anti breakage. Itsellä pitkät paksut hiukset ja tämä ollut paras tähän mennessä
Pisara Luonnon shampoo ja hoitsikka, tuoksuvat mustaherukalle, jota rakastan!
Mieletön hintalaatusuhde!
Samoin Pisara vartalovoide ihan huippu, sekä argan-öljy!!!
Itse olen ekokampaaja, kokeillut kaikkea(ennen myös ns peruskampaaja)niin nämä Pisara-tuotteet peittoaa kaikki kalliit!
Purkit ei oo niin nättejä, joten joskus vaihdan sisällön joihinkin hienoihin pulloihin(jotka oli kalliita!) =D
Olen tuoksuherkkä, mutta Pisaran tuoksut mietoja. Enkä halua silikoneja jne...koska houkseni ovat hennot ja laineikkaat...
Kyllä, nimenomaan purkkeja katsomalla. Kun opettelet mitä varten mikäkin ainesosa tuotteeseen on laitettu, osaat valita esim. oikeasti pehmentävän hoitoaineen, etkä maksa pelkästä vedestä/silikonista/säilöntäaineista. Eli inci-listoja lukemalla/ymmärtämällä löydät tuotteet joita ylipäätään kannattaa lähteä kokeilemaan.
Keiju ruokaöljyä. Sitä latvoihin silloin tällöin ja tavallinen pesu jollain tuoksuttomilla perusshampoolla. Ja tippaåsri öljyä käsiin, hiero käsiin, levittele latvoihin ja kuiviin osiin. Kiiltoa, pörröisyys katoaa. Ei kannata ostaa kalliita juttuja. Ruokaöljyyn voi toki sekoittaa tipan jotain luomutuoksuöljyä. Ehdullista! Ei lisäaineita! Olkaa hyvä, saa käyttää!😊
Lidlin honey hoitoaine. Lidlin kasvovoiteetkin päihitti paljon kalliimmat tuotteet vertailussa, kun kokeilijat eivät tienneet, mitä testasivat.
Ihan samaa olin suosittelemassa 🙌 edullinen ja oikein hyvä.