Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä treffaan tänä iltana naisen joka punastuu helposti, miten jos teillä olisi tällainen vaiva, haluaisitte että siihen suhtaudutaan?

Vierailija
18.10.2024 |

Ollaan tavattu kerran. Nainen ei vaikuta erityisen aralta tai ujolta, mutta punastuu hyvin herkästi. En ole ollut sitä huomaavinani, se on musta tosi, lähestulkoon kiihottavaa, mutta hymyilen vaan enkä sano mitään. Nainen selkeästi kiusaantuu itse tästä punastumisesta että jos kertoisin että punastuminen on tosi nättiä, niin olisiko se paha, ajattelin ettei nainen sitten enää kiusaantuisi asiasta? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastelen paljon ja toivon, ettei siitä mainita.

Vierailija
2/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä reagoi asiaan.

Hän kyllä tietää sen ja luultavasti kokee sen kiusallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Ehkä sitten kun tunnette paremmin, voit mainita, että pidät hänen punastelua viehättävänä. 

Vierailija
4/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan tuijottaa, se tuntuu tosi ikävältä.

Vierailija
5/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas!

Vierailija
6/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi reagoida mitenkään? Amatööri.

Vierailija
7/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehelliset ja luotettavat ihmiset punastuu.

Vierailija
8/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että "toivon että näiden treffien jälkeen olet kuin omena".

Ai miten niin, nainen kysyy?

"Noh katos, punaiset posket ja siemenet sisällä!" 😘

Vierailija
9/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas!

MIten niin taas?

Vierailija
10/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällä kertaa saman tarinan hieman eri versio. Oikeastihan ap on itse punasteleva nainen. 

Vierailija
11/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä punastelee helposti, enkä todella kiusaannu asiasta. Miksi ihmeessä edes pitäisi? Minulle saisi mainita, että se on söpöä tai jne, jos niin ajattelee. Eli olemme tässäkin erilaisia. Et siis saa täältä hyvää vastausta. 

Vierailija
12/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tällä kertaa saman tarinan hieman eri versio. Oikeastihan ap on itse punasteleva nainen. 

Okei jos niin haluat ajatella. Mutta ei sulla ollut kysymykseen vastata?

Vierailija
13/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti asiaa, kaikki sujuu luonnostaan, jos sujuu.

Vierailija
14/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ainakaan tuijottaa, se tuntuu tosi ikävältä.

Mutta ei myöskään kääntää katsetta pois ja vilkuilla muualle. Silloin oikein korostuu se että molemmat ovat hyvin tietoisia punastumisesta ja tuntuu vielä hankalammalta kun toinen välttelee katsetta. 

Vierailija
15/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano siitä. Paitsi jos haluat, ettei tule enää treffejä.

Vierailija
16/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se voi hänellekkin olla oikea aika punastua.

Vierailija
17/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen punastuva nainen ja olisi mielenkiintoista tietää mitä miehet siitä ajattelevat. Itse pidän aika inhottavana jos siitä mainitaan.

Vierailija
18/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se on sopivaa niin sanot, että koet naisen kiihottavana. En kiirehtisi tuon kanssa kuitenkaan.

Vierailija
19/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Ehkä sitten kun tunnette paremmin, voit mainita, että pidät hänen punastelua viehättävänä. 

Niin justiin, kun mainitsee noin asiasta , niin usko että se kommentti vain pahentaa asiaa. Todella kehno neuvo. Miksi lainkaan pitää asiaa mainita , aiheuttaa inhottavan olon kun sitten kumminkin pitää mainita että on asiaan koko ajan huomiota kiinnittänyt.

Vierailija
20/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä punastun ihan älyttömästi, eikä ole kyllä ikinä tullut mieleenikään, että se olisi jonkun mielestä "kiihottavaa" 🤣 Tai edes viehättävää. Mielestäni näytän punaisena rumalta.

Minusta se on tosi ahdistavaa, koska tuntuu siltä, että punastun ihan ilman syytä ja logiikkaa. Joskus olen hirveän hermostunut ja kalmankalpea. Joskus sitten taas tulee ihan minimaalisen kiire vaikkapa töissä, ja näytän yhtäkkiä huomiotaherättävän kirkkaanpunaiselta. Nytkin poskia kuumottaa enkä tiedä johtuuko se jostain mitä söin. Hiki ei ole yhtään, itse asiassa enemmänkin vilu. Tämä on todella ärsyttävää.

Olisi edes sellaista normaalia punastumista, mutta kun ihan oikeasti näytän punastuessani siltä, että olisin saanut auringossa palaessa vakavia palovammoja.