Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan löytänyt perus marketeista hinta-laatu suhteeltaan hyvää hoitoainetta hiuksille?

Vierailija
18.07.2021 |

Olisiko kellään suosituksia

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannista Pisara-hoitoaine. Löytyy muutamaa eri sorttia värjätyille ym. Koostumus sopivan paksu ettei valahda sormienvälistä tai tukasta lattialle. Siloittaa karhean tukkani helposti ja on edullista. Nyt on tarjouksessakin. Mutta älkää ostako koko kauppaa tyhjäksi, tarvitsen sitä itsekin!

https://www.tokmanni.fi/hoitoaine-pisara-250-ml-color-6419860401591

Vierailija
22/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaani karheaan ja luonnonkiharaan tukkaani sopii parhaiten xz-kauraöljy shampoo ja hoitoaine. Tosin käytän lisäksi kampaamosta ostamaani curly girl -hoitoainetta joka jätetään hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TREsemmen luxurious moisture. Iso valkoinen purkki.

Toimii hyvin omaan takkutukkaan. Käytän myös saman sarjan shampoota.

Multa meni hiukset ja päänahka täysin pilalle TREsemmen tuotteista. Köytin pari vuotta niitä vaihdellen eri purkkeja. Järkyttävä päänahan kutina ja tukka pilalla. Meni aikaa, että tajusin sen olevan noiden tuotteiden syy.

Mä kans käytin vuosia ja ihmettelin kun selkään alkoi tulla finnejä, mitä mulla ei ole ollut edes teininä. Vaikka kuinka huuhteli huolellisesti. Sitten vaihdoin shampoo merkkiä ja finnit hävisi.

Vierailija
24/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin palashampoo (esim. sellainen hunajainen) ja et tarvitse hoitoainetta.

Vierailija
25/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä pitkät ja takkuuntuvat hiukset. Ei suostu käyttämään enää muuta kuin Head & shoulders Supreme moisture shampoota ja hoitoainetta.

Ostin alunperin sen vuoksi kun paksut hiukset hautoivat päänahkaa ja hilsettä muodostui. Nyt ei hilseongelmaa enää ole, mutta noilla aineilla hiukset puhdistuu ja ilmavoituu eivätkä kuivahda, joten ovat jääneet vakituiseen käyttöön.

Vierailija
26/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isommissa marketeissa on hyllymetreittäin hiustenhoitotuotteita. Kumma, jos ei osaa yhtään katsoa.

Ai purkkeja katsomallako pitäisi tietää että mikä niistä on hyvä?

Vierailija
27/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuivat ja luonnonkiharat hiukset. Doven Intensive Repair hoitoaine on ollut hyvä. Garnierin Respons tuotteista olen kokeillut ja hyväksi havainnut Marvellous Nectarin ja Mythic Oliven.

Paras on OGX:n Argan Oil of Morocco hoitis, mutta se maksaa jo enemmän enkä aina raaski ostaa sitä.

Noiden naamioilla itse hoidan mustasta vaaleaksi värinpoistoilla käsiteltyä jo valmiiksi kuivaa luonnonkiharaa. Hyvin toimii sekä naamiona että hoitoaineena. Garnierilla on myös kookoshoitsikka, joka on minun hiuslaadulleni ollut hyvä. 

Toisen värinpoiston jälkeen ostin kampaamosta kotihoidoksi olaplexin ja totesin sen olevan teholtaan ihan sama kuin esim. tuo Marvellous nectar -naamio. 

Vierailija
28/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hiuslaatu? Itselläni paksut, karheat luonnonkiharat ja niihin toimii Aussie.

Aussie on hyvä!

Vierailija
29/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuivat ja luonnonkiharat hiukset. Doven Intensive Repair hoitoaine on ollut hyvä. Garnierin Respons tuotteista olen kokeillut ja hyväksi havainnut Marvellous Nectarin ja Mythic Oliven.

Paras on OGX:n Argan Oil of Morocco hoitis, mutta se maksaa jo enemmän enkä aina raaski ostaa sitä.

Noiden naamioilla itse hoidan mustasta vaaleaksi värinpoistoilla käsiteltyä jo valmiiksi kuivaa luonnonkiharaa. Hyvin toimii sekä naamiona että hoitoaineena. Garnierilla on myös kookoshoitsikka, joka on minun hiuslaadulleni ollut hyvä. 

Toisen värinpoiston jälkeen ostin kampaamosta kotihoidoksi olaplexin ja totesin sen olevan teholtaan ihan sama kuin esim. tuo Marvellous nectar -naamio. 

Olaplex on parempi mitä Marvellous nectar, molemmat on käytössä. Kampaamo shampoot on parempia mitä marketin. Huvikseen kokeillut lähes kaikkea, jos löytyis halvalla sitä hyvää.

Vierailija
30/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ohuet ja liukkaat hiukset tykkää XZ-hoitoaineista, tosin ilmankin hoitoainetta pärjäisin. Karkeille, kuiville ja takkuuntuville hiuksille valitsisin jotain ihan muuta, varmaan niitä jotka mun hiuslaadulle taas ei sovi yhtään, kuten Aussie.

Vierailija
31/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuivat pitkät, paksut ja luonnonkiharat hiukset. Minulle sopii erinomaisesti Garnier Response Coconut shampoo ja hoitoaine.

Vierailija
32/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin positiivisesti Lidlin Cien Nature's Beauty -hoitoaineista. Itselläni on luonnonkiharat ja helposti kuivilta vaikuttavat hiukset, ja noista varsinkin oliivi on toiminut mainiosti, eikä argania sisältäväkään hassumpaa ole. Ei sisällä silikonejakaan, joita välttelen. Puolentoista euron hinnalla malttoi kokeilla vaikka olisi ollut huonoakin. Liukkaille tai kovin hennoille hiuksille en kuitenkaan suosittelisi, lässähtävät varmaan helposti rasvaisen näköisiksi.

Vierailija
33/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittekö ostopäätöstä tehdessänne mitä valitsemanne hoitoaine ja shampoo aiheuttaa luonnolle? Siis ne kemikaalit mitä huuhdotte viemäristä alas?  Onko ympäristöystävällisyys teille tärkeää?

Vierailija
34/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittekö ostopäätöstä tehdessänne mitä valitsemanne hoitoaine ja shampoo aiheuttaa luonnolle? Siis ne kemikaalit mitä huuhdotte viemäristä alas?  Onko ympäristöystävällisyys teille tärkeää?

En mieti. Ei ole tärkeää. Mietin ihan muita asioita noin yleensäkin.

Vierailija
35/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TREsemmen luxurious moisture. Iso valkoinen purkki.

Toimii hyvin omaan takkutukkaan. Käytän myös saman sarjan shampoota.

Tämä oli muuten hyvää, mutta mulle aiheutti hilsetta, erityisesti se shampoo, mutta hoitoaine myös. 

Mulla toimii ihan peruslinna ohkaisille hiuksille parhaiten. 

Vierailija
36/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin aina vai kampaamotuotteita enkä suostunut edes kokeilemaan markettituotteita. Sitten tuli aika jolloin ei ollutkaan yhtäkkiä varaa brassailla kampaamottuotteilla. Piti siirtyä halvempiin markettishampoisiin ja hoitiksiin.

Yllätyksekseni ne toimivatkin ihan samoin kuin kampaamon kalliimmat tuotteet. Löysin jopa tuotteita mistä tykkäsin enemmän. Olen käyttänyt Garnierin Respons tuotteita pitkään ja etenkin Marvellous Nectar sarjaa. Ne ovat erinomaisia.

Nyt elämäntilanteeni sallii jo kampaamotuotteiden ostamisen taas, mutta en ole löytänyt mitään mistä tykkäisin kovasti. Kokeilen tällä hetkellä tuotteita sekä että kampaamoista että marketeista, mutta Garnierin Marvellous Nectar pysyy suosikkina edelleen. Niin pehmeät ja hoidetut hiukset tulee aina.

Vierailija
37/49 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tigin punaiset isot tuplapakkaukset vaurioituneille hiuksille sekä Tresemmen tehohoito. Mun vaalennetuille hiuksille ihan ehdottomat tuotteet.

https://cdn.notinoimg.com/detail_thumb_2k/tigi/615908950977_03-o/tigi-b…

https://ath2.unileverservices.com/wp-content/uploads/sites/4/2018/04/tr…

Tigit HAISEVAT HIRVEÄLLE, eivät enää edes tuoksu. On kuin olisit tällännyt päähäsi kilon purukumia. Ehkä jollakin alta 20 v pissiksellä voisi tuo haju mennä, mutta ei enää keski-ikäisellä. Mun vieressänukkujalta meni tuon takia nenä tukkoon.

Vierailija
38/49 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannista Pisara-hoitoaine. Löytyy muutamaa eri sorttia värjätyille ym. Koostumus sopivan paksu ettei valahda sormienvälistä tai tukasta lattialle. Siloittaa karhean tukkani helposti ja on edullista. Nyt on tarjouksessakin. Mutta älkää ostako koko kauppaa tyhjäksi, tarvitsen sitä itsekin!

https://www.tokmanni.fi/hoitoaine-pisara-250-ml-color-6419860401591

Tämä! Hinta-laatu-suhde ihan mieletön. Yleensä halvat on luiruja eikä tee mitään tukalle. Käytän omille värjätyille tota punaista jossa UV-suoja.

Vierailija
39/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ns.poishuuhdottava tuote vai hiuksiin jätettävä,mainos ei kerro...

40/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isommissa marketeissa on hyllymetreittäin hiustenhoitotuotteita. Kumma, jos ei osaa yhtään katsoa.

Ei sitä kuule katsomisella löydä vaan kokeilemalla. Eikä kukaan halua kymmeniä merkkejä kokeilla.