Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä aiheuttaa teissä turn off olon suhteen alussa?

Vierailija
23.07.2014 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:47"]

Seksin ehdottaminen joillain ällöttävillä ilmaisuilla tai teoilla heti kun on uuden ihmisen tavannut ja tietynlainen tungettelu ja roikkuminen, se ettei osaa mitään suhteen aikana eikä ehdota mitään kivaa tekemistä yhdessä, ex-tyttöystävän ulkonäön vertaaminen ääneen kaikkiin uusiin kumppaniehdokkaisiin, usean eri naisen tapailu samaan aikaan koska "ei ole naimisissa ja saa tehdä mitä lystää", pettäminen, valehtelu, ääliömäiset tavat, neuroottisuus, narsismi, patologinen valehtelu, hermoilu turhista asioista koko ajan, aina jatkuvat aggressiokohtaukset, henkinen tai fyysinen väkivalta, tyhmyys, huonitsetuntoisuus jos mies vertaa itseään koko ajan muihin ja on aiheetta mustasukkainen, kontrollointi ja puhelin kyttäys että parin minuutin välein soitetaan "missä olet missä", pikkusieluisuus, egoismi ja ylpeily omalla paremmuudella, rasismi joka näkyy niin että pitää alkaa haukkua vaikkapa vastaan käveleviä somaleita tai muun maalaisia ei pitäisi kenenkään elämää hetkauttaa minkä maalaisia ihmisiä on ja näissä rasisteissa on muutes myös paljon ulkomaalaisiakin!  niin ällöttävää käytöstä.

[/quote]

Taisit kuvailla 95% suomalaisista miehistä :D

Vierailija
62/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kaljanjuonti, piereskely, leikkeleiden syönti suoraan pakkauksesta, kovaääninen ruoan mussutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys! Kyllä täällä on osalla jotain ihan kummallisia vaatimuksia. Itselle totaalinen turn-off ovat prinsessakohtelua vaativat diivanaiset.

Vierailija
64/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanväittäminen asiasta, josta itse tiedän paljon, mutta X ei tiedä eikä halua oppia. Pitää vaan päästä väittelemään, vaikka jutut on luokkaa "olen oikeassa, koska olen oikeassa ja äiti sanoi että se on näin."

Toinen on se, että pitäisi olla 24/7 (miinus työajat) yhdessä, kun kerran seurustellaan. Ja kun miespuolisten kavereiden tapaamista pitää selittää, että en ole pannut tai menossa panemaan sitä.

Kaiken kaikkiaan ilkeys, itsensä kehuminen ja muiden mollaaminen sekä kaikenlainen vahtiminen on ärsyttävää.

Vierailija
65/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:32"]

Seksin ehdottaminen joillain ällöttävillä ilmaisuilla tai teoilla heti kun on uuden ihmisen tavannut ja tietynlainen tungettelu ja roikkuminen, se ettei osaa mitään suhteen aikana eikä ehdota mitään kivaa tekemistä yhdessä, ex-tyttöystävän ulkonäön vertaaminen ääneen kaikkiin uusiin kumppaniehdokkaisiin, usean eri naisen tapailu samaan aikaan koska "ei ole naimisissa ja saa tehdä mitä lystää", pettäminen, valehtelu, ääliömäiset tavat, neuroottisuus, narsismi, patologinen valehtelu, hermoilu turhista asioista koko ajan, aina jatkuvat aggressiokohtaukset, henkinen tai fyysinen väkivalta, tyhmyys, huonitsetuntoisuus jos mies vertaa itseään koko ajan muihin ja on aiheetta mustasukkainen, kontrollointi ja puhelin kyttäys että parin minuutin välein soitetaan "missä olet missä", pikkusieluisuus, egoismi ja ylpeily omalla paremmuudella, rasismi joka näkyy niin että pitää alkaa haukkua vaikkapa vastaan käveleviä somaleita tai muun maalaisia ei pitäisi kenenkään elämää hetkauttaa minkä maalaisia ihmisiä on ja näissä rasisteissa on muutes myös paljon ulkomaalaisiakin!  niin ällöttävää käytöstä.

[/quote]

[/quote]

Itseasiassa olen tapaillut lähinnä vain etelä-eurooppalaisia ja muslimeita, nämä kuvaukset liittyivät heihin olen tapaillut vain yhtä suomalaista miestä. Mutta ikävä kuulla jos tämä kuvaus täsmää lähes "kaikkiin".

Vierailija
66/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:55"]

Herätys! Kyllä täällä on osalla jotain ihan kummallisia vaatimuksia. Itselle totaalinen turn-off ovat prinsessakohtelua vaativat diivanaiset.

[/quote]

Mainitsehan yksi kummallinen vaatimus.

Vierailija
67/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:32"]

[/quote]

[/quote]

Itseasiassa olen tapaillut lähinnä vain etelä-eurooppalaisia ja muslimeita, nämä kuvaukset liittyivät heihin olen tapaillut vain yhtä suomalaista miestä. Mutta ikävä kuulla jos tämä kuvaus täsmää lähes "kaikkiin".

[/quote]

Hahaha, tää oli hyvä.

Vierailija
68/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei kaikki edellämainitut + huono suuhygienia olisi todellinen turn off. Plakkiset hampaat, tulehtuneet ikenet, pahanhajuinen hengitys.. olisivat jotain niin uskomattoman kuvottavaa.

Vierailija
69/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesinpa oikein listaamaan viimeistä viittä deittailu-yritystäni, että mikä meni pieleen. Tässä tulee:

1. Mies on niin ujo ettei juurikaan uskalla puhua mitään.

2. Käy ilmi, että 35-vuotiaalla miehellä ei ole kokemusta seurustelusta lainkaan.

3. Mies ei osaa tehdä minkäänlaisia käytännön asioita, esim. lainkaan laittaa ruokaa tai vaihtaa sulaketta

4. Mies on niin kiireinen harrastustensa ja kavereidensa kanssa, ettei ehdi koskaan nähdä minua

5. LÄSSYTYS! Argh! Joku muukin sitä täällä ihmetteli. En voi keksiä mitään kauheampaa kuin lässyttävä mies. Tulee ihan välitön kavahdusreaktio jos pitäisi ajatellakin olevansa jotenkin intiimissä tilanteessa ihmisen kanssa, joka puhuu kuin 2-vuotias. Mikä juttu tää on? MIKSI aikuinen mies alkaa yhtäkkiä puhua kuin pieni vauva ja mitä se kuvittelee sillä saavuttavansa? Ai että, ajatuskin lässytyksestä sattuu hammasjuuriin saakka, pakko lähteä lenkille että saan tämän kuvotuksen ulos itsestäni. Yäk!

Vierailija
70/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot ruokailutavat.

Vierailija
71/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pienehkö seurakoira. Sulho vuorasi auton takapenkin viltillä, mentiin ehkä 10 minsan matka 2x vanhalla Fiat Punton kotterolla. "Matkan" jälkeen tyyppi tutki mahdollisia karvoja sieltä takapenkiltä pitkän aikaa ja katseli tuliko jalkatilaan jotain naarmuja koiran kynsistä. Aivan sairasta!! Ei edes mikään allergikko kyseessä.

Samoin hän tutki aina kenkiään, onko niihin tullut naarmuja kun koira tervehti, huoh! Vietti aina tuulikaapissa tovin sivellen nikejään.

Vierailija
72/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Heti tutustumisen alussa seksistä puhuminen ja intiimien asioiden kysely. Joojoo, seksi on ihana asia ja blaablaablaa, mutta en mä halua jakaa sitä kaikkien kanssa!

2.Yhden sanan vastaukset, oletus siitä että mä pidän keskustelua yllä. Mitään ei voi kertoa ilman kauheaa tivaamista.

3. Viikset. Korkeavyötäröiset housut. Poolopaita. Collegepaita. Setämies-look.

4. Jos mies kuvailee itseään sanoilla "nuorekas" tai "poikamainen" tai "pilkettä silmäkulmassa".

5. Kehuskelu autolla/rahoilla/naisilla/whatever

Mitään alkoholisti/narsisti/sekopää-juttuja en tähän edes laita, sillä en sellaisten kanssa edes aloita tutustumista.

Vierailija
73/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka ja vika deitti tämän hepun kanssa:

Kuuntelin juttuja siitä, mitä edellinen naisystävä oli sanonut hänen stondiksestaan. Jotain sellaista, mikä kuulemma ei yhtään nostattanut tunnelmaa ...eikä sitä stondista. Voi voi, otan osaa. Muuten hauska ja älykäs heppu, ei siinä mitään, mutta mä kuulun tohon sakkiin, joka ei halua näitä juttuja kuulla heti kättelyssä.

Vierailija
74/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies katsoo kaukaisuuteen ja toteaa itsekseen exänsä olleen elämänsä suurin rakkaus, jonka veroista tuskin enää ikinä tulee hänen elämäänsä, mutta "voidaanhan me silti katsoa tulisko tästä jotain?"

Tämä ei ole provo.

Vierailija
75/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei nyt turn off, mutta kehnot suhteet sisaruksiin ja vanhempiin. Siihenhän voi olla hyvätkin syyt, mutta mua tommonen rassaa.

- "Mä ostan vaan marketista ja alennuksella" -elvistely

- kahvilareissujen, leffalippujen, bussilippujen, ruokien ym. maksattaminen mulla

- antaa lahjan, on oikeastaan ostanut vain oman maun mukaan (esim. joku äijäkirja tuliaiseksi)

Vierailija
76/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:11"]

Se kun mies katsoo kaukaisuuteen ja toteaa itsekseen exänsä olleen elämänsä suurin rakkaus, jonka veroista tuskin enää ikinä tulee hänen elämäänsä, mutta "voidaanhan me silti katsoa tulisko tästä jotain?"

Tämä ei ole provo.

[/quote]

:D:D Olit varmaan otettu.

Vierailija
77/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys ja julmuus. Se on ehdottomasti suurin turn-off. Mies saattaa vaikuttaa ihanalta ja kiltiltä, mutta odotas kun hän ottaa vähän viinaa, ja jo alkaa se vittuilu. Mun ruokailutavoista (olen vegaani), mun ajatusmaailmasta, kaikesta, mikä on mulle tärkeää. Siinä kai paljastuu se miehen todellinen karva. Hän teeskentelee ystävällistä ja empaattista, mutta siellä alla piileskelee tällainen liskomies, joka vain ilkeilee. On sattunut omalle kohdalle USEITA. Joskus mies tekee tätä leikin varjolla, mutta aina se satuttaa ja vähentää luottamusta. 

Vierailija
78/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:48"]Mulla on ollut kaksi juttua jotka ovat loppuneet parin kuukauden jälkeen kiinnostuksen lopahtamiseen (minun puoleltani).

Ensimmäisen jutun mies ei ikinä käynyt missään kauppaa, ärrää tai vanhempiensa kotia lukuunottamatta. Ei käynyt kavereiden luona, eikä hänen luonaan käynyt ketään (paitsi äiti ja 2 siskoa). Puheissa hänellä oli paljon kavereita, mutta kertaakaan ei soitellut heille, eikä kukaan soittanut hänelle. Ihan hyvännäköinen, fiksu ja älykäs mies ja osasi pitää kotinsakin siistinä, hyvin hoiti raha-asiat jne. Mutta oli jotenkin outo... En osaa kunnolla selittää, kun tuntui päällisinpuolin ihan ok-ihmiseltä mutta jotenkin oli vain... Outo.

Toisen jutun mies oli nössö. Huono itsetunto. Vietävissä kuin litran mitta. Jos olisin käskenyt mennä 7-kerroksisen talon katolle ja hypätä alas, varmaan olisi mennytkin.

[/quote]

eka kuin minun eksäni ! Oliko etelä-pohjanmaa?

[/quote]

Eka oli pohjois-pohjanmaalta mutta on sittemmin muuttanut muualle. Eihän sitä voi tietää vaikka sattuisikin olemaan sama. =)

Jäin muuten ihmettelemään miksi sain niin paljon alaspeukutuksia viestiini. Johtuiko tapaus nro 2:sta? Kun kerroin että oli ihan vietävissä. Kai te tajusitte että minä en pompottanut tahtoni mukaan? Miehellä ei vain ollut omia mielipiteitä vaan kaikki tehtiin muiden mukaan.

Vierailija
79/83 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 18:06"]

Itsellä pienehkö seurakoira. Sulho vuorasi auton takapenkin viltillä, mentiin ehkä 10 minsan matka 2x vanhalla Fiat Punton kotterolla. "Matkan" jälkeen tyyppi tutki mahdollisia karvoja sieltä takapenkiltä pitkän aikaa ja katseli tuliko jalkatilaan jotain naarmuja koiran kynsistä. Aivan sairasta!! Ei edes mikään allergikko kyseessä.

Samoin hän tutki aina kenkiään, onko niihin tullut naarmuja kun koira tervehti, huoh! Vietti aina tuulikaapissa tovin sivellen nikejään.

[/quote]

Haha :D Mä tapailin hetken yhtä miestä ja kun hän sitten kävi ensimmäisen ja viimeisen kerran mun luona kylässä, puhui koko illan vain siitä että heittää kyllä heti kotiin päästyään kaikki vaatteensa pesukoneeseen koska niihin on saattanut tarttua koirankarvoja. Hän ei ollut allerginen ja tiesi kyllä tullessaan että mulla on koira. Olin myös siivonnut, kuten normaalistikin, että ei niissä karvoissa nyt ihan tarvinnut kahlata. En edellytä että mun koirasta pitää pitää, mutta eipä siitä kyllä taida tulla mitään, jos sitä koiraa vihaa. Siis vakavasti, jos se ei parin tunnin vierailunsa aikana sanonut vähintään kolmekymmentä kertaa siitä vaatteidenpesusta niin ei kyllä paljon jäänyt puuttumaankaan. 

Vierailija
80/83 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan