Mikä aiheuttaa teissä turn off olon suhteen alussa?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:48"]Mulla on ollut kaksi juttua jotka ovat loppuneet parin kuukauden jälkeen kiinnostuksen lopahtamiseen (minun puoleltani).
Ensimmäisen jutun mies ei ikinä käynyt missään kauppaa, ärrää tai vanhempiensa kotia lukuunottamatta. Ei käynyt kavereiden luona, eikä hänen luonaan käynyt ketään (paitsi äiti ja 2 siskoa). Puheissa hänellä oli paljon kavereita, mutta kertaakaan ei soitellut heille, eikä kukaan soittanut hänelle. Ihan hyvännäköinen, fiksu ja älykäs mies ja osasi pitää kotinsakin siistinä, hyvin hoiti raha-asiat jne. Mutta oli jotenkin outo... En osaa kunnolla selittää, kun tuntui päällisinpuolin ihan ok-ihmiseltä mutta jotenkin oli vain... Outo.
Toisen jutun mies oli nössö. Huono itsetunto. Vietävissä kuin litran mitta. Jos olisin käskenyt mennä 7-kerroksisen talon katolle ja hypätä alas, varmaan olisi mennytkin.
[/quote]
eka kuin minun eksäni ! Oliko etelä-pohjanmaa?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:48"]Mulla on ollut kaksi juttua jotka ovat loppuneet parin kuukauden jälkeen kiinnostuksen lopahtamiseen (minun puoleltani).
Ensimmäisen jutun mies ei ikinä käynyt missään kauppaa, ärrää tai vanhempiensa kotia lukuunottamatta. Ei käynyt kavereiden luona, eikä hänen luonaan käynyt ketään (paitsi äiti ja 2 siskoa). Puheissa hänellä oli paljon kavereita, mutta kertaakaan ei soitellut heille, eikä kukaan soittanut hänelle. Ihan hyvännäköinen, fiksu ja älykäs mies ja osasi pitää kotinsakin siistinä, hyvin hoiti raha-asiat jne. Mutta oli jotenkin outo... En osaa kunnolla selittää, kun tuntui päällisinpuolin ihan ok-ihmiseltä mutta jotenkin oli vain... Outo.
Toisen jutun mies oli nössö. Huono itsetunto. Vietävissä kuin litran mitta. Jos olisin käskenyt mennä 7-kerroksisen talon katolle ja hypätä alas, varmaan olisi mennytkin.
[/quote]
eka kuin minun eksäni ! Oliko etelä-pohjanmaa?
Ylimielisyys. Piheys. Ilkeys. Eksästä jauhaminen. Itsekeskeisyys.
Musta on alkanu tuntua oudolta kun tapailen muuten tosi kivaa, hellä, mukavaa ja hauskaa, rehellistä, avointa tyyppiä, mutta jotenkin se on alkanu heittää välillä sellaista juttua että mua vähän jopa loukkaa.. en ole herkkänahkainen, mutta mies on ihan avoimesti kertonut olevansa Ns. Sitoutumiskammoinen ja mulla on tullut sellainen olo että väen vängällä yrittää löytää musta jotain vikaa. Kaivaa kaikki esille ja kyselee ja jos löytää jonkun asian tai pienen epäkohdan niin varmasti sanoo sen ääneen. Olen itse oma itseni ja arvostan itseäni ja alkaa jotenkin vituttaa kun toinen kaivamalla kaivaa jotain vikaa minusta :D olen kuitannut sen huumorilla ja mies välillä sanoo että olen ihana ja söpö ja hassu, äh en tiedä.
Tupakointi, alkoholin liiallinen käyttö ja tyhmyys. En toisaalta keksi, miksi edes tapailisin tuollaisia miehiä.
-Hygienan heikko taso
-Menneisiin takertuminen eli exästä jauhaminen (tämä on ihan ehdottoman paha)
-Runsas alkon käyttö
-Epänormaali suhtautuminen rahaan. Aivan holtiton rahan törsääminen ja sillä leveily tai aivan neuroottinen
pihiys.
Epäluotettavuus. Jos ei pysty/halua pitää kiinni edes sovitusta tapaamisesta eikä vaivaudu ilmoittamaan sen peruuntumisesta, on turha sopia tai suunnitella yhtään mitään muutakaan tuollaisen ihmisen kanssa.
Takertuminen ja epätoivoisuus. Ollaan heti rakastamassa, kun on pari kk tapailtu. Mustasukkaisuus, ylimielisyys, neuroottisuus...
Kunnioituksen puute, itsekeskeisyys, rasistisuus,ahdasmielisyys, super-isänmaallisuus, piheys, pihtaus, hygieniapuutteet, vahtiminen....
T:4everAlone
Jos ei ole iloinen ja ei ole heittää yhtään hauskaa juttua.Siis liian vakava,puhuu vaan järkeviä juttuja.Mutta jos on hauska ja saa mut nauramaan niin mikään ei ole sen parempaa.Noin niinku aluksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:38"]Musta on alkanu tuntua oudolta kun tapailen muuten tosi kivaa, hellä, mukavaa ja hauskaa, rehellistä, avointa tyyppiä, mutta jotenkin se on alkanu heittää välillä sellaista juttua että mua vähän jopa loukkaa.. en ole herkkänahkainen, mutta mies on ihan avoimesti kertonut olevansa Ns. Sitoutumiskammoinen ja mulla on tullut sellainen olo että väen vängällä yrittää löytää musta jotain vikaa. Kaivaa kaikki esille ja kyselee ja jos löytää jonkun asian tai pienen epäkohdan niin varmasti sanoo sen ääneen. Olen itse oma itseni ja arvostan itseäni ja alkaa jotenkin vituttaa kun toinen kaivamalla kaivaa jotain vikaa minusta :D olen kuitannut sen huumorilla ja mies välillä sanoo että olen ihana ja söpö ja hassu, äh en tiedä.
Narsisti on nykypäivänä muotisana, mutta tuo kyllä vaikuttaa oudolta. Kannattaisko nostaa kytkintä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:38"]Musta on alkanu tuntua oudolta kun tapailen muuten tosi kivaa, hellä, mukavaa ja hauskaa, rehellistä, avointa tyyppiä, mutta jotenkin se on alkanu heittää välillä sellaista juttua että mua vähän jopa loukkaa.. en ole herkkänahkainen, mutta mies on ihan avoimesti kertonut olevansa Ns. Sitoutumiskammoinen ja mulla on tullut sellainen olo että väen vängällä yrittää löytää musta jotain vikaa. Kaivaa kaikki esille ja kyselee ja jos löytää jonkun asian tai pienen epäkohdan niin varmasti sanoo sen ääneen. Olen itse oma itseni ja arvostan itseäni ja alkaa jotenkin vituttaa kun toinen kaivamalla kaivaa jotain vikaa minusta :D olen kuitannut sen huumorilla ja mies välillä sanoo että olen ihana ja söpö ja hassu, äh en tiedä.
Narsisti on nykypäivänä muotisana, mutta tuo kyllä vaikuttaa oudolta. Kannattaisko nostaa kytkintä?
[/quote]
Niin.... Jotenkin on outo olo kyllä tullut ja tota kytkimen nostamista oon tässä jo hetken aikaa miettinyt...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:42"]Jos mies osoittautuu kynnysmatoksi ja saan päättää kaikesta. Miehellä pitää olla mielipiteet ja osata sanoa vastaan.
[/quote]
Noin munkin vaimo sanoi aluksi.
Seksin ehdottaminen joillain ällöttävillä ilmaisuilla tai teoilla heti kun on uuden ihmisen tavannut ja tietynlainen tungettelu ja roikkuminen, se ettei osaa mitään suhteen aikana eikä ehdota mitään kivaa tekemistä yhdessä, ex-tyttöystävän ulkonäön vertaaminen ääneen kaikkiin uusiin kumppaniehdokkaisiin, usean eri naisen tapailu samaan aikaan koska "ei ole naimisissa ja saa tehdä mitä lystää", pettäminen, valehtelu, ääliömäiset tavat, neuroottisuus, narsismi, patologinen valehtelu, hermoilu turhista asioista koko ajan, aina jatkuvat aggressiokohtaukset, henkinen tai fyysinen väkivalta, tyhmyys, huonitsetuntoisuus jos mies vertaa itseään koko ajan muihin ja on aiheetta mustasukkainen, kontrollointi ja puhelin kyttäys että parin minuutin välein soitetaan "missä olet missä", pikkusieluisuus, egoismi ja ylpeily omalla paremmuudella, rasismi joka näkyy niin että pitää alkaa haukkua vaikkapa vastaan käveleviä somaleita tai muun maalaisia ei pitäisi kenenkään elämää hetkauttaa minkä maalaisia ihmisiä on ja näissä rasisteissa on muutes myös paljon ulkomaalaisiakin! niin ällöttävää käytöstä.
Takakireys, huumorintajuttomuus, liiallinen asiallisuus
-pihiys
-itsensä jatkuva peilailu, kun olevinaan niin hyvännäköinen
-vastailee kysymyksiin yhdellä sanalla, olettaa että toinen pitää keskustelua yllä
-tyhmyys
-hihittely "ihme" asioille, olisko tekonaurua tms yök.
Exästä puhuminen. Viimenen niitti niillä treffeillä oli kaija koon vanhaa suolaa jonka se pisti soimaan.